Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HANDEL met JAPAN/CHINA!!Heel winstgevend, maar heeft iemand het al geprobeerd??!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

FUDAIL
11-01-2008, 22:21

Heeft iemand het al geprobeerd, of nog altijd doet, vertel me eens wat je ervaringen zijn, of waar je moet op letten, welke transportmiddel je hebt gebruikt, hoeveel je ervoor hebt betaald(container...hoeveel euro per ton) Dit is echt the big deal, hier zit veel geld in....maar je moet het maar durven:) eiwa vertel nou...:)

Gevoeligeboy
11-01-2008, 23:01
het is zeker winst gevend maar het geld om te invisteren is ook veel dus niet iedereen kan er zouw maar aan beginne

FUDAIL
12-01-2008, 15:34
het is zeker winst gevend maar het geld om te invisteren is ook veel dus niet iedereen kan er zouw maar aan beginne Investeren? als je een goed product hebt(waar je al in hebt geinvesteerd) dan is alleen het transport het risico waar er wat kan misgaan...

Younes.
12-01-2008, 16:54
Je moet rekening houden met Invoerrechten. Soms ziet de Douane jouw product als Namaak Dan ben je echt de klos, want dan worden jouw spullen vernietigd en je krijgt een flinke boete.

Sammetje2
12-01-2008, 17:04

lees dit eerst belangrijkste wat je moet weten http://www.higherlevel.nl/forum/attachments/starten_met_importeren.pdf

Marroqui
12-01-2008, 18:49
china stort heel haar productie in afrika. europa heeft strenge controles op chinese importproducten. transport is geen probleem. het is gewoon de investering aan het begin en het onzekere gevoel dat je snel je producten kwijt kan om je geld weer terug te verdienen van je fin lening

Marroqui
12-01-2008, 18:51
en trouwens met Japan is het allang achterhaald. Japan levert kwaliteitsproducten en heeft een arbeidsloon dat te vergelijken is met EU. dus je hebt kwalitatieve producten maar niet voor een goedkope prijs. vergeet niet dat de invoerrechten erg hoog zijn voor japanse origine of chineze origine. hangt er vanaf welke land jij de business naartoe wilt halen. NL? Marokko? etc

FUDAIL
12-01-2008, 22:56
nee, mensen ik denk dat jullie me een beetje verkeerd begrepen hadden, mijn doel is om UIT te voeren naar Japan of China, dus ik wil dat mijn verkochten DAAR worden verkocht... Maar bedankt vooor al jullie reacties tot nu toe!!

Younes.
12-01-2008, 23:05
Je kan denk moeilijk gaan concurreren met hun.

FUDAIL
13-01-2008, 00:12
Je kan denk moeilijk gaan concurreren met hun. Niet met een product dat daar nog niet bestaat:D

microsoft
13-01-2008, 00:13
en wat wou je daarnaartoe willen exporteren? Kaas?

FUDAIL
13-01-2008, 00:14
en wat wou je daarnaartoe willen exporteren? Kaas? Nee wat anders, is nog maar een idee, maar mschien wel werkelijkheid...sky is the limit:)

Younes.
13-01-2008, 00:18
Niet met een product dat daar nog niet bestaat:D Jij weet nog niet hoe chinezen en Japanners in elkaar zitten. Ze kopen jou product ze halen hem uit elkaar. en makken hem precies na, maar dan met mindere kwaliteit. Die gasten maken je zo kapot!

FUDAIL
13-01-2008, 01:01
Jij weet nog niet hoe chinezen en Japanners in elkaar zitten. Ze kopen jou product ze halen hem uit elkaar. en makken hem precies na, maar dan met mindere kwaliteit. Die gasten maken je zo kapot! ja, maar met zo'n attitude kom je niet ver hé, altijd eens proberen, als het niks wordt, dan wordt het niets, maar als het nét wat wordt, wie weet waar je dan zal staan, is net het proberen dat mss moeilijk gaat zijn, maar wat je ervoor terugkrijgt is soms niet te verbeelden...

Younes.
13-01-2008, 01:02

ja, maar met zo'n attitude kom je niet ver hé, altijd eens proberen, als het niks wordt, dan wordt het niets, maar als het nét wat wordt, wie weet waar je dan zal staan, is net het proberen dat mss moeilijk gaat zijn, maar wat je ervoor terugkrijgt is soms niet te verbeelden... Ik wens je veel succes. Insh'allah gaat het je lukken ;) Maar als ik jou was zou ik er niet al teveel in steken. Mocht het toch fout gaan, dan heb je nog wat over ;)

Pagina's : [1] 2 3