Bekijk originele versie : naar de moskee gaan om te flirten
A saleem ou aleikom,
Het is te gek voor woorden om zoiets te geloven zou je denken. Toch is het waar. Er zijn meisjes die naar de moskee gaan niet om te bieden, maar om te flirten. Laatst riep de imam van BADr dat dat schandalig is. Gelijk heeft die.
Als je die meiden ziet zou je denken dat is top van de islam maar de daden zeggen wat anders.
Ik vraag me af of deze meiden inderdaad speciaal hiervoor komen.
Of zou het liggen aan het feit dat sommige daarvan gedwongen worden door de ouders om mee te gaan?
daar hebben we het weer over dwingen tot de islam werkt niet, maar opvoeden daarnaarto...!!!
Wat zou je doen als je zulke meiden ziet of ergens tegenkomt???
Missy_Rose
18-11-2003, 12:20
Het is echt gewoon schandalig :jammer: Gisteren was ik in de moskee, een tiental meiden kwamen daar. Tijdens het hele gebed lachen en giechelen en ons afhouden van ons gebed. Ik had zoiets van: ‘Waarom komen jullie hier?’ Wat blijkt, voor de deur van de moskee stonden altijd jongens. Zodra ze buiten waren flirten 4 life. Tfoe voor mensen zoals deze.
Trouwens ook veel jongens komen daar maar voor een reden.
berbergirl02
18-11-2003, 12:47
die meisjes hebben gewoon aandacht te kort! maar sommige jongens zijn ook zo associaal om meisjes te versieren als ze naar de moskee gaan, maar gelukkig zijn er nog wel mensen die alleen te komen om te bidden!!!!!!!!!!!
Ik was er ook toevallig toen dat werd gezegd, voor alle duidelijkheid..ik was er om te bidden en niet om te flirten!!
Maar het is inderdaad diep triest dat je zelfs op zo'n plaats zoiets doet, maar het lijkt me sterk dat het om mieden gaat van mijn leeftijd (20+) . Ik kom er wel vaker en ik merk op dat er veel jonge meiden (13/14jr) mee komen met hun ouders voor de gezelligheid, dit geldt overigens ook voor de oudere vrouwen (je hoort ze continue kletsen over de raarste dingen) terwijl het niet goed is om in een moskee te kletsen en dat weten ze ook want het wordt vaak genoeg gezegd door de imam, maar ja...we zijn nou eenmaal een koppig volk....
Missy_Rose
18-11-2003, 14:28
Origineel gepost door Noraida
Ik was er ook toevallig toen dat werd gezegd, voor alle duidelijkheid..ik was er om te bidden en niet om te flirten!!
Maar het is inderdaad diep triest dat je zelfs op zo'n plaats zoiets doet, maar het lijkt me sterk dat het om mieden gaat van mijn leeftijd (20+) . Ik kom er wel vaker en ik merk op dat er veel jonge meiden (13/14jr) mee komen met hun ouders voor de gezelligheid, dit geldt overigens ook voor de oudere vrouwen (je hoort ze continue kletsen over de raarste dingen) terwijl het niet goed is om in een moskee te kletsen en dat weten ze ook want het wordt vaak genoeg gezegd door de imam, maar ja...we zijn nou eenmaal een koppig volk....
Ja he. Daar irriteer ik me ook aan. Kom je binnen in zo’n moskee, hoor je van die giecheltantes kritiek te geven op andermans uiterlijk of kleding. Zulke dingen doe je niet in de moskee :boos:
Wees niet ongerust. Het is het bewijs dat onze hormonen nog perfect functioneren. Een hormoon kan niet weten of dat meisje in een moskee zit of in een zwembad. Het doet gewoon wat een hormoon moet doen: haar hoofd op hol brengen.
Zo zijn we weer verzekert van een nieuwe generatie mensjes op aarde.
