Bekijk originele versie : Waarom zijn mannen toch zo .....
SweetxBaby
31-08-2002, 00:09
waarom zijn mannen toch zo koppig als het om de liefde gaat...
een vriend van mij gaat om met mijn vriendin..
als ik bij hem ben of zijn vrienden..
zegt ie ja dat wijf kan opkankeren ik heb haar niet nodig..
maar haar stuurt ie iedere keer smsjes van lieverd ik wil je terug en ik kan niet zonder jou..
ik snap niet dat SOMMIGE mannen zo stoer doen als hun vrienden er bij zijn...
nou vraagje aan jullie (heren)
waarom doen jullie altijd zo stoer...als het om de liefde gaat
heeft er iemand een antwoord voor mij??? :zwaai:
Liefs Sweet Baby
ps: wie hier op kan antwoorden...wint een reis voor 2 personen naar GRAN CANARIA :D
dat is gewoon EEN MINDERWAARDIGHEIDS COMPLEX op de leeftijd van 40 jaar dan zullen ze neerstorten en huilen op de grond omdat ze kaal en grijs zijn..
dan zullen ze proberen om weer jong te zijn en een nieuwe mooie wagen kopen en showen aan vrouwen die nog geeneens volgens de wet VOLWASSENEN ZIJN...
en dan..
dan..
ja dan weer terug sms-jes versturen aan hun toch nog aantrekkelijke GOED UITZIENDE VROUW ....
en dan klikt het weer..en dan voelen ze zich weer helemaal VERLIEFD..en dan lijkt het alsof er nooit wat misgegaan was..
ik dwaal toch niet af he?
kheb de prijs toch wel gewonnen he..?
Ciao Baby ;)
Mannen gedragen zich in het bijzijn van hun vrienden altijd anders...Dan moeten ze ze3ma stoer overkomen....:rolleyes:
Origineel gepost door Emshoom
dat zijn geen mannen die jij beschreef maar UKKIES :D
UKKEPUKKIES
LOSERS
DOMBO'S
KLOJO'S
Beetje sneu om zo te praten over je ex - geliefde ..
die soort 'mannen' hebben het mentaliteit om ongevoelig over te komen bij diens vrienden..die verdienen het niet eens om geliefd te worden door een dame ..pff...
...als ik jou was zou ik het je vriendin vertellen over hoe die precies in elkaar zit ...want de waarheid over hem zal ze vroeg of laat toch wel achterhaald hebben ...dont U think so :rolleyes: ..
gelukkig zijn het de 'sommige' die zo zijn ..en daar zit ik geloekig niet bij ...
:zwaai:
Origineel gepost door Mr_Amir
die soort 'mannen' hebben het mentaliteit om ongevoelig over te komen bij diens vrienden..die verdienen het niet eens om geliefd te worden door een dame ..pff...
...als ik jou was zou ik het je vriendin vertellen over hoe die precies in elkaar zit ...want de waarheid over hem zal ze vroeg of laat toch wel achterhaald hebben ...dont U think so :rolleyes: ..
gelukkig zijn het de 'sommige' die zo zijn ..en daar zit ik geloekig niet bij ...
heyyzzzzzzzzzzzz hoe ist met lieve meisje ????????
en met u ook :D
SweetxBaby
31-08-2002, 00:24
Origineel gepost door Crazy_Baby
dat is gewoon EEN MINDERWAARDIGHEIDS COMPLEX op de leeftijd van 40 jaar dan zullen ze neerstorten en huilen op de grond omdat ze kaal en grijs zijn..
dan zullen ze proberen om weer jong te zijn en een nieuwe mooie wagen kopen en showen aan vrouwen die nog geeneens volgens de wet VOLWASSENEN ZIJN...
en dan..
dan..
ja dan weer terug sms-jes versturen aan hun toch nog aantrekkelijke GOED UITZIENDE VROUW ....
en dan klikt het weer..en dan voelen ze zich weer helemaal VERLIEFD..en dan lijkt het alsof er nooit wat misgegaan was..
ik dwaal toch niet af he?
kheb de prijs toch wel gewonnen he..?
Ciao Baby ;)
wie de prijs heeft gewonnen word morgen bekend gemaakt :D
Origineel gepost door sweetbaby
waarom zijn mannen toch zo koppig als het om de liefde gaat...
een vriend van mij gaat om met mijn vriendin..
als ik bij hem ben of zijn vrienden..
zegt ie ja dat wijf kan opkankeren ik heb haar niet nodig..
maar haar stuurt ie iedere keer smsjes van lieverd ik wil je terug en ik kan niet zonder jou..
ik snap niet dat SOMMIGE mannen zo stoer doen als hun vrienden er bij zijn...
nou vraagje aan jullie (heren)
waarom doen jullie altijd zo stoer...als het om de liefde gaat
heeft er iemand een antwoord voor mij??? :zwaai:
Liefs Sweet Baby
ps: wie hier op kan antwoorden...wint een reis voor 2 personen naar GRAN CANARIA :D
Moet ik me aangesproken voelen... :confused:
Al3afriet is een lieverdjuh... :zwaai:
SweetxBaby
31-08-2002, 00:25
Origineel gepost door achmad
die vraag stel je aan de marokkaanse man neem ik aan?
en zijn alle marokkaanen dan zo?
nee niet alle marokkaanse mannen zijn zo...
maar wel veel
SweetxBaby
31-08-2002, 00:26
Origineel gepost door Mr_Amir
ik heb het mijn vriendin ook eerlijk verteld
ik ga zoiets niet geheim houden voor haar....
DieselGirly
31-08-2002, 00:31
hey.........maar ik dacht dat de vraag was waarom mannen zo zijn en niet wie zo is!..........maar goed.......voor mij heb jij gewonnen CRAZY BABY.........
SweetxBaby
31-08-2002, 00:33
[QUOTE]Origineel gepost door Fouzia19
hey.........maar ik dacht dat de vraag was waarom mannen zo zijn en niet wie zo is!..........maar goed.......voor mij heb jij gewonnen CRAZY BABY......... [/QUOTE
ssssssssssttt dat word morgen pas bekend gemaakt...
zometeen gaat crazy baby zich verheugen op die prijs en dan wint er iemand anders dus....sssst ;)
Origineel gepost door sweetbaby
[QUOTE]Origineel gepost door Fouzia19
hey.........maar ik dacht dat de vraag was waarom mannen zo zijn en niet wie zo is!..........maar goed.......voor mij heb jij gewonnen CRAZY BABY......... [/QUOTE
ssssssssssttt dat word morgen pas bekend gemaakt...
zometeen gaat crazy baby zich verheugen op die prijs en dan wint er iemand anders dus....sssst ;)
JOEPIE KHEB GEWONNEN..
effe verder lezen...
oh dus niet..:kwaad:
Ciao Baby ;)
SweetxBaby
31-08-2002, 00:44
Origineel gepost door ilham222
Elke man is anders, en als hij al in het bijzijn van zijn vrienden opkankeren zegt....dit woord had ik liever niet gebruikt...........dan heeft hij geen respect voor je....en dat heeft niks te maken met stoer zijn.... ;)
ben ik het helemaal mee eens ;)
Origineel gepost door chemie
heyyzzzzzzzzzzzz hoe ist met lieve meisje ????????
en met u ook :D
We 're doing just fine ..thanks thanks....and how izz U doing ? ...
toedeloee...:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.