Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hema

Pagina's : [1] 2

LZN
19-11-2003, 00:05

Hallo allemaal, Vanochtend reed ik met de bus langs een bushokje waarbij me iets opviel: Een reclamecampagne van de HEMA! Boeiend denken jullie? Nou dat was het zeker want, het model dat gebruikt werdt had een hoofddoek om. Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie ervan vinden als er vaker allochtone modellen zouden worden gebruikt in reclamecampagnes van b.v. kledingmerken? Graag jullie reacties! Mvg, O’ja.

Flipper
19-11-2003, 00:08
Haha ja klopt! Toevallig had ik het nog met mijn vriendin erover, grappig dat je er een topic van opent. Maar ik vind het wel tof! Laat ze maar lekker wennen aan het idee :stout:

Flipper
19-11-2003, 00:16
Origineel gepost door Oja Hallo Flipper, Dus jij vindt het wel goed. En wat zou je er van vinden als er meer allochtone moddelen zouden worden gebruikt voor met name kledingmerken? Mvg, Oja Ja waarom niet? Zolang ze niet overdreven uit de kleren gaan (droomwens van Kruisvaardertje) dan is er toch geen problemo? Moet kunnen!

Flipper
19-11-2003, 00:18
Origineel gepost door Kruisvaarder Perfect toch? Lingerie reclames lijkt me ook geweldig ;) Laat men maar wennen aan het idee. Ja he vooral die marokaanse meiden met hun bloedmooie postuurtje. Dat zou jij wel graag willen zien he Kruisvaardertje... Je wilt eens wat anders zien als wit wit wit en dik dik dik...hmmm je brengt me op een idee!

Flipper
19-11-2003, 00:29

Origineel gepost door Kruisvaarder Haha, Dik dik dik? Hoe kom je daarnu bij? Nederlandse vrouwen zijn de mooiste in de wereld, ja, ook de Marokkaanse Nederlandse vrouwen.:) Het moet de vruchtbare grond in dit land zijn, die de vrouwen zo mooi maakt. Hoe ik daarbij kom? Ik heb 2 diepzinnige-stralende-olijfoogjes met volle lange wimpers van god gekregen waar ik dus mee kan zien, hamdoelilah (ben tevree, ik dank god) En het is god die de mensen heeft geschapen en niet de vruchtbare grond in dit land zoals jij onwetende denkt. Oja...heb net gebeld met Hunkemöller! Volgende week een fotosessie! :stout:

Jupiter
19-11-2003, 10:49
Origineel gepost door KohiNoor Ik snap eigenlijk niet dat het niet gewoon normaal is, een fotomodel met hoofddoekje. Het komt bijna niet voor en dat is gek. Ik bedoel mensen van Marokkaanse afkomst wonen hier al lang in Nederland dus waarom niet Marokkaanse modellen. Negers en Chinezen zijn toch ook gewoon model? :confused: Sorry Kohinoor, maar dat is dan wel tegen de principes van zo'n hoofddoek-draagster: ze moet sowieso haar schoonheid verbergen maar ze mag wel met haar foto levensgroot op een bus langs mannen met veel fantasie. Trouwens ze loopt kans dat mannen haar gaan aanbidden en is haar foto dus haram. Ze is gewoon hypocriet. Ben benieuwd hoeveel ze ervoor heeft gekregen.

Jupiter
19-11-2003, 11:13
Origineel gepost door Abracadaver Misschien wel een leuk idee om een moslima reclame te laten maken voor de oerhollandse Hema worst. Dat is pas multi cultureel denken ! Flesje wijn erbij en het feest is compleet :letsparty

Salama_4ever
19-11-2003, 11:54
Origineel gepost door Jupiter Sorry Kohinoor, maar dat is dan wel tegen de principes van zo'n hoofddoek-draagster: ze moet sowieso haar schoonheid verbergen maar ze mag wel met haar foto levensgroot op een bus langs mannen met veel fantasie. Trouwens ze loopt kans dat mannen haar gaan aanbidden en is haar foto dus haram. Ze is gewoon hypocriet. Ben benieuwd hoeveel ze ervoor heeft gekregen. Het klopt in zekere zin wel.... ik ben het wel met je eens..

