Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Britney Spears

Pagina's : [1] 2

sneakynawal
18-11-2003, 18:27

Hoi allemaal... Ik heb net de nieuwste CD van B. Spears gekocht... En hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaffff Echt heel anders dan normaal... she rock's men!!!! Je hoort echt een hele andere kant van haar... met een andere sound.! I am lovin' it!!!

Leipemocro
18-11-2003, 19:58
Ik vind hem maar niks en ik vind haar muziek ook niks :D Christina :Iluvu:

sneakynawal
18-11-2003, 20:20
Origineel gepost door Leipemocro Ik vind hem maar niks en ik vind haar muziek ook niks :D Christina :Iluvu: Ach joh, kletserd!!! Haar album is vandaag uit ' The zone ' .... en volgens mij heb jij die nog niet gehoord!!! Dan pas mag je oordelen... je herkent haar nie terug... ze is cool!!! En Xtina's , ' Stripped '... die is ook goed... maar die is al weer 1 jaar oud....

Leipemocro
18-11-2003, 20:26
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Ach joh, kletserd!!! Haar album is vandaag uit ' The zone ' .... en volgens mij heb jij die nog niet gehoord!!! Dan pas mag je oordelen... je herkent haar nie terug... ze is cool!!! En Xtina's , ' Stripped '... die is ook goed... maar die is al weer 1 jaar oud.... Ik heb the zone al bijna 2 weken en ik vind hem zwaar waardeloos. Ik beoordeel iets pas nadat ik het heb gehoord ;) :zwaai:

sneakynawal
18-11-2003, 20:29

Origineel gepost door Leipemocro Ik heb the zone al bijna 2 weken en ik vind hem zwaar waardeloos. Ik beoordeel iets pas nadat ik het heb gehoord ;) :zwaai: Nah dan heb je de illegale... want vandaag was ie pas uitgekomen!!! Sorry... dat ik dacht dat je hem nie had beluisterd!!! Heel goed van jou!!! Hoezooooooooo waardeloos... pfffffff hij is COOL Maar goed.. ieder heeft zijn eigen smaak toch ..!

Lady_moi
18-11-2003, 20:44
britney spears?? :watte?: gij meenda :haha: ik mag die wijf nie :jammer: en haar liedjes vind ik ook superdroog :zwaai:

Leipemocro
18-11-2003, 20:52
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Nah dan heb je de illegale... want vandaag was ie pas uitgekomen!!! Sorry... dat ik dacht dat je hem nie had beluisterd!!! Heel goed van jou!!! Hoezooooooooo waardeloos... pfffffff hij is COOL Maar goed.. ieder heeft zijn eigen smaak toch ..! Nee ik heb niet de illegale, in amerika komen die cd's toch allemaal eerder uit :D Ik mag die ik zing door me neus stem van haar niet :D een soort vrouwelijke Jim, alleen ziet er beter uit :D :zwaai:

sneakynawal
18-11-2003, 21:12
Origineel gepost door Leipemocro Nee ik heb niet de illegale, in amerika komen die cd's toch allemaal eerder uit :D Ik mag die ik zing door me neus stem van haar niet :D een soort vrouwelijke Jim, alleen ziet er beter uit :D :zwaai: Pfff... jij met je ' ik zing door mijn neus stem '..... zo zing jij zal je bedoelen :D

Leipemocro
18-11-2003, 21:24
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Pfff... jij met je ' ik zing door mijn neus stem '..... zo zing jij zal je bedoelen :D Ik zing niet :giechel: maar als ik die britney hoor denk ik weleens van hmm misschien moet ik ook eens gaan zingen. KAN NIET SLECHTER :D :zwaai:

sneakynawal
18-11-2003, 21:29
Origineel gepost door Leipemocro Ik zing niet :giechel: maar als ik die britney hoor denk ik weleens van hmm misschien moet ik ook eens gaan zingen. KAN NIET SLECHTER :D :zwaai: Uhuh....

sneakynawal
19-11-2003, 11:12
Origineel gepost door CantLet_YouGo Me against the music is best wel strak :boogie: Yup!!! En de rest van haar album ook!

um_kaltoum
19-11-2003, 12:53
wat zei je kopen, niet slim , kan ook gratis hoor!!!!

sneakynawal
19-11-2003, 13:23
Ik hou van originele CD's en Can'tLet_YouGo... early mornin' is goed... maar de rest ook hoor!!!

um_kaltoum
20-11-2003, 12:37
Origineel gepost door CantLet_YouGo ja..Ga naar www.21stcentury.com Kan je hele albums branden..:cool: Toch Um kaltoem.. Wij hierzo betalen niet voor CD's..Wij rippen ze :cool: idd, kan mijn geld wel aan andere dingen uitgeven dat britney nog rijker maken, branden en geeft het geld aan een goed doel, die hebben echt wel meer nodig dan britney

sneakynawal
20-11-2003, 23:02

Uh... maar mijn pc is doof! Komt geen geluid uit & geen brander... dus ik moest wel... en geen zin om aan iemand anders het te vragen..En wat zijn nou 20 Euro's? Niets.. alhoewel... ik geef het uit net zoals 20 Gulden.. Maar goed.. zolang ik maar kan pinnen... dan vind ik het nie vervelend!

Pagina's : [1] 2