Bekijk originele versie : Wat een arrogantie!!
Hi allemaal, is het normaal dat je vriend na 2 maanden verkering gewoon een week wegblijft en dan nog kwaad wegloopt ook als je er wat van zegt!!! (Zat bij familie Ramadan)
Alweer een die een Haram-relatie heeft!! Waar gaat dit heen.
Moge Allah Jullie Leiden Naar Het Rechte Pad InshaAllah.
:confused: Zo jij hebt snel een vooroordeel zeg!
merjemke
18-11-2003, 10:16
nee, is niet normaal, meisie!!!! tenzij hij een geldig excuus heeft natuurlijk :)
heeft hij heel de week ook niks laten weten?
Salaam, Ik veroordeel je niet.Het valt me alleen op dat veel meisjes topic's openen met " Mijn vriend wil dit en dat en zo en zus" .Standaard gebla bla bla.Taqi Allah.En meid ik bedoel het gewoon.
Ma3a Salama
Origineel gepost door Melalia
Salaam, Ik veroordeel je niet.Het valt me alleen op dat veel meisjes topic's openen met " Mijn vriend wil dit en dat en zo en zus" .Standaard gebla bla bla.Taqi Allah.En meid ik bedoel het gewoon.
Ma3a Salama
Ik bedoel : En meid ik bedoel het goed.
Origineel gepost door merjemke
nee, is niet normaal, meisie!!!! tenzij hij een geldig excuus heeft natuurlijk :)
heeft hij heel de week ook niks laten weten?
Nee ook dat niet eens zeg! Beantwoord gewoon zijn mobieltje niet en dat terwijl ik weet dat hij dat ding overal mee naar toeneemt, want stel je eens voor dat hij een bericht mist!!! Ik geloof um dus niet.
Ma3a Salama
Kijk ik ben lang genoeg in Nederland, vriend = toekomstige man zo liet hij mij in de waan.
Origineel gepost door Nemo
Kijk ik ben lang genoeg in Nederland, vriend = toekomstige man zo liet hij mij in de waan.
In de waan ja
Salaam, Vriend=Haram Toekomstige=Als hij om je hand heeft gevraagd.
Ma3a Salama
In de waan ja
Ja daar kom ik dus ook snel achter en gelukkig nu!!
Ja daar kom ik dus ook snel achter en gelukkig nu!!
Ghair Inshallah
Salaam, Vriend=Haram Toekomstige=Als hij om je hand heeft gevraagd.
Ma3a Salama
Oeps dan had ik Toekomstige neer moeten schrijven.
Oeps dan had ik Toekomstige neer moeten schrijven.
Tuurlijk niet, want je weet niet zeker of hij met je speelt of serieus is.En Toekomstige kan je pas zeggen als hij om je hand heeft gevraagd.
Tuurlijk niet, want je weet niet zeker of hij met je speelt of serieus is.En Toekomstige kan je pas zeggen als hij om je hand heeft gevraagd.
Nu weet ik zeker dat hij met mij speelt dus mijn toekomstige zal het niet zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.