Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan je ziek worden als je je tampon te lang in houd

Memory_
09-01-2008, 20:07

Ik heb een vraagje ? ik heb gehoort via vrienddin als je je tampon te lang in houd dat je een ziekte kan krijgen reacties graaag ( en het is maar gwn een vraag gaat nie over mezelf hoor :P )

Lieveling
09-01-2008, 20:10
Hoe vrouwen dat ding in hun stoppen is voor mij nog een hele grote vraag

Medinah_2006
09-01-2008, 20:13
:hihi: Als je zelf een beetje logisch nadenkt, het is niet hygiënisch en als je niet verwisseld natuurlijk gaan zich bacteriën ontwikkelen..... Als je vinger bloedt en je behandeld deze niet dan raakt ie toch ook ontstoken en weet ik veel wat nog meer...

Memory_
09-01-2008, 20:21
Hoe vrouwen dat ding in hun stoppen is voor mij nog een hele grote vraag :hihi: Als je zelf een beetje logisch nadenkt, het is niet hygiënisch en als je niet verwisseld natuurlijk gaan zich bacteriën ontwikkelen..... Als je vinger bloedt en je behandeld deze niet dan raakt ie toch ook ontstoken en weet ik veel wat nog meer... ja ik zat al te twijfelen want k had er het zo over met een vrienddin en zij zee dat je er wel ziektes van kan krijgen maar ik zee nee joh je liegt dit dat en toen dachttt ik kmaak een topic aan kvond het wel instrasant . njaaa bedankt voor je informatie :D x

JEWAITET_
09-01-2008, 20:34

jah maar het kan ook zyn da je bv nog maar 1 tampon hebt voor de volgende dag en bent vergeten te kopen, dus moet je tampon langer inhoude dan normaal toch of hoe wou je dat anders oplosse?

Medinah_2006
09-01-2008, 20:38
jah maar het kan ook zyn da je bv nog maar 1 tampon hebt voor de volgende dag en bent vergeten te kopen, dus moet je tampon langer inhoude dan normaal toch of hoe wou je dat anders oplosse? Heeft je ma/zus niet iets? Ik zou dit dus never nooit niet doen he :eek:

JEWAITET_
09-01-2008, 20:56
Heeft je ma/zus niet iets? Ik zou dit dus never nooit niet doen he :eek: wie weet woon je alleen en dan? ik heb ook niet gesegt dat ik het sou doen ofwel:confused: ik gaf het als voorbeeld