Bekijk originele versie : zijn er hier zwangere vrouwen
FATOUSHA
17-11-2003, 16:13
hoe bevalt de zwangerschap?
monawwara11
17-11-2003, 17:10
Origineel gepost door FATOUSHA
hoe bevalt de zwangerschap?
ik ben nu bijna 7 maanden zwanger..en ben nu al verliefd op het kindje in mij.. :verliefd:
alleen begint het nu wel zwaar te worden..wat betreft de hele dag rugpijn..maagzuur...moe en nog eens moe...
maar elhamdolillah 3ala deze ongelofelijke ni3ma...
is het gewoon een vraag of ben jij ook zwanger??
HoneyBee
17-11-2003, 19:45
Hey Monowwara11,
Ik ben nu ook bijna 7 maanden zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb zoals jij ook heel veel last van rugpijn.
Voel jij je baby ook de hele dag bewegen. Het lijkt alsof hij echt om de paar seconden een beweging maakt. Wanneer ben jij uitgerekend?
Ik ben uitgerekend op 16 februari incha allah. Ik begin nu wel heel nieuwsgierig te worden naar mijn kindje. Zou hij of zij op mijn dochtertje lijken, of heel anders.
Groetjes Rotterdamse
laraichia_80
18-11-2003, 10:48
Ben 5 weken zwanger, voel nog helemaal niks!!!
Oeght_Fi_Islam
18-11-2003, 13:26
Origineel gepost door MissOogappeltje
So leuk dames maar ik ben nie zwanger maar wil wel GRAAG een baby!
:hihi: of anders gezegd ik ga maar eens een man zoeken!
:giechel: same here :giechel:
Atlas_Gebergte
18-11-2003, 13:29
Mabrouk allemaal dames met jullie zwangerschap en moge Allah jullie bijstaan bij de bevalling en gezonde kindjes schenken.
Wa Sallaam Alikoum
LELLA_RBATIA
18-11-2003, 13:55
K ben ook zwanger. k zit in mij 8e week.. nog erg pril..
hallo, ik ben ook zwanger ik zit in mijn 15e week en het kindje komt 20 mei 2004, het bevalt goed de zwangerschap hamdoelilah en ik voel me prima mijn buik begint al te bollen.
ik kan niet wachten tot ik de kleine spruit kan gaan voelen!!
het is de eerste dus dan is het altijd nieuw en spannend!!
HoneyBee
19-11-2003, 14:10
Hallo aanstaande mama's,
Gefeliciteerd allemaal. Moge allah jullie allemaal mooie gezonde moslim kindjes schenken.
Groetjes Rotterdamse
monawwara11
19-11-2003, 14:23
Origineel gepost door een_Rotterdamse
Hey Monowwara11,
Ik ben nu ook bijna 7 maanden zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb zoals jij ook heel veel last van rugpijn.
Voel jij je baby ook de hele dag bewegen. Het lijkt alsof hij echt om de paar seconden een beweging maakt. Wanneer ben jij uitgerekend?
Ik ben uitgerekend op 16 februari incha allah. Ik begin nu wel heel nieuwsgierig te worden naar mijn kindje. Zou hij of zij op mijn dochtertje lijken, of heel anders.
Groetjes Rotterdamse
assalaamo alaikom Rotterdamse
ik heb constant rugpijn..zelfs tijdens mijn slaap..heb jij dat ook??
en het lijkt wel of de baby de hele dag aan het voetballen is ;) zo lief...
ik ben 20 januari uitgerekend...volgens de laatste echo krijg ik een meisje..maar allaho ahlem..niet zeker...maar het is zeker spannend..heb jij ook last van maagzuur... :( en heb je al namen voor je aanstaande kindje...??
HoneyBee
19-11-2003, 14:32
Origineel gepost door monawwara11
assalaamo alaikom Rotterdamse
ik heb constant rugpijn..zelfs tijdens mijn slaap..heb jij dat ook??
en het lijkt wel of de baby de hele dag aan het voetballen is ;) zo lief...
ik ben 20 januari uitgerekend...volgens de laatste echo krijg ik een meisje..maar allaho ahlem..niet zeker...maar het is zeker spannend..heb jij ook last van maagzuur... :( en heb je al namen voor je aanstaande kindje...??
Die rugpijn is inderdaad continu, dus ook 's nachts. En ja, mijn baby schopt de hele dag tegen mijn ribben aan. Soms is het echt pijnlijk.
Ik wil wel heel graag weten wat ik krijg, maar tijdens mijn laatste echo was het niet te zien. De baby had de hele tijd zijn beentjes opgetrokken helaas. Maar op 5 december heb ik weer een echo, ben dan 30 weken ver, en hoop dat ze het dan misschien kunnen zien. We hebben al een aantal namen, maar zijn er nog niet helemaal uit. Wie heeft er nog suggesties voor mooie babynamen!
groetjes Rotterdamse
karima001
20-11-2003, 21:03
Origineel gepost door MissOogappeltje
Ik wil ook een baby:huil:
:huil: Ik ook :huil:
Atlas_Gebergte
21-11-2003, 14:05
Origineel gepost door karima001
:huil: Ik ook :huil:
Jij mag nog effe wachten nichtje :p , eerst trouwen hé ;) . En je zus binnenkort hé, echt spannend. :giechel:
karima001
21-11-2003, 20:42
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Jij mag nog effe wachten nichtje :p , eerst trouwen hé ;) . En je zus binnenkort hé, echt spannend. :giechel:
Ja, ik weet..maar ze zijn zo lief he...maar binnenkort weer een nichie of neefje erbij..word zeker spannend...ben benieuwd.. :zwaai:
Saloua1978
24-11-2003, 16:30
Ben ook zwanger kzit nog in mn 9e week hoor dus erg pril..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.