Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aantal biddende mensen op werk stijgt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Kloosjak
12-01-2008, 13:19

Aantal biddende mensen op werk stijgt (http://www.ad.nl/binnenland/article1960188.ece?nscategory=topStoryA) http://www.ad.nl/multimedia/archive/00104/bidden_handen_hand__104780h.jpg HOUTEN - Het aantal christenen dat zich in de pauze op het werk terugtrekt om te bidden, blijft stijgen. Begin 2008 waren er 143 groepen geregistreerd, twintig (16 procent) meer dan begin 2007. afbeelding vergroten De groepen tellen twee tot vijftien leden. Dat heeft Maarten Pijnacker Hordijk zaterdag laten weten. De medewerker van spoorwegbeheerder NS ProRail is coördinator bedrijfsbidstonden in Nederland en doet mee aan een bidstond bij NS in Utrecht. Hij schrijft de toename toe aan het grotere zelfbewustzijn van christenen: ze durven meer uit te komen voor hun geloof. Pijnacker Hordijk geeft ook advies als bedrijven mensen die een bidstond willen beginnen, tegenwerken. Vaak heeft dat volgens hem te maken met een verkeerde beeldvorming bij de leiding van de ondernemingen. (ANP) :hihi: :hihi: :hihi: Concurrentie strijd barst los...

Kloosjak
12-01-2008, 13:25
ik bid lekker vijf keer per dag...:ego: ikke lekker tien keer, ik ga lekker naar de hemel, lekker puh! :ego:

kamikas
12-01-2008, 13:28
ik bid lekker vijf keer per dag...:ego: ikke lekker tien keer, ik ga lekker naar de hemel, lekker puh! :ego: De keus is aan Allah (swt)

Kloosjak
12-01-2008, 13:29
De keus is aan Allah (swt) Nietes, God!

kamikas
12-01-2008, 13:31

Nietes, God! whatever

Kloosjak
12-01-2008, 13:32
whatever nietes.

kamikas
12-01-2008, 13:35
lees dit maar is ;) Ashadou an La-ilaha Illallah wa ashadou ana Muhammadan Rasoulallah hierbij getuig je dat Er geen God is dan Allah en Mohammed zijn dienaar en profeet is. iets anders heb je niet

Horus
12-01-2008, 13:36
De keus is aan Allah (swt) Allah is God, net als de koran gestolen is uit de bijbel. Hoe kun je iets vervalsen wat er nog niet is, de koran is pas later gekomen. Dan kun je iets vervalsen, plagiaat noemen we dat tegenwoordig. Voor die tijd was Allah een maangod zoals hij al vele namen heeft gehad. Strikt bijbels gezien moet hij een afgod zijn zoals er velen zijn die volgens Christenen onderdanig is aan God, ongeveer zoiets als iemand die de kast mag stoffen in het koninkrijk der hemelen...

atropos
12-01-2008, 13:50
het heeft niks te maken met concurrentie, maar alles met die ggggristenen die zichzelf de regering ingewerkt hebben. het wordt tijd voor een atheistische staat. als er een joodse staat mag zijn en islamitische landen, dan eis ik een atheistische vrijstaat. ik doe helemaal niet moeilijk: gewoon een mooi stukje land ergens aan de middellandse zee. :bril:

