Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gegevens werklozen op internet

Pagina's : [1] 2

Scottie
18-11-2003, 14:01

Gegevens werklozen op internet (Van een verslaggever) AMSTERDAM - Het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) doet niets om de privacy van ingeschreven werkzoekenden te beschermen. Via internet zijn de privé-gegevens van tienduizenden werkzoekenden voor iedereen toegankelijk. De stichting Bits of Freedom (BOF), die waakt over privacy en burgerrechten binnen de informatietechnologie, noemt de werkwijze van het CWI laakbaar. Werkzoekenden leveren bij het CWI, het voormalig arbeidsbureau, hun cv in. Vervolgens lopen ze volgens BOF het risico dat die op internet wordt gezet. Lees verder: www.parool.nl/artikelen/NIE/1069136699746.html

Jupiter
18-11-2003, 14:22
Origineel gepost door buddy Plublieke schandpaal = goede zaak. nog een andere schandpaal: de hele dag op dit forum zit op de kosten van je baas...................... :D

JETLI
18-11-2003, 14:32
Origineel gepost door Jupiter nog een andere schandpaal: de hele dag op dit forum zit op de kosten van je baas...................... :D :p

Jupiter
18-11-2003, 14:37
Origineel gepost door buddy Nu scheelt het dat ik mijn eigen baas ben :p aha, een dief van je eigen portemonnee............. :D

amiira
18-11-2003, 15:13

ben ik blij dat ik niet werkloos ben!!!!!!!!!!!!!!

Jupiter
18-11-2003, 15:20
Origineel gepost door buddy Laat ik het zo zeggen, mensen noemen mij lui. Ik prefereer het om mijzelf efficient te noemen -> geld verdienen door zo min mogelijk arbeid te verrichten. Maar even zonder dollen, ik verricht best een grote hoeveelheid werk op een dag. Ik werk ook regelmatig van zo een 9 uur s'ochtends tot 3 uur s'nachts. En daarin doe ik meer als de gemiddelde loonslaaf. Tis wel een beetje saai af en toe en daar heb ik dan mijn vriendjes van Marokko.nl voor :), jullie zijn zeg maar mijn sociale contacten tijdens mijn werk. Koffie?

Jupiter
18-11-2003, 15:27
Origineel gepost door buddy Sorry net al rook/koffie pauze gehouden, sorry. ;) Wat voor werk doe je trouwens, dat je helemaal alleen moet werken?

Jupiter
18-11-2003, 15:53
Origineel gepost door buddy Tis wel lastig te zeggen wat ik doe omdat het steeds andersoortige projecten zijn. Maar het komt er op neer dat ik dus projecten opzet en dit zijn altijd op technologie gebaseerde zaken, en veel moet voorbereiden, research plegen en dingen narekenen. Ik heb vooral het gevoel dat ik altijd aan het wachten ben tot mensen reageren. Gezien huidige situatie werk ik tijdelijk vanuit huis. Overhead van een kantoor is een beetje onzin als ik daar alleen zit. Als ik weer een paar nieuwe vaste partners heb dan zal ik wel weer in een of ander kantorenpand gaan zitten, en dan zal ik waarschijnlijk ook niet meer hier aanwezig zijn. Klinkt interessant. Ga zo door zou ik zeggen. ;)

babyvanbelisma
18-11-2003, 15:58
Wat leuk zeg dat wij dan in zo'n werkdag van tig uur je contactjes zijn..... Nou ik begin om 8 uur en ik ga om 4 uur weer naar huis en als ik thuis kom kruip ik ook nog wel eens achter de pc, maar niet zo vaak eigenlijk. En eerst had ik een baan waarbij ik kon internetten wat ik wilde want ik had toch niets te doen, maar nu heb ik echt een drukke baan dus ik heb niet zo veel tijd meer als eerst. Maar ja, het gaat toch om de kwaliteit he...

amiira
18-11-2003, 15:59
Origineel gepost door buddy Ik zal wel moeten anders kan ik mijn rekeningen niet meer betalen ;) doe je het alleen daarvoor. vind je het niet leuk? dat is toch ook belangrijk of zie ik het verkeerd?

Pagina's : [1] 2