Bekijk originele versie : waarom ,waarom, waarom
DE_STALKER_LAMM
18-11-2003, 15:50
ik ken een paar heel goede vrienden , ze hebben alles alleen de nodige verblijfsvergunning niet ..en als we aankloppen bij ouders die een huwbare dochter hebben dan wordt het njet bij de voordeur , en als we toch nog binnen mogen moet hij een week overleggen met zijn dochter.
weken gaan door zonder antwoord .
we bellen dan naar een antwoord en wat krijgen we te horen dat zijn dochter niet wil trouwen met een wildvreemde?
ik kan het beamen dat ze de man in kwestie moeten leren kennen en dan beslissen , ik geef de vrouw niet ongelijk maar één ding begrijp ik niet , als het een man met een dikke wagen en van die stoeffers dan zeggen ze gelijk ja! dan moeten ze hem niet kennen..ik snap het eigenlijk niet ...
het komt hier op neer de goede mannen blijven aan de kant en de nerds krijgen de meiden zo te pakken..
die ze dan dumpen voor een ander , achteraf zeggen die hij heeft me enkel gebruikt voor papieren,
die vrouwen zijn zo blind dat ze er steeds intrappen op mooipraters die hen vanalles beloven en vanalles geven ...ik snap het niet , het gebeurt veel te vaak rondom mij!!
TanGerWoMan22
18-11-2003, 15:56
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
ik ken een paar heel goede vrienden , ze hebben alles alleen de nodige verblijfsvergunning niet ..en als we aankloppen bij ouders die een huwbare dochter hebben dan wordt het njet bij de voordeur , en als we toch nog binnen mogen moet hij een week overleggen met zijn dochter.
we bellen dan naar een antwoord en wat krijgen we te horen dat zijn dochter niet wil trouwen met een wildvreemde?
ik kan het beamen dat ze de man in kwestie moeten leren kennen en dan beslissen , ik geef de vrouw niet ongelijk maar één ding begrijp ik niet , als het een man met een dikke wagen en van die stoeffers dan zeggen ze gelijk ja! dan moeten ze hem niet kennen..ik snap het eigenlijk niet ...
het komt hier op neer de goede mannen blijven aan de kant en de nerds krijgen de meiden zo te pakken..
die ze dan dumpen voor een ander , achteraf zeggen die hij heeft me enkel gebruikt voor papieren,
die vrouwen zijn zo blind dat ze er steeds intrappen op mooipraters die hen vanalles beloven en vanalles geven ...ik snap het niet , het gebeurt veel te vaak rondom mij!!
Bij mijn ouders zijn nullie nog niet geweest hoor.
Als dat o was, had je deze topic niet hoeven openen :D
maghrebgirl20
18-11-2003, 15:58
Origineel gepost door missbrabander
ja maar dat komt ook omdat mannen zonder papieren ook vrouwen bedonderen .nadat ze papieren hebben .
en k zou dat ook niet doen never......
dat klopt, er zijn gewoon van beide kanten goede mensen en mensen die je alleen willen gebruiken.
Atlas_Gebergte
18-11-2003, 16:06
Origineel gepost door missbrabander
ja maar dat komt ook omdat mannen zonder papieren ook vrouwen bedonderen .nadat ze papieren hebben .
en k zou dat ook niet doen never......
Nou dame hier heb je dus niet gelijk, niet ALLE mannen zijn zo hoor, ik ben ook heel gelukkig getrouwd met iemand uit marokko, en hij is echt op die papiertje uit hoor, hij had een goed leven daar in marokko. Dus kijk niet alleen naar de negatieve verhalen, maar luister ook naar de positieve hé. En niet alle mannen over 1 kam gaan scheren, het blijven toch nog steeds je landgenoten, en zeg nooit, nooit, want het is toch allemaal EL MAKTAB, als Allah(swt) het wil dan gebeurt het ook.
