Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Man mishandelen

Pagina's : [1] 2 3

Najiha
18-11-2003, 20:52

Hoi Kennen jullie vrouwen die hun man mishandelen? Of dat nu één keer is gebeurd of meerdere keren ik denk als ik heel agressief ben dat ik mijn man wel klappen zal geven zo oncontroleerbaar ben ik ik heb het zelf niet onder de controle Maar ja wie niet luistert moet voelen :D

ik_oke_is
18-11-2003, 20:53
Origineel gepost door Najiha Hoi Kennen jullie vrouwen die hun man mishandelen? Of dat nu één keer is gebeurd of meerdere keren ik denk als ik heel agressief ben dat ik mijn man wel klappen zal geven zo oncontroleerbaar ben ik ik heb het zelf niet onder de controle Maar ja wie niet luistert moet voelen :D ben je sterk :toink: ?

rachidabella
18-11-2003, 21:21
hahahhaha grappig!!!!!!!!!!!!! en nee ik ga me man echt niet slaan behalve als hij dat ook doet!

Najiha
18-11-2003, 21:27
Origineel gepost door ik_oke_is ben je sterk :toink: ? Heeft sterkte er mee te maken :rolleyes: als ik agressief ben ben ik zoooo kwaad dat ik zelf iemand kan slagen om frusratie te uiten

Maleyka
18-11-2003, 21:37

Wat je ook kandoen is de auto instappen en gewoon lekker wegrijden, zet een lekkere cdtje op (kan ook een cd met koranverzen), en voor je het weet ben je weer ontspannen. Maar je moet natuurlijk niet vergeten je veiligheidsgordel om te doen, en de kans is groot dat je geflitst wordt (je rijdt vaak te hard, maar het is het waard)

ik_oke_is
18-11-2003, 22:18
Origineel gepost door Najiha Heeft sterkte er mee te maken :rolleyes: als ik agressief ben ben ik zoooo kwaad dat ik zelf iemand kan slagen om frusratie te uiten als me vrouw aggressief word geef ik haar paar klappen zodat ze bedaard of zo :maf3:

MocrowGirlBella
18-11-2003, 22:24
Origineel gepost door rachidabella hahahhaha grappig!!!!!!!!!!!!! en nee ik ga me man echt niet slaan behalve als hij dat ook doet! :hihi:

sneakynawal
18-11-2003, 22:30
:hihi: ... ik zit nie voor niets op karate !!! (investering voor later)

MocrowGirlBella
18-11-2003, 22:32
Origineel gepost door SnEakyNaWaL :hihi: ... ik zit nie voor niets op karate !!! (investering voor later) :D Goedzow meiD ben trots op je:hihi: Nu ik nog op karatie :zwaai:

ChOcOtOfFfF
18-11-2003, 22:36
Als hij niet luistert moet hij maar voelen :zweep: Haha echt niet dus he. Slaan is geen oplossing, voor mannen niet, en voor vrouwen ook niet. Gewoon praten en een oplossing zoeken voor de moeskiels :zwaai:

ChOcOtOfFfF
18-11-2003, 22:37
Origineel gepost door SnEakyNaWaL :hihi: ... ik zit nie voor niets op karate !!! (investering voor later) oeps bij jou kom ik liever niet meer in de buurt:jammer: gevaarlijkkkkkkkkkkkkkk:hihi:

sneakynawal
18-11-2003, 22:39
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF oeps bij jou kom ik liever niet meer in de buurt:jammer: gevaarlijkkkkkkkkkkkkkk:hihi: Ah daar is ze dan............!!!!! En iets meegemaakt vandaag... wat voer is...voor een nieuwe topic!!!

ChOcOtOfFfF
18-11-2003, 22:55
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Ah daar is ze dan............!!!!! En iets meegemaakt vandaag... wat voer is...voor een nieuwe topic!!! :zwaai: eigenlijk niks bijzonders :( jij wel? dar--> madrassa--> dar--> eten :Iluvu: en dat was het :D

sneakynawal
18-11-2003, 22:58
Ik ook nie... anders had ik een topic geopend...

ChOcOtOfFfF
18-11-2003, 23:02

miskiena :D we bedenken zo wel wat ;)

Pagina's : [1] 2 3