Bekijk originele versie : Waar mannen het bangst voor zijn?
Salaam
Afwijzing? Zijn mannen werkelijk zo bang om afgewezen te worden, en is het daarom niet aan te raden om zelfverzekerd over te komen/zijn?
Ik las dit laatst in een artikel. Er stond in dat vrijgezelle vrouwen vooral niet teveel zelfvertrouwen moet uitstralen. Je moet vooral ook niet laten blijken dat je het leuk vindt om vrijgezel te zijn, maar je moet juist laten blijken dat je nog ruimte hebt in je leven voor een man. Anders lopen de mannen geheid de andere kant uit.
Wat denken jullie? Zit er een kern van waarheid in? Zijn mannen eigenlijk toch niet zo zelfverzekerd als zij ons laten denken.
Ik ben benieuwd.
Groetjes
ik_oke_is
18-11-2003, 20:48
Origineel gepost door Maleyka
Salaam
Afwijzing? Zijn mannen werkelijk zo bang om afgewezen te worden, en is het daarom niet aan te raden om zelfverzekerd over te komen/zijn?
Ik las dit laatst in een artikel. Er stond in dat vrijgezelle vrouwen vooral niet teveel zelfvertrouwen moet uitstralen. Je moet vooral ook niet laten blijken dat je het leuk vindt om vrijgezel te zijn, maar je moet juist laten blijken dat je nog ruimte hebt in je leven voor een man. Anders lopen de mannen geheid de andere kant uit.
Wat denken jullie? Zit er een kern van waarheid in? Zijn mannen eigenlijk toch niet zo zelfverzekerd als zij ons laten denken.
Ik ben benieuwd.
Groetjes
als jij zegt , er is geen plaats in mijn leven voor een man,
dan loop ik geheid de andere kant uit, is dat ZOOOO vreemd ?
:maf3:
Niemand houd ervan om afgewezen te worden. Vrouwen hebben makkelijk praten, aangezien zij het initiatief aan de mannen overlaten. Ik spreek op straat, in de winkel etc. nooit een vrouw aan. Ook bij een islamlezing doe ik dat bijna nooit. De meeste Marokkaanse vrouwen stralen iets arrogants uit. Soms heb ik niet eens interesse in een vrouw (huwelijk), maar kijk ik toevallig 1 keer die kant uit. Ze kunnen je wel opvreten. Soms wil ik zeggen: kijk normaal, ik vind jou niet eens een beetje interessant. Maar ja, aan de andere kant is het een houding van veel Marokkaanse meiden, omdat er een groep Marokkaanse jongens is die ze nafluit en onrespectvol bejegent.
Het is niet dat het gezegd wordt, maar dat je moet laten blijken dat je ruimte hebt in je leven voor een man.
Hoi Najib
Leuk dat je hier ook van je laat horen, en je menig geeft
Maar stel je bent op een afspraak (zonder mahrem persoon erbij, ja ik weet het tegen de regels van de islam), speelt dan die "vrees" om afgewezen te worden dan ook een rol?
Maar stel je (jij of iemand anders) bent op een afspraak (zonder mahrem persoon erbij, ja ik weet het tegen de regels van de islam), speelt dan die "vrees" om afgewezen te worden dan ook een rol? Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig.
Maar stel je bent op een afspraak (zonder mahrem persoon erbij, ja ik weet het tegen de regels van de islam), speelt dan die "vrees" om afgewezen te worden dan ook een rol?
Nee niet echt. Als je de ander ziet zitten, dan hoop je natuurlijk dat zij jou ook ziet zitten. Het ligt gewoon aan de smaak. Het heeft niets met man/vrouw te maken. Ik ben wel eens afgewezen, en ik heb ook wel eens een vrouw afgewezen. Zo gaat dat.
De man is net zo bang om afgewezen te worden als een vrouw?
De man is net zo bang om afgewezen te worden als een vrouw?
Een man kan vaker afgewezen worden, omdat hij het initiatief neemt. Dus de vrouw weet dat de man haar in prinicipe leuk vindt. De vrouw kan achterover leunen en hem "keuren".
Maar als je bv wordt gekoppeld, dan is het gelijkwaardig. Beiden kijken de kat uit de boom. En de man kan dan de vrouw ook afwijzen. Vrouwen zijn dan ook heel erg onzeker.
Liefde overwint de vrees
En waneer er geen sprake is van liefde, want je kent immers elkaar niet goed.
Is het dan mogelijk dat de onzekerheid overwonnen wordt?
Dank je LevisKontje (grappige nickname trouwens) voor je reactie.
Ben je altijd zo positief?
ik_oke_is
18-11-2003, 22:03
Origineel gepost door LevisKontje
Liefde overwint de vrees
:rolleyes:
allemaal praatjes
ik denk juist dat het omgekeerd is hoe meer jij laat zien dat je geen interesse in een man in je leven hebt hoe meer de man moeite gaat doen,zo zijn veel (niet alleemaal) mannen wel ,hoe afstandelijker hoe interresanter, zelf vind ik dit geen goede manier maar vaak werkt t wel zo!
Origineel gepost door moi21
ik denk juist dat het omgekeerd is hoe meer jij laat zien dat je geen interesse in een man in je leven hebt hoe meer de man moeite gaat doen,zo zijn veel (niet alleemaal) mannen wel ,hoe afstandelijker hoe interresanter, zelf vind ik dit geen goede manier maar vaak werkt t wel zo!
Als een vrouw nee zegt, dan ga ik gewoon weg. Dan denk ik: het is graag of niet. Meiden die hard to get spelen, vind ik onvolwassen.
Ik heb het nu niet over haramrelaties.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.