aplat
12-01-2008, 13:57
Aantal biddende mensen op werk stijgt (http://www.ad.nl/binnenland/article1960188.ece?nscategory=topStoryA) http://www.ad.nl/multimedia/archive/00104/bidden_handen_hand__104780h.jpg HOUTEN - Het aantal christenen dat zich in de pauze op het werk terugtrekt om te bidden, blijft stijgen. Begin 2008 waren er 143 groepen geregistreerd, twintig (16 procent) meer dan begin 2007. afbeelding vergroten De groepen tellen twee tot vijftien leden. Dat heeft Maarten Pijnacker Hordijk zaterdag laten weten. De medewerker van spoorwegbeheerder NS ProRail is coördinator bedrijfsbidstonden in Nederland en doet mee aan een bidstond bij NS in Utrecht. Hij schrijft de toename toe aan het grotere zelfbewustzijn van christenen: ze durven meer uit te komen voor hun geloof. Pijnacker Hordijk geeft ook advies als bedrijven mensen die een bidstond willen beginnen, tegenwerken. Vaak heeft dat volgens hem te maken met een verkeerde beeldvorming bij de leiding van de ondernemingen. (ANP) :hihi: :hihi: :hihi: Concurrentie strijd barst los... Het gaat slecht met Nederland. In moeilijke tijden keren mensen zich altijd weer tot het geloof.

Dirkan
12-01-2008, 14:25
Allah is God, net als de koran gestolen is uit de bijbel. Hoe kun je iets vervalsen wat er nog niet is, de koran is pas later gekomen. Dan kun je iets vervalsen, plagiaat noemen we dat tegenwoordig. Voor die tijd was Allah een maangod zoals hij al vele namen heeft gehad. Strikt bijbels gezien moet hij een afgod zijn zoals er velen zijn die volgens Christenen onderdanig is aan God, ongeveer zoiets als iemand die de kast mag stoffen in het koninkrijk der hemelen... De wetenschappelijk bewezen weetjes in de koran staan wel niet in de bijbel :moe:

lemster
12-01-2008, 14:31
nietes. Welles.:hihi:

lemster
12-01-2008, 14:32
Hij schrijft de toename toe aan het grotere zelfbewustzijn van christenen: ze durven meer uit te komen voor hun geloof. Dankzij de Moslims :hadj:

BOKILL
12-01-2008, 14:33
Aantal biddende mensen op werk stijgt (http://www.ad.nl/binnenland/article1960188.ece?nscategory=topStoryA) http://www.ad.nl/multimedia/archive/00104/bidden_handen_hand__104780h.jpg HOUTEN - Het aantal christenen dat zich in de pauze op het werk terugtrekt om te bidden, blijft stijgen. Begin 2008 waren er 143 groepen geregistreerd, twintig (16 procent) meer dan begin 2007. afbeelding vergroten De groepen tellen twee tot vijftien leden. Dat heeft Maarten Pijnacker Hordijk zaterdag laten weten. De medewerker van spoorwegbeheerder NS ProRail is coördinator bedrijfsbidstonden in Nederland en doet mee aan een bidstond bij NS in Utrecht. Hij schrijft de toename toe aan het grotere zelfbewustzijn van christenen: ze durven meer uit te komen voor hun geloof. Pijnacker Hordijk geeft ook advies als bedrijven mensen die een bidstond willen beginnen, tegenwerken. Vaak heeft dat volgens hem te maken met een verkeerde beeldvorming bij de leiding van de ondernemingen. (ANP) :hihi: :hihi: :hihi: Concurrentie strijd barst los... Ex moslims blijven bidden:hihi:

Seliima
12-01-2008, 15:39

Allah is God, net als de koran gestolen is uit de bijbel. Hoe kun je iets vervalsen wat er nog niet is, de koran is pas later gekomen. Dan kun je iets vervalsen, plagiaat noemen we dat tegenwoordig. Voor die tijd was Allah een maangod zoals hij al vele namen heeft gehad. Strikt bijbels gezien moet hij een afgod zijn zoals er velen zijn die volgens Christenen onderdanig is aan God, ongeveer zoiets als iemand die de kast mag stoffen in het koninkrijk der hemelen... Ja en de thora was er eerder dan de bijbel, wat wil je nu zeggen dat we dan allemaal jood moeten worden. Maar goed als jij de Koraan zou lezen en zou begrijpen dan zou je ook weten, zoals ik nu, dat jij onzin aan het verspreiden bent, of sorry ik bedoel haat als ik kijk naar de meeste reacties van jou!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8