Bekijk originele versie : nooit een vriend gehad!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Ik heb nog nooit een vriend gehad, nooit gezoend, nooit hand in hand gelopen en nog nooit verliefd geweest. Mensen vragen weleens heb je nog geen vriend en dan schaam ik me en het liefst wil ik ja zeggen, maar zo ben ik niet. aan de ene kant ben ik trots op mezelf, omdat ik op de prins op het witte paard wacht en aan de andere kant ik wil voelen hoe het voelt om verliefd te zijn!!!
En trouwens de meeste jongen kijken wel maar komen niet op me afstappen, hebben ze het lef niet of zo, ik bijt niet hoor.
wie kan er met mij mee praten?.
missie_19
22-11-2003, 11:41
ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Het is tegenwoordig zo normaal dat je een vriend hebt. Ik ben wel verliefd geweest maar heb er nooit wat mee gedaan. Ik kan met je meepraten
HappyGurl
22-11-2003, 11:54
Een vriendje hebben is niet alles hoor.. ;).. De meeste jongens zijn togh playersss... :(
Origineel gepost door zonnetjeinhuis
Ik heb nog nooit een vriend gehad, nooit gezoend, nooit hand in hand gelopen en nog nooit verliefd geweest. Mensen vragen weleens heb je nog geen vriend en dan schaam ik me en het liefst wil ik ja zeggen, maar zo ben ik niet. aan de ene kant ben ik trots op mezelf, omdat ik op de prins op het witte paard wacht en aan de andere kant ik wil voelen hoe het voelt om verliefd te zijn!!!
En trouwens de meeste jongen kijken wel maar komen niet op me afstappen, hebben ze het lef niet of zo, ik bijt niet hoor.
wie kan er met mij mee praten?
Ben je moslim? Zo nee, dan hoef je mijn tekst niet te lezen.
Ben je verdrietig omdat je niet zondigt? Wees blij dat je nog geen haramrelatie hebt gehad. Want anders zat je nu hier misschien niet. Dan was je misschien door een player achter het raam gezet. Of je was hier aan het janken omdat je vriend je naam een jaar heeft gedumpt. Zet die gedachten uit je, de gedachten van sjataan.
Origineel gepost door missie_19
ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Het is tegenwoordig zo normaal dat je een vriend hebt. Ik ben wel verliefd geweest maar heb er nooit wat mee gedaan. Ik kan met je meepraten
Het is normaal voor de kuffar én voor de dwalende Marokkaanse jongeren.
Wees blij dat je nog nooit vriend hebt gehad.Ik ben ook trots op mijn zelf, omdat ik nooit een vriend gehad en niet hoef.
sweetness1984
22-11-2003, 12:27
he meid wees er toch trots op!!! zo hoort het ook ik vind het echt netjes van je!! en je hoeft je nergens voor te schamen
Je mist niks .... hou het zo meid !
:p
Origineel gepost door Laysa
Je mist niks .... hou het zo meid !
:p
:hihi:
Ja ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Je moet trots zijn op jezelf. Tegenwoordig zijn sommige marokkaanse meiden zo goedkoop. Als je weet wat ik bedoel. Maar het is hun leven. Ik ga niet over hun zitten oordelen.
Soms denk ik hoe kom ik aan een man. Tegenwoordig willen ze je eerst goed leren kennen en dan pas trouwen. Maar het probleem is je weet noooit wannneer en man seriieus is.
Maar kheb geduld. Ik weet alleen dat ooit de prins op het wit paard komt.
Lady_moi
22-11-2003, 17:16
das nie erg se.. ge hoeft u er voor nie te schame..je hebt nooit een vriend gehad so what??
Origineel gepost door zonnetjeinhuis
wie kan er met mij mee praten?
Nou daar is niets mis mee!! Je moet alleen geen fabel vertellen dat je er wel een hebt gehad... Wees trots op jezelf... Ik heb vriendje s gehad en ben ook nog niet de goede tegen gekomen... Bij mij komen alleen players en ik ben er in gestonken... Dus ik zou zeggen blijf lekker wachten op de prins dan gebeurd er ook niets met je eer!!!
Kus Jyhane
Chatefemqemamu
22-11-2003, 17:57
mensen link sum pinks en maak een caring-circle ofso whatever...
wie zegt dat zij/hij nooit verliefd is geweest (en is boven de basisschool-leeftijd) die liegt gewoon :)
Origineel gepost door omaymaa
Ja ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Je moet trots zijn op jezelf. Tegenwoordig zijn sommige marokkaanse meiden zo goedkoop. Als je weet wat ik bedoel. Maar het is hun leven. Ik ga niet over hun zitten oordelen.
Soms denk ik hoe kom ik aan een man. Tegenwoordig willen ze je eerst goed leren kennen en dan pas trouwen. Maar het probleem is je weet noooit wannneer en man seriieus is.
Maar kheb geduld. Ik weet alleen dat ooit de prins op het wit paard komt.
een man is serieus als hij aan het huwelijk denkt en niet aan een haramrelatie. En zulke mannen zijn er nog voldoende.
MiSsEsKaRiMaa
22-11-2003, 18:18
He meid,
Wees TROTS zoals de meesten hebben gezegd. Ik ben alhmdoelilah ook TROTS op mezelf, want wat moet je met een JONGEN tegenwoordig willen de meeste alleen een SPELLETJE spelen. Beter goede vrienden waar je lekker gezellig mee kan lachen dan je de druk maken dat je nooit EEN VRIEND hebt gehad.
INSALLAH voor jou een GOEIE en LIEVE jongen waar je de rest van je LEVEN mee kan delen zowel in GOEDE tijden als SLECHTE tijden.
Oke Heel Veel Liefs,
KaRiMa
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.