Bekijk originele versie : ALLEEN boven de 12 jaar.Een kijke nemen kan erectiestoornissen veroorzaken!
Wahahahaha sorry hoor maar deze moest ik even laten zien. Voor de mannen :Stel je krijgt de kans om deze vrouw te huwen zou je het doen??
Ik niet in ieder geval...
Ali Z
http://www.lachmenu.nl/wwereld/funny/page05/images/16.jpg
tangia19
31-08-2002, 18:08
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhahhahahahaahahhahahahhahahaha ha nou jongen sommige boys zouden dit prachtig vinden wajjjjjoooooooooooooooowwwwww
Obiwan_kenobi
31-08-2002, 18:11
wat fotosoep allemaal niet kan :p Maar zo'n wijf in je bed naaah mij niet gezien. Geef mij maar 1 die gewoon 2 tieten heeft en haar knie op de juiste plek :D
tangia19
31-08-2002, 18:16
Origineel gepost door Obiwan_kenobi
wat fotosoep allemaal niet kan :p Maar zo'n wijf in je bed naaah mij niet gezien. Geef mij maar 1 die gewoon 2 tieten heeft en haar knie op de juiste plek :D
hahahahaha de juiste plek jek???? :rolleyes: ja hrajmie
Obiwan_kenobi
31-08-2002, 18:26
Origineel gepost door Sorayah
Moge Allah swt jullie leiden op het rechte pad.Want jullie[ali z en anderen]verkeren in een duidelijke dwaling[onwetendheid].
Wel ik als vrouw, vind die foto helemaal niet knap.Als ze een knappe voorstelt , dan ben ik knapper hoor! Beter een natuurlijke schoonheid dan zo n opgetut troela.
a oedoe bilahi mina sajtani radjiem
Als ze 4 tieten minder had gehad zou er niks mis met dat wijfie zijn. oow bewijs effe dat jij er beter uitziet! :D :p
Origineel gepost door Sorayah
Moge Allah swt jullie leiden op het rechte pad.Want jullie[ali z en anderen]verkeren in een duidelijke dwaling[onwetendheid].
Wel ik als vrouw, vind die foto helemaal niet knap.Als ze een knappe voorstelt , dan ben ik knapper hoor! Beter een natuurlijke schoonheid dan zo n opgetut troela.
a oedoe bilahi mina sajtani radjiem
Kom op nou, kom je me gelijk op de vingers tikken. Het is maar een grapje zeg. En het laaste wat je moet doen is anderen verwijten onwetend te zijn.
Ali Z.
:koppel: ze zou een mooie moeder kunnen zijn voor een vier ling
hey ,
ik vraag me echt af of ze nou bij der benen ook een bh draagt zou wel heeeeeeeeeeel erg moeilijk lopen.
Origineel gepost door amal18
hey ,
ik vraag me echt af of ze nou bij der benen ook een bh draagt zou wel heeeeeeeeeeel erg moeilijk lopen.
Ze heeft in ieder geval altijd een setje kniebeschermers voor het geval ze wil skaten....
Ali Z.
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
tetouania_zina
31-08-2002, 20:23
Origineel gepost door Ali_Z
Wahahahaha sorry hoor maar deze moest ik even laten zien. Voor de mannen :Stel je krijgt de kans om deze vrouw te huwen zou je het doen??
Ik niet in ieder geval...
Ali Z
http://www.lachmenu.nl/wwereld/funny/page05/images/16.jpg
hahahahha 4 tieten extra :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
hahahahah :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
BentDagilia
31-08-2002, 20:57
Hahah ALI hahaha... HIj is moeilijk....
Nou ik denk dat zo een vrouw extra veel aandacht vraagt hahahaha
Bent Dagilia :D
Obiwan_kenobi
31-08-2002, 22:29
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hahah ALI hahaha... HIj is moeilijk....
Nou ik denk dat zo een vrouw extra veel aandacht vraagt hahahaha
Bent Dagilia :D
Jah en een extra paar handen minstens :D
Obiwan_kenobi
01-09-2002, 00:00
Origineel gepost door Bounty
Als jullie goed kijken dan zie je toch gelijk dat deze foto via een "editor"
is bewerkt.
...Maar Ali....leuk geprobeerd!!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer moet je met iets beters komen hoor.
jah en als jij iets beter leest zie je dat dat al gemeld is :D geeft maar zeg eerlijk hij is wel funny! :D :)
Origineel gepost door Bounty
Als jullie goed kijken dan zie je toch gelijk dat deze foto via een "editor"
is bewerkt.
...Maar Ali....leuk geprobeerd!!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer moet je met iets beters komen hoor.
Ik heb hem niet bewerkt bounty. Heb m gevonden op de site die erop staat! Ben niet zo een knutselaar wat dat betreft.
Ali Z.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.