:zwaai:
Origineel gepost door Missy_Rose
Ja he. Daar irriteer ik me ook aan. Kom je binnen in zo’n moskee, hoor je van die giecheltantes kritiek te geven op andermans uiterlijk of kleding. Zulke dingen doe je niet in de moskee :boos:
Wel ergens anders?? :confused:
Origineel gepost door Jupiter
Wees niet ongerust. Het is het bewijs dat onze hormonen nog perfect functioneren. Een hormoon kan niet weten of dat meisje in een moskee zit of in een zwembad. Het doet gewoon wat een hormoon moet doen: haar hoofd op hol brengen.
Zo zijn we weer verzekert van een nieuwe generatie mensjes op aarde.
:zwaai:
En dat geldt ook voor de iman..........(die hormonen) :D
Origineel gepost door grendel
En dat geldt ook voor de iman..........(die hormonen) :D
Hij is gewoon een vat hormonen dat op elk moment kan ontploffen. Zeker als je de hele dag zo'n jellaba moet dragen: alles zit zo lekker ruim dat het maar steeds groter wil groeien............ :D
Origineel gepost door Jupiter
Hij is gewoon een vat hormonen dat op elk moment kan ontploffen. Zeker als je de hele dag zo'n jellaba moet dragen: alles zit zo lekker ruim dat het maar steeds groter wil groeien............ :D
:lol: :hihi: :D
Nou, welke moskee is dat?
Mag iedereen daar flirten?
En hebben ze dan iets speciaal aan, waaraan je kunt zien dat zo'n meisje of jongen wel aan een huwelijk toe is?
Maar daar is zo'n kerk toch voor, om mensen met elkaar in contact te brengen.
Gelukkig lijken die boys zich in de buurt van een moskee beter te gedragen dan in een zwembad. Is eigenlijk een hamam, sauna in zo'n moskeekoplex?
Scottie, wie flirt krijgt een .... !
Missy_Rose
18-11-2003, 16:06
Origineel gepost door JETLI
Wel ergens anders?? :confused:
Ik bedoelde dat je dat vooral niet in de moskee moet doen. Niet dat het ergens anders wel mag, maar dan kan het me niet zo veel schelen :o De moskee is een huis van Allah swt en de mens IS een schepping van Hem. Als je kritiek levert op iemand, dan heb je kritiek op wat Allah heeft gemaakt, en dan nog in Zijn eigen huis :kwaad: Zo duidelijk genoeg :D
GeenLeven
18-11-2003, 16:29
Origineel gepost door Pistach
't is geen leven zo he..... :D
Idd jah :haha:
Origineel gepost door amiira
A saleem ou aleikom,
Het is te gek voor woorden om zoiets te geloven zou je denken. Toch is het waar. Er zijn meisjes die naar de moskee gaan niet om te bieden, maar om te flirten. Laatst riep de imam van BADr dat dat schandalig is. Gelijk heeft die.
Als je die meiden ziet zou je denken dat is top van de islam maar de daden zeggen wat anders.
Ik vraag me af of deze meiden inderdaad speciaal hiervoor komen.
Of zou het liggen aan het feit dat sommige daarvan gedwongen worden door de ouders om mee te gaan?
daar hebben we het weer over dwingen tot de islam werkt niet, maar opvoeden daarnaarto...!!!
Wat zou je doen als je zulke meiden ziet of ergens tegenkomt???
Ik vraag me af wat jij hebt gedaan toen je het hoorde of zag...heb jij ze toegesproken? Of heb je het gewoon zo gelaten? als het laatste het geval is...niet hier erover komen zeuren, je had de mogelijkheid om ze aan te spreken op hun gedrag.
Origineel gepost door Missy_Rose
Ik bedoelde dat je dat vooral niet in de moskee moet doen. Niet dat het ergens anders wel mag, maar dan kan het me niet zo veel schelen :o De moskee is een huis van Allah swt en de mens IS een schepping van Hem. Als je kritiek levert op iemand, dan heb je kritiek op wat Allah heeft gemaakt, en dan nog in Zijn eigen huis :kwaad: Zo duidelijk genoeg :D
Ja heel duidelijk, ik zat je gewoon te stangen..ik begreep wat je bedoelde
.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.