Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben verliefd op een marokkaans meisje

LZN
18-11-2003, 22:56

Zise Rood (B) I need help IK ben verliefd op een marokkaans meisje dat bij mij werk, en ze vindt mij ook leuk maar het probleem is dat ik geen moslim ben, dus een relatie tussen ons lijkt onmogelijk. Ik begrijp wel dat ze niets met mij mag hebben ik hou van haar en ik denk dat ze het weet alleen doet ze moeilijk door het geloof. Ik zou graag alles doen wat ze wil, zolang ze me ook echt leuk vindt en niet zomaar alleen voor eventjes. lahenshoward@hotmail.coTimes m.

miss_angelina
22-11-2003, 13:06
maak een deal met haar jij wordt moslim en zij trouwt met jou als je een goede man voor haar bent!!!

CYDAL
22-11-2003, 17:27
hmm die stap is te groot voor hem, dat betekenet dat je geen bacardi meer mag drinken als uitgaat ohja wat zeg ik nou UITgaan mag je dan ook niet meer en ook niet meer naar de hoeren gaan en ook niet meer roddelen en en ga zo maar verder ...weet je wel zeker dat je dat wilt?? heheh dat d8 ik ook vriend ciaooo :zwaai:

karima001
22-11-2003, 18:41
Weet je zeker dat zij je ook leuk vind? En bestaat er dan echt een toekomst voor jullie op gebied van liefde? Verdiep je dan meer in de Islam dan komt het met Allah's wil allemaal goed... succes nog :goedzo:

SabroenDjamiel
22-11-2003, 20:51

Origineel gepost door miss_angelina maak een deal met haar jij wordt moslim en zij trouwt met jou als je een goede man voor haar bent!!! Ewa safi zeg!....Hij moet geen moslim worden om met haar te kunnen trouwen....Hij kan alleen oprecht moslim worden als hij het ook echt voor zichzelf doet en er geen achterliggende gedachte is....Maar gair inchallah misschien gaat hij zich bekeren en kan hij zo naderhand misschien wel met haar trouwen....

ChOcOtOfFfF
23-11-2003, 00:02
Origineel gepost door Nawera Ewa safi zeg!....Hij moet geen moslim worden om met haar te kunnen trouwen....Hij kan alleen oprecht moslim worden als hij het ook echt voor zichzelf doet en er geen achterliggende gedachte is....Maar gair inchallah misschien gaat hij zich bekeren en kan hij zo naderhand misschien wel met haar trouwen.... :goedzo:

zomerbriesje
24-11-2003, 11:49
Dit is het enige wat ik wil zeggen. Al wil je moslim worden doe het dan voor jezelf en niet voor dat meisje waar jij verliefd op bent. Want als jij in allah wil gelovcen dan doe je het voor jezelf en niet omdat zij moslima is en dat jij dan ook ineens moslim wordt. groetjes

L7hobi_zina
24-11-2003, 12:32
Het is haram voor de vrouw om te trouwen met een niet-moslim.... Maar andersom is het halal.... De man mag wel trouwen met een niet-moslima.... Liefs.. Farida

SOF
24-11-2003, 13:00
het is goed als je moslim wilt worden , maar zullen de ouders van dat meisje jou wel accepteren?? Succes verder

sabigha
24-11-2003, 13:13
Origineel gepost door L7hobi_zina Het is haram voor de vrouw om te trouwen met een niet-moslim.... Maar andersom is het halal.... De man mag wel trouwen met een niet-moslima.... Liefs.. Farida huh :confused: Is dat zo?? Geloof 'k niets van...!

Someya5
24-11-2003, 13:27
Origineel gepost door Jaouad267410 beste jongen ik heb je bericht gelezen en ik ben van mening dat jij dingen ziet die er niet zijn. Ik geloof niet dat dat meisje jou wil. En 1 advies als jij als heiden aaan een moslimmeisje komt. dan kom ja aan mij en dat kun ke beter laten. groeten take this advice serieusly, although it's free wollah jij hebt gelijk man,hoe kan ze nou iets zien in zo'n nederlander tfoe man!!!Of het is zo'n fatoesch die geen aand8 krijgt en dus maar aand8 geeft aan zo'n kees of piet!!!hahhahhhahahahhaha hahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!

Someya5
24-11-2003, 13:29
ik vind ook dat als je moslim wil worden je dat moet doen omdat je het een mooi geloof vindt en niet omdat je verliefd bent op een moslim en dit de enige manier is om een toekomst op te bouwen met deze persoon!!!

salouatje_13
24-11-2003, 15:16
ik wil ff reageren op somaye 5 sorry dta ik het zeg maar jij bent gewoon een racist die jongen vragat om hulp en jij scheld hem uit BEN JE WEL GOED BIJ JE HOOFD OFSO laat die jongen met ruzt geef hem beter advies dan dat je hem uitscheld want je moet niet denken dat alle nederlanders hetzelfde zijn ook al heb je ene hekel aan hun HOU HET DAN VOOR JE ik bedoel omdat je ze niet mag dan kun je ook beter geen bericht plaatsen jah dus hou beter je mening voor je want hij is ook een mens net als ons alleen heeft hij een ander geloof, betekend dan gelijk dat dat je hem kan uitscheldne als jij ene mosim bent dan hou je er gewoon buiten als je nederalnders niet mag

Someya5
24-11-2003, 15:26
Origineel gepost door salouatje_13 ik wil ff reageren op somaye 5 sorry dta ik het zeg maar jij bent gewoon een racist die jongen vragat om hulp en jij scheld hem uit BEN JE WEL GOED BIJ JE HOOFD OFSO laat die jongen met ruzt geef hem beter advies dan dat je hem uitscheld want je moet niet denken dat alle nederlanders hetzelfde zijn ook al heb je ene hekel aan hun HOU HET DAN VOOR JE ik bedoel omdat je ze niet mag dan kun je ook beter geen bericht plaatsen jah dus hou beter je mening voor je want hij is ook een mens net als ons alleen heeft hij een ander geloof, betekend dan gelijk dat dat je hem kan uitscheldne als jij ene mosim bent dan hou je er gewoon buiten als je nederalnders niet mag hahahaha kun je wel lezen want ik zie nergens dat ik hem uitscheldt en lieve schat mijn mening heb ik om te uiten en wie ben jij dan om mij te vertellen dat ik die voor me moet houden???in ieder geval te zielig om nog verder op in te gaan....