Bekijk originele versie : moet ik wachte op hem
hi ik zit met een probleem ik ben verliefd op een marokaanse jongen we hebben 3 jaar vekering maar nu komt het probleem hij zegt dat hij nooit wil trouwen en kinderen moet hij al helemaal niet aan denken ik hoop altijd dat hij van gedachte veranderd en dat hij mischien later van gedachte veranderd en wel met mij wil trouwen ik heb het hier echt moerlijk mee ik ben stappel verliefd op hem en ik hou heel erg van hem moet ik geduld hebben en op hem wachten of het uit maken omdat hij in het leven niet de zelfde dingen wil als mij groetjes linda :Iluvu:.
Angel_82
18-11-2003, 18:16
een marokkaanse jongen?? en jij bent nederlands toch???
Als ik gelijk heb...... kan je m beter dumpen.. trust me..
Liefs angel
meissie,,
of je nou wel bij hem thuis komt of niet heb er geen reet mee te maken,
wel dat je als nederlandse sneller geacepteert zou worden in de fam,,de stap daarvoor is in iedergeval kleiner geworden,,
jij kent hem zelf het beste,,3 jaar is een lange tijd..je verdient dus wel ckerheid..krijg je dat niet ga je op je gevoel af...
geduld is een schone zaak en komt tijd komt raad ;)
veel succes sherine
Origineel gepost door NadinaaNadinaa
Linda???
Linda, die jongen wil heus wel ooit trouwen en kinderen krijgen, maar helaas alleen niet met jou!
Ga je nedelandse vriendje zoeken, dan komt alles goed met je
Marokanen moet je niet vertouwen.
Heb je met hem gesproken ofzo, van waar weet je deze info?? Er zijn genoeg marokanen die wel met nederlanders gaan trouwen of getrouwd zijn, dus aub ga niet zeggen dat het eraan ligt dat ze nl is :rolleyes:
hey Linda,
Mijn broer heeft ook 3 jaar lang een realtie met een nederlandse meisje, hij woont met haar samen, en hij moet ook niet aan trouwen/kinderen denken. Zijn vriendin komt regelmatig bij ons langs, wij behandelen haar echt als iemand van de familie(schoonzus), mijn ouders mogen haar ook graag... Enne of mijn broer serieus is, weet ik niet..Ik bedoel ik weet niet of hij wil trouwen en als hij dat van plan is, wil hij dan ook daadwerkelijk met haar trouwen..
Maar laat wel merken dat je geduld op is, en trouwens hij zou het ook niet leuk vinden als zijn zusje na een lange relatie niet ging trouwen.
veel succes meissie
hallo meid, ik denk dat t zeker mogelijk is,maar veel mensen hebben zoveel jaloezie in zich dat ze een ned meid geen echt goede relatie/huwelijk met een marokkaan gunnen!
Je moet je niet met alles aanpassen aan hem en ik vind dat hij je duidelijkheid moet geven, maar t ligt er denk ook aan hoe oud jullie zijn, bedoel een jongen van 19 ofzo denkt niet aan trouwen,enzo, vraag hem gewoon duidelijk of zijn ideeen alleen bij jouw gelden of dat dat ook geld als hij met een marokkaanse trouwt? en hoe serieus hij echt met jouw is kunnen jij en hij alleen bepalen en niemand anders, veel succes ermee en hoop dat jullie een mooie toekomst samen hebben,hoe moeilijk het soms ook is , cultuurverschil, xxx
ja psies kan ik mevoorstellen hoe oud is hij als ik vragen mag?
tja ok dan heeft t weinig met leeftijd te maken maar maak je niet druk komt goed, en is hij t niet dan zijn er genoeg andere goede jongens, weet zelf hoe moeilijk het is om een relatie te hebben met een jongen van n andere cultuur( ben ned), maar zolang je weet dat t goed zit komt t allemaal goed, veel succes
hij zegt toch niet dat hij niet wil trouwen met haar? hij wil NU met niemand trouwen ,nu nu nu is niet t zelfde als nooit, en wat ik er uit begrijp wil hij nu ook niet met een ander trouwen, maar ja daar kan zij alleen over oordelen en niet wij, dus waarom haar een rotgevoel geven dan?
whahahah waarom zou IK er om heen moeten draaien??? ik sta niet in haar schoenen, begrijp jouw punt maar jij brengt t een beetje hard naar haar vind je niet? enne t is hoe ik t zie dat is mijn mening dus waarom zou ik er om heen moeten draaien of waarom zou je zon toontje moeten aan slaan hier, ieder zn eigen mening of opvatting hoe je dit opvat,maar ik denk altijd maar wij lezen hier 2 regeltjes van het verhaal en kunnen er verder niet over oordelen, wij zitten er niet in, toch????