grendel
19-11-2003, 12:11
Origineel gepost door KohiNoor Hmmm vandaar :( Waarom moet een vrouw eigenlijk haar schoonheid verbergen?? Ok naaktfoto's en korte rokjes kan ik me nog wel indenken maar waarom moet ze haar haar bedekken en wijde kleding dragen? ps: Corrie,,,same problem here :D Ooit gehoord van de "SCHWING-factor",..... :D

Jupiter
19-11-2003, 12:12
Origineel gepost door KohiNoor Hmmm vandaar :( Waarom moet een vrouw eigenlijk haar schoonheid verbergen?? Ok naaktfoto's en korte rokjes kan ik me nog wel indenken maar waarom moet ze haar haar bedekken en wijde kleding dragen? ps: Corrie,,,same problem here :D Ik zou het niet weten. Vraag maar aan degenen hier zich hierin verdiept hebben. Niet dat je tevreden zal zijn met het antwoord, maar je kunt het proberen.

the_destiny
19-11-2003, 12:26
Origineel gepost door Jupiter Sorry Kohinoor, maar dat is dan wel tegen de principes van zo'n hoofddoek-draagster: ze moet sowieso haar schoonheid verbergen maar ze mag wel met haar foto levensgroot op een bus langs mannen met veel fantasie. Trouwens ze loopt kans dat mannen haar gaan aanbidden en is haar foto dus haram. Ze is gewoon hypocriet. Ben benieuwd hoeveel ze ervoor heeft gekregen. :goedzo:

Erwin
19-11-2003, 12:32
Wie zegt dat ze islamitisch is?

grendel
19-11-2003, 12:45
Origineel gepost door KohiNoor Schwing? Nope :confused: Vragen? Nee durf ik niet, dadelijk word ik beschuldigd van islam aanvallen... :o :o Grendel, is dat Benicio :D Si :D De Schwingfactor heeft niks met de Islam te maken maar meer met de mannelijke hormonen in optima forma :D

Scottie
19-11-2003, 15:29
Nou, een model met doek, prima, maar dan wil ik mijn bloot terug. Nee, niet nu, maar straks, als het weer warm is. Flipper zei dat het goed want dan kunnen ze er aan wennen. Wie zijn ze? Ik zeg je, die doek is over 2 jaar weg. Want als de Hema al een model met doek gebruikt, en AH zijn eigen doek aan zijn personeel geeft, dan is die doek weer een stap verder in het acceptatieproces. En als het mag, dan is het niet leuk meer Scottie.

Perez
19-11-2003, 16:05

Ik zou het wel leuk vinden ook eens hoofddoekjes op reclamefoto's, want ik begrijp nog steeds niet waarom mensen zich zo druk maken om dat hoofddoekje (dan bedoel ik niet de aangezichtssluier), terwijl diezelfde nederlanders wel met die echt uit de afrikaanse / surinaamse cultuur afkomstige vlechtjes lopen (zijn wel leuk hoor). Ik werkte ooit in de catering. Toen moest ik zo'n stomme sjaal om mijn nek. Ik zei: oke, ik wil 'm wel om doen, maar dan om mijn heupen of om mijn hoofd. Waarom niet. Gelukkig hoefde ik dat ding uiteindelijk helemaal niet om. En scottie wat betreft dat naakt, hang dat maar lekker in je eigen huis. Ik heb liever dat dat ontzettend mooie menselijke lichaam gerespecteerd word door er voorzichtig en beschermend mee om te gaan. En je kwets mensen door al die naaktfoto's. Want je mag er niet naar kijken en ze worden je voor je neus geduwd. hang ze gerust op in je eigen huis. Als behang of zo. Maar val mij er niet mee lastig.

Pagina's : [1] 2