Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Einde 7irshi Ali in zicht ?

Pagina's : [1] 2 3

doc25
18-11-2003, 13:34

Binnengehaald met veel tamtam bij de VVD met maar 1 doel, namelijk het aanvallen van de islam en moslims, ontpopt dit somalisch fenomeen zich tot een multipotent spin die zich ook met andere onderwerpen begint te bemoeien. En dat wil de VVD niet. Lang geleden droeg ze nog een 7ijaab en leed een onopvallend bestaan op de VU. Daarna ontdeed ze zich van haar sluier en ging werken bij een stoffig onderzoeksbureau van de PvdA waar ze voor het eerst door de media werd opgemerkt. Haar eerste contact met de media was een ware openbaring voor haar en bezorgde haar een erotisch gevoel dat ze nog nooit had ervaring. Ze had immers een chronisch gebrek aan clitoriale prikkeling. Ze ontdekte eindelijk een manier om daarvoor te compenseren, en dat was de media. Ze werd mediageil om het maar oneerbiedig te zeggen. Wat haar toen ook opviel, was dat ze meer aandacht kreeg als ze dingen riep over de islam. En trok al gauw haar conclusie: mediageil + islam aanvallen = aandacht. Aangezien de islam aanvallen niet echt bij de PvdA past, maakte ze de stap naar de VVD. Dit was de 2de keer in korte tijd dat ze haar principes de rug toekeert. Eerst de islam, en daarna de PvdA. De VVD haalde haar niet binnen om haar uiterlijke schoonheid, intelligentie of het vasthouden aan principes, want ze bezit geen van eerder genoemde eigenschappen. De VVD probeerde stemmen te winnen door stemmingmakerij over de islam. Door iemand met een islamitische achtergrond naar voren te schuiven die de islam aanvalt, konden ze voorkomen dat ze voor racist werden uitgemaakt. Dat was de enige reden dat ze werd binnengehaald door ene glibberige Zalm. Haar eerste missie was het bevrijden van de moslimvrouwen. Ze waande zich de bevrijdende Jeanne D'arc en streed voor die groep "onderdrukte" vrouwen, waar ze uiteindelijk niks voor heeft bereikt. Na mission impossible 1, acteerde ze in mission impossible 2. Daar had ze de rol van Don Quichotte, die tegen de "terreur van de islamitische scholen" streed. Na een corrigerend tikje van Balkenende (die was bang dat mensen ook over zijn geliefde christelijke scholen zouden beginnen), werd haal taal wat milder. Kamerleden van de VVD distanstieerden zich ook voor het eerst van haar uitspraken. Maar die stemmen werden in de kiem gesmoord door van Aartsen, die verliefd schijnt te zijn op Ali en haar uitspraken. Maar nu begint Ali de VVD teleur te stellen door zich te begeven buiten het onderwerp "islam". Ze verklaarde het nederlandse ontwikkelingssamenwerkingsbeleid van de afgelopen 30 jaar voor mislukt. Die conclusie trok ze na het lezen van 2 en een half boek. Dit werd haar niet in dank afgenomen door haar mede-VVD'ers. Ze was binnengehaald als uitlaatklep van de VVD over de islam en hun mening daarover, maar nu begint ze ook tegen de schenen van de eigen partij te schoopen. Haar mediageilheid begint onproportionele vormen aan te nemen. Gaat van Aartsen haar weer tegen de andere VVD'ers beschermen of krijgt ze eindelijk billenkoek van hem ? ik denk dat laatste. Niet om haar te sraffen, maar meer omdat hij eindelijk zijn droom om haar somalische achterste kwijlend te mogen aanraken, kan verwezenlijken.

Flipper
18-11-2003, 13:41
hmm waar zijn alle reacties gebleven? Ik wilde een plaatsen voor Pistache maar opeens is alles weg. Hmm jammer.

Flipper
18-11-2003, 13:47
Ik zei dus dat het met haar cultuur te maken had en niet met de ISLAM. Je bent zo in haar gaan geloven, haar doel uiteindelijk, Islam door het stront halen. Veel mensen verwarren cultuur met de Islam. Jammer.

sahira
18-11-2003, 13:50
Zo...iemand alle posts hier weggehaald? treurig...

doc25
18-11-2003, 13:59

discussieer er nu maar op los er zaten een hoop onnodige reacties tussen, zoals die van la_femme_nikita

doc25
18-11-2003, 14:11
mijn topic was verplaatst naar kletshoekje ik heb hem weer hier geplaatst denk nou niet teveel van jezelf.

Byna
18-11-2003, 14:33
Origineel gepost door Pistach Haar eerste contact met de media was een ware openbaring voor haar en bezorgde haar een erotisch gevoel dat ze nog nooit had ervaring. Ze had immers een chronisch gebrek aan clitoriale prikkeling. Dit wijst op een totaal gebrek aan respect ten overstaan van een vrouw die als meisje verminkt werd door de Islam cultuur. Het heeft niks te maken met de zaak en werd enkel geplaatst om deze vrouw te vernederen en is ontsproten uit een ziekelijke geest. Iemand die op zulke wijze denkt een discussie in gang te brengen heeft ze niet allemaal op een rijtje. Ik zou zeggen..probeer nou nog eens voor de derde maal...zonder die passage erin... Dan komen we tot DE zaak. met jou tot de zaak komen is onmogelijk.. haal eerst die vervelende opmerking weg over dat ze verminkt is door de Islamitische cultuur. Dan komen WE tot de zaak

Byna
18-11-2003, 14:37
ow tenzy je natuurlijk de discussie weer niet aandurft zoals je meerdere malen gedaan hebt.. schijnheiltje..

misstomatisch
18-11-2003, 14:39
Wat een zeikerd hier zeg, ech ongelooflijk! Vooral PISTACH

an3sdej
18-11-2003, 16:37
Ik zei dus dat het met haar cultuur te maken had en niet met de ISLAM. WEL met de islamitische cultuur in Somaliƫ. En ik denk dat dit niet het einde van Hirsi is. Ze is een snelle leerlinge. Ze heeft veel bescherming, en binnenkort zal ze veel beter uit de strijd komen. Leve Hirsi, en leve de vrouw die zich loswrikt uit de beknellende omgeving en cultuur.

Tarik_casa
18-11-2003, 16:44
Top , niets op aan te merken. Eindelijk iemand die zegt wat iedereen denkt.

Tarik_casa
18-11-2003, 16:47
Het verhaal over Mevr.H. Ali dan.

Byna
18-11-2003, 19:19
Origineel gepost door Tarik_casa Top , niets op aan te merken. Eindelijk iemand die zegt wat iedereen denkt. iedereen? get real man.. je wilt niet weten wat ik over die b.itch denk

Byna
18-11-2003, 19:28
zeg ik

UnspokenPassion
18-11-2003, 20:09

Peeps....My girl ayaan!!! haahahaha, ze zegt wat ze voelt en wat ze denkt...

Pagina's : [1] 2 3