Wa Sallaam Alikoum :zwaai:
missie_19
18-11-2003, 16:12
het feit dat sommige mannen geen papieren hebben schrikt de meiden denk ik af omdat ze dan denken die doet het tog alleen voor de papieren
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Nou dame hier heb je dus niet gelijk, niet ALLE mannen zijn zo hoor, ik ben ook heel gelukkig getrouwd met iemand uit marokko, en hij is echt op die papiertje uit hoor, hij had een goed leven daar in marokko. Dus kijk niet alleen naar de negatieve verhalen, maar luister ook naar de positieve hé. En niet alle mannen over 1 kam gaan scheren, het blijven toch nog steeds je landgenoten, en zeg nooit, nooit, want het is toch allemaal EL MAKTAB, als Allah(swt) het wil dan gebeurt het ook.
Hoeveel jaren ben je al getrouwd?
Atlas_Gebergte
18-11-2003, 16:25
Origineel gepost door Faatima
Hoeveel jaren ben je al getrouwd?
Sallaam ik ben op papier al een jaar getrouwd, maar de bruiloft hebben we dit jaar in marokko gehouden (juli).
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam ik ben op papier al een jaar getrouwd, maar de bruiloft hebben we dit jaar in marokko gehouden (juli).
Salaam, hoop voor je dat hij niet na 4 jaar een ander gezicht laat zien.
boelilie
18-11-2003, 16:41
Wat ik doe is gewoon niet trouwen met iemand van Marokko, ik snap die meiden 100% waarom meteen toestemmen als er hier nog genoeg jongens zijn die met je kunnen en willen trouwen?
DIkke zoentjes
Nawal
:zwaai:
DE_STALKER_LAMM
18-11-2003, 17:27
Origineel gepost door maghrabiaa_00
Bij mijn ouders zijn nullie nog niet geweest hoor.
Als dat o was, had je deze topic niet hoeven openen :D
geef me je adres en je zal het je nooit beklagen omdat ik zeker ben dat het goede mensen en die vertellen geen fabeltjes.
chokran zuster!
DE_STALKER_LAMM
18-11-2003, 17:33
Origineel gepost door missie_19
het feit dat sommige mannen geen papieren hebben schrikt de meiden denk ik af omdat ze dan denken die doet het tog alleen voor de papieren
die indruk heb ik ook en die wordt door smeerlappen versterkt
als ik zie dat die personen echt op zoek zijn naar een moslimvrouw, in andere hebben ze geen interesse omdat ze een echt huwelijk willen,
ik ontken het niet dat ze voor dat papiertje willen trouwen , de reden is heel simpel ze willen een toekomst bouwen die ze niet in marokko hebben.
ik doel niet op degene die in marokko alles hebben en het hier voor de behoeftigen het verknoeien en dat is de huidige realiteit.
DE_STALKER_LAMM
18-11-2003, 17:51
Origineel gepost door boelilie
Wat ik doe is gewoon niet trouwen met iemand van Marokko, ik snap die meiden 100% waarom meteen toestemmen als er hier nog genoeg jongens zijn die met je kunnen en willen trouwen?
DIkke zoentjes
Nawal
denk je dat...er zijn veel jongens die in marokko een meisje zoeken en vele goede meisjes vinden de ware niet hier ..
dat zijn puur meiden die materialistisch zijn. die denken alleen aan nu en op dat moment, maar niet aan 5 jaar verder of meer.
Atlas_Gebergte
19-11-2003, 09:15
Origineel gepost door Faatima
Salaam, hoop voor je dat hij niet na 4 jaar een ander gezicht laat zien.
Nou daar ben ik echt niet bang voor hoor, we zitten op 1 lijn en praten ook heel veel. dus het komt wel goed hoor.
Atlas_Gebergte
19-11-2003, 09:17
Origineel gepost door boelilie
DIkke zoentjes
Nawal
Nou meid hier vind je echt geen goeie moslim hoor, ze zeggen we zijn moslim, maar doen er niks aan. En ik heb me man wel gelukkig gevonden in marokko die ook heel veel doet aan de islam en respect voor me heeft.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.