Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deel jouw ervaring (Zianna)

Pagina's : [1] 2 3 4

Bent_Fes
17-11-2003, 19:30

Salaam, Aangezien ik Inhs' Allah volgend jaar ga trouwen (waarschijnlijk mei), en nog helemaal niets heb geregeld lijkt mij een goed idee om eerst met een neggafa te beginnen. En het zou heel fijn om meer info/ervaringen te horen/lezen. Dus alle getrouwde bruidjes, of aankomende bruiden deel hier je ervaring m.b.t. een neggafa, welke kan je me aanraden en hoeveel heeft het gekost? Misschien zijn er eerder soortgelijke topics geopend, maar dat weerhoud mij niet om een nieuwe topic te openen! :D Bvd. Wa salaam

Bent_Fes
19-11-2003, 18:48
Ewaaaaaaaa meiden, waar blijven jullie??????

Bent_Fes
06-12-2003, 17:53
Zo vaak gelezen, maar niemand die zijn ervaring wil delen.... :jammer:

Mariam_18
07-12-2003, 12:12
Ik ben zelf nog niet getrouwd.InshaAllah binnenkort.Maar ik ga Negaffa Maryam uit Utrecht nemen die is echt top :).Ze heeft mooie spullen.En ze is een schat van een vrouw.Niet van die chagarijnige die je tegenwoordig vaak ziet.Maar ja Bent_Fes Allah ie kemel liek bel gier meid.Moge Allah je huwelijk zegenen. Mariam

Bent_Fes
07-12-2003, 17:28

Origineel gepost door Mariam_18 Ik ben zelf nog niet getrouwd.InshaAllah binnenkort.Maar ik ga Negaffa Maryam uit Utrecht nemen die is echt top :).Ze heeft mooie spullen.En ze is een schat van een vrouw.Niet van die chagarijnige die je tegenwoordig vaak ziet.Maar ja Bent_Fes Allah ie kemel liek bel gier meid.Moge Allah je huwelijk zegenen. Mariam Soekran Oegtie, wens jou ook een gezegend huwelijk toe, moge Allah swt jullie beide gelukkig maken! Maar kan je meer info kwijt over negaffa Maryam....hoe is de kleding kapsel, en hoeveel rekent ze per jurk?? (mocht je het weten). :zwaai:

Nissa
07-12-2003, 18:47
dag meid, Ik ben anderhalf jaar geleden getrouwd en had negaffa jamila uit a´dam -noord ze was toen niet zo bekend ik weet niet hoe het nu is. Maar het is een geweldige lieve vrouw echt fantastisch ze zorgde voor de mooiste dag van mijn leven! Ze vraagt ook echt wat jij wil en niet van dat overdreven veel make-up. heel subtiel was het allemaal! Als je het nr wilt dan hoor ik het wel dan zoek ik het wel ff voor je op! Veel succes. groetjes Nissa

Bent_Fes
07-12-2003, 19:49
Origineel gepost door Nissa dag meid, Ik ben anderhalf jaar geleden getrouwd en had neggafa jamila uit a´dam -noord ze was toen niet zo bekend ik weet niet hoe het nu is. Maar het is een geweldige lieve vrouw echt fantastisch ze zorgde voor de mooiste dag van mijn leven! Ze vraagt ook echt wat jij wil en niet van dat overdreven veel make-up. heel subtiel was het allemaal! Als je het nr wilt dan hoor ik het wel dan zoek ik het wel ff voor je op! Veel succes. groetjes Nissa Salaam, Mag ik ook vragen hoeveel het heeft gekost, en hoeveel jurken je aan hebt gehad? Ik kom zelf uit R'dam, ze is toch wel bereid om te reizen....? Graag zou ik haar nummer willen krijgen! Bedankt! :zwaai:

Mariam_18
08-12-2003, 19:11
Negaffa Maryam rekenet per jurk ongeveer 200 Euro-,. Maar mijn vriendin had haar laatst ook.Die had dus de dag van de Henna 2 jurken, Henna en decor en al.En op de bruiloft zelf 3 jurken en 1 bruidsjurken plus decor, stoelen enz.Dat kostte haar dus iets minder dan 1000-, Euro. Qua Make-up en Kapsels is ze echt goed.Ze heeft wel een stagaire die met haar mee loopt.Alleen die kijkt alleen mee.Dus Maryam doet alles zelf.En het is een schat van een vrouw natuurlijk :)

Bent_Fes
08-12-2003, 20:58
Origineel gepost door Mariam_18 Negaffa Maryam rekenet per jurk ongeveer 200 Euro-,. Maar mijn vriendin had haar laatst ook.Die had dus de dag van de Henna 2 jurken, Henna en decor en al.En op de bruiloft zelf 3 jurken en 1 bruidsjurken plus decor, stoelen enz.Dat kostte haar dus iets minder dan 1000-, Euro. Qua Make-up en Kapsels is ze echt goed.Ze heeft wel een stagaire die met haar mee loopt.Alleen die kijkt alleen mee.Dus Maryam doet alles zelf.En het is een schat van een vrouw natuurlijk :) Ja dat klinkt goed....zou ik haar nummer svp mogen? Weet je trouwens of ze mooie bruidsjurken verhuurt? Soekran. :)

Mariam_18
08-12-2003, 22:07
Ja ik was afgelopen zaterdag nog op een bruiloft en daar hadden ze dus ook Maryam als Negaffa genomen.En de bruidsjurk was gewoon Wauw :) Prachtig gewoon.Ze heeft verschillende soorten.Ik ga even het nummer voor je opzoeken.

Mariam_18
08-12-2003, 22:09
Het was een jurk zonder Spaghettie bandjes zeg maar.Maar daarover draag je weer een grote sjaal.En hij was bewerkt met diamantjes.Echt Mooi gewoon.

alFatiha
11-12-2003, 10:21
salaam marim, ik wil graag ook het nr van mariyam hebben als jij zegt dat ze voor de henna dag en de grote dag de jurken en decor en henna voor beide dagen nog geen 1000 euro rekent....dan valt dat echt mee als ze ook goed is, mohim ik wil wel haar nr zodat ik haar kan bellen alvast bedankt liefs latifa

lailaelmou
11-12-2003, 13:30
Origineel gepost door Mariam_18 Ik ben zelf nog niet getrouwd.InshaAllah binnenkort.Maar ik ga Negaffa Maryam uit Utrecht nemen die is echt top :).Ze heeft mooie spullen.En ze is een schat van een vrouw.Niet van die chagarijnige die je tegenwoordig vaak ziet.Maar ja Bent_Fes Allah ie kemel liek bel gier meid.Moge Allah je huwelijk zegenen. Mariam Meryam uit Utrecht is echt toppie... Laila

lailaelmou
11-12-2003, 13:31
Origineel gepost door alFatiha salaam marim, ik wil graag ook het nr van mariyam hebben als jij zegt dat ze voor de henna dag en de grote dag de jurken en decor en henna voor beide dagen nog geen 1000 euro rekent....dan valt dat echt mee als ze ook goed is, mohim ik wil wel haar nr zodat ik haar kan bellen alvast bedankt liefs latifa 0652884242 0302621648

zinne79
11-12-2003, 14:46

Mariam_18, bedoel je de bruiloft in De Rijk in Nieuwegein van 06-12 ?? De jurk van Z..... , volgens mij heeft ze die niet van Meriem gehuurd of wel ? Ik heb ook bijna zoiets..Meriem is zeker de moeite waard.Mooie spullen en mooie make-up en kapsel. Ik hoor het wel van je..X

Pagina's : [1] 2 3 4