Origineel gepost door NadinaaNadinaa
Hey hallo mens, het feit dat hij toch tegen haar zegt dat hij niet wil trouwen zegt toch al genoeg? Je moet dat meisje geen valse hoop geven. Er zijn misschien wel genoeg marokanen die met hun nederlandse vriendinnetje trouwen, maar er zijn ook weer genoeg marokanen die dat niet doen. En hij is er 1 van!
Je schijnt hem blijkbaar goed te kennen, zo zeker ben je van je zaak! Ah jaloezie zeker :D . Wie weet verandert ie wel van gedachten, maar goed, niet mijn probleem.
jasminae
19-11-2003, 23:10
hey meid,
ik wil je natuurlijk niet afzeiken maar ik wil je wel iets vertelen waardoor jij je conclusie kunt trekken.
je hebt al 3 jaar een relatie met die jongen en je kent hem inmiddels ook goed. je wist altijd al dat hij niet wilde trouwen en ook geen kinderen wilde nemen. toch hoopte je altijd al dat hij zou veranderen van gedachte en daar is ook nix mis mee om zo te denken.
ik wil alleen zeggen dat ik een meisje kende die een relatie had met een jongen en deze relatie heeft 5 jaar geduurd. dit meisje wist van het begin aan dat hij nix van kinderen moest hebben en hoopte altijd dat hij tot inkeer zou komen.... nou je kunt het al raden denk ik?
dat gebeurde dus niet, meneer wilde bij zijn standpunt blijven en als dat zijn relatie zou kosten, nou jammer dan!
ik hoop dat je goed gaat nadenken en zelf het initiatief neemt om er eens heeeel goed over te praten en ik hoop dat dat meer duidelijkheid en zekerheid voor jou opbrengt!
heel veel suc6,
liefs, jasmin :zwaai:
Doe maar niet op hem wachten.
En doordat hij jou mee naar huis heeft genomen betekend
niet dat hij serieus met je is.
Wij marokkaanse meiden komen niet zomaar bij onze marokkaanse jongens thuis en zeker niet als hun moeder thuis is!!
Hier uit blijkt dat marokkaanse jongens een heel andere omgang
hebben met jullie NL meiden.
De 1 noemt het serieus en de ander bekijkt het weer van de andere kant
noortje2003
20-11-2003, 15:51
Origineel gepost door nlgirl
hi ik zit met een probleem ik ben verliefd op een marokaanse jongen we hebben 3 jaar vekering maar nu komt het probleem hij zegt dat hij nooit wil trouwen en kinderen moet hij al helemaal niet aan denken ik hoop altijd dat hij van gedachte veranderd en dat hij mischien later van gedachte veranderd en wel met mij wil trouwen ik heb het hier echt moerlijk mee ik ben stappel verliefd op hem en ik hou heel erg van hem moet ik geduld hebben en op hem wachten of het uit maken omdat hij in het leven niet de zelfde dingen wil als mij groetjes linda :Iluvu:
ik denk zelf dat hij een manier verzon om van je af te komen, of om je van je fantasie af te helpen.
want als iemand echt van je houdt gaat tie geen risico lopen om je kwijt te raken.
maar lieverd ik zeg dit niet om je pijn te doen maar de realiteit is hard als je de woorden van ALLAH swt niet volgt. maar doe je het wel en heb je het nog moeilijk weet je dat er een beloning achter staat.
Lang leven de Islam die je beschermt voor dit soort situaties, iemand die van je houdt komt naar je ouders.
Saidat0en
20-11-2003, 16:00
Origineel gepost door nlgirl
hi ik zit met een probleem ik ben verliefd op een marokaanse jongen we hebben 3 jaar vekering maar nu komt het probleem hij zegt dat hij nooit wil trouwen en kinderen moet hij al helemaal niet aan denken ik hoop altijd dat hij van gedachte veranderd en dat hij mischien later van gedachte veranderd en wel met mij wil trouwen ik heb het hier echt moerlijk mee ik ben stappel verliefd op hem en ik hou heel erg van hem moet ik geduld hebben en op hem wachten of het uit maken omdat hij in het leven niet de zelfde dingen wil als mij groetjes linda :Iluvu:
Hij zegt dat volgens mij zodat je bij hem weggaat .. Misschien weet hij heel goed dat je wilt trouwen en kinderen wilt en dat hij dit dan expres doet ..
Dit denk ik alleen tenminste .. :) (niet slecht bedoelt)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.