Bekijk originele versie : ben op zoek naar jongensnamen voor tweelingen
mooie namen en orginele graag
dank je
zinedine,
seyfudine
marouan,
eloujdia23
11-01-2008, 18:08
amine
imran
ousama
hakim
rachid
jaouad
hicham
samir
adil
toufik
faisel
sami
salahdin
rayan
noufel
jamal
kamal
jalal
khalid
isam
riyad
tarik
said
chakib
hamid
ibrahim
mostafa
jalil
oualid
mohsin
hasan
yahya
mohamed
mansour
mousa
farid
fouad
driss
Mar0ekkaas
11-01-2008, 18:40
Yip & Flip:o
Le3rajshia
11-01-2008, 21:55
Wat leuk een tweeling! Als ik ze zelf zou krijgen zou ik ze Yassir en Yassin noemen
cifraatje
12-01-2008, 16:05
hassan en mohamed goede combinatie
Akram en Karam zou ik ze noemen
Medinah_2006
12-01-2008, 16:27
Hassan en Houssain (de 2 kleinkinderen van de Profeet (saws)
Weet je ook wat leuk is om hun namen met jullie eerste letter te laten beginnen....
souk2003
12-01-2008, 18:09
amar en omar
microsoft
12-01-2008, 18:27
gelijke klinkende namen vind ik best verwarrend, helemaal als het een tweeling is
alhoceimagek
12-01-2008, 21:37
# Ik las net in een topic waar een meisje 2ling namen voor meisjes zocht, waarop een lid reageerde met: Kies nooit een naam voor een tweeling met dezelfde voorletters. Is verwarrend & dan nog eens dezelfde geboortedatum. Ze heeft wel gelijk denk ik.
Wat leuk een tweeling! Als ik ze zelf zou krijgen zou ik ze Yassir en Yassin noemen
Le3rajshia
12-01-2008, 22:33
# Ik las net in een topic waar een meisje 2ling namen voor meisjes zocht, waarop een lid reageerde met: Kies nooit een naam voor een tweeling met dezelfde voorletters. Is verwarrend & dan nog eens dezelfde geboortedatum. Ze heeft wel gelijk denk ik.
Ik blijf die namen leuk vinden voor 2lingen en bovendien spreek je ze beide anders uit
Yassien en Yaaser :goedzo:
Redouan (L) en Reda
Zinedine (zozo) en Sayfoudien (soso) :D
Dat brengt inderdaad veel verwarring, ik ben zelf ook een tweeling en wij hebben verschillende voorletters, en zelfs dan word er veel door elkaar gehaald.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.