Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft de weg weer gevonden?

Pagina's : [1] 2

MueZli
30-08-2002, 23:12

Wie heeft zich laten inspireren door posten over de Islam op dit forum of andere forums. Wie heeft het gevoel gehad, verrek, waar ben ik nu meebezig, en verrek wat is dit interessant en verrek, laat ik mn leven eens verbeteren? Kortom, hebben zulke posten invloed op jou ? :) .. MtriX

MueZli
30-08-2002, 23:25
Niemand nobody ? Kom Un mensjes..

pannenkoek
30-08-2002, 23:33
blijf altijd op het rechte pad lopen zodat je later nooit naar de goeie weg hoeft te vragen.

MueZli
30-08-2002, 23:36
Dat gebeurt niet altijd, mijn vraag is in hoeverre, posten op dit forum of andere van effect zijn, k ben wel benieuwd.

Junkie
30-08-2002, 23:42

Een enkele keer wel. Maar vaak zijn dat soort berichten te lang voor mij. Ik zou de komst van iemand die op een luchtige wijze en met humor de koranteksten interpreteert van harte toejuichen. Die citaten zijn vaak zo vermoeiend.

MueZli
30-08-2002, 23:47
Origineel gepost door JunkieXL Een enkele keer wel. Maar vaak zijn dat soort berichten te lang voor mij. Ik zou de komst van iemand die op een luchtige wijze en met humor de koranteksten interpreteert van harte toejuichen. Die citaten zijn vaak zo vermoeiend. Kan humor je diepste raken..?

MueZli
30-08-2002, 23:52
K doel dus meer op complete metamorfoses..van doelloos mens, naar bewust zijn van de essentie van het leven, en dan mede door zulke topics. JXL: Welke onderwerpen trekken je aandacht?

SweetxBaby
31-08-2002, 00:11
Origineel gepost door pannenkoek blijf altijd op het rechte pad lopen zodat je later nooit naar de goeie weg hoeft te vragen. :goedzo:

Junkie
31-08-2002, 00:16
Origineel gepost door MeuslitriX K doel dus meer op complete metamorfoses..van doelloos mens, naar bewust zijn van de essentie van het leven, en dan mede door zulke topics. JXL: Welke onderwerpen trekken je aandacht? Ach, alles wel zo'n beetje. En ik denk zeker dat je met goede humor mensen kan bewegen bepaalde zaken in een ander daglicht te zien. Die columnist bijvoorbeeld schrijft weliswaar lange stukken, maar ze zijn een genot om te lezen. Het gaat dan niet direct over de Islam, maar mensen gaan na het lezen ervan misschien toch nadenken. Ik doel hiermee op die topic "de Marokkaanse dief". Voor een complete metamorfose is toch wel iets meer nodig dan een posting op het net. Dan moet er iets gebeuren in je persoonlijke leven dat je aan het denken zet. Kan negatief maar ook positief zijn. De dood van een naaste, de geboorte van een kind, een ernstig ongeluk etc, waardoor je opeens heel anders tegen het leven en de schepper aan gaat kijken. Dat verhaal van die man op dat eiland wiens hutje ook nog eens verbrandde, en opgepikt werd door de rookontwikkeling, gaf mij op het moment van lezen wel wat positieve gedachten. Maar een complete metamorfose? Nee, dat toch niet. Ga maar stoppen, want deze posting begint ook uit de hand te lopen. Doei.:zwaai:

Najib26
31-08-2002, 11:46
Origineel gepost door JunkieXL Ach, alles wel zo'n beetje. En ik denk zeker dat je met goede humor mensen kan bewegen bepaalde zaken in een ander daglicht te zien. Die columnist bijvoorbeeld schrijft weliswaar lange stukken, maar ze zijn een genot om te lezen. Het gaat dan niet direct over de Islam, maar mensen gaan na het lezen ervan misschien toch nadenken. Ik doel hiermee op die topic "de Marokkaanse dief". Voor een complete metamorfose is toch wel iets meer nodig dan een posting op het net. Dan moet er iets gebeuren in je persoonlijke leven dat je aan het denken zet. Kan negatief maar ook positief zijn. De dood van een naaste, de geboorte van een kind, een ernstig ongeluk etc, waardoor je opeens heel anders tegen het leven en de schepper aan gaat kijken. Dat verhaal van die man op dat eiland wiens hutje ook nog eens verbrandde, en opgepikt werd door de rookontwikkeling, gaf mij op het moment van lezen wel wat positieve gedachten. Maar een complete metamorfose? Nee, dat toch niet. Ga maar stoppen, want deze posting begint ook uit de hand te lopen. Doei.:zwaai: Van die columnist hoef je niks te leren. Die 'man' haat de islam en hij was liever als heiden geboren (zegt hij zelf).

Najib26
31-08-2002, 11:52
Origineel gepost door MeuslitriX Wie heeft zich laten inspireren door posten over de Islam op dit forum of andere forums. Wie heeft het gevoel gehad, verrek, waar ben ik nu meebezig, en verrek wat is dit interessant en verrek, laat ik mn leven eens verbeteren? Kortom, hebben zulke posten invloed op jou ? :) .. MtriX Meuslitrix, alles wat jij, ik en alhemdoelilah vele anderen over de islam posten en hiermee anderen tot het goede proberen aan te zetten (ieder op zijn of haar eigen manier) wordt tenietgedaan door de columnist van marokko.nl. En blijkbaar zijn er heel wat mensen die deze islamhater geweldig vinden. Dus wij hebben nog veel werk te doen :)

Junkie
31-08-2002, 12:00
Origineel gepost door Najib26 Van die columnist hoef je niks te leren. Die 'man' haat de islam en hij was liever als heiden geboren (zegt hij zelf). Hmm, dat heb ik dan gemist. Misschien heb je het verkeerd begrepen. Welke topic was dat dan?

Najib26
31-08-2002, 12:28
Origineel gepost door JunkieXL Hmm, dat heb ik dan gemist. Misschien heb je het verkeerd begrepen. Welke topic was dat dan? Ik heb een topic over hem geopend. En daar staat ook een link naar zijn walgelijke anti-islamcolumn. http://community.marokko.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=17468

Najib26
31-08-2002, 12:40
Origineel gepost door elmarocani je zegt dat hij een marokkaan is!! maar waarom denk je dat dan??? ik denk niet dat hij een marokkaan is!!! Hij is een Marokkaan en komt uit Nador geloof ik. Klik op yasmina.nl en ga dan naar columns. Daar zie je ook zijn foto (met haren die op de horens van de duivel lijken).

Ismael21
31-08-2002, 16:46

Origineel gepost door Najib26 Meuslitrix, alles wat jij, ik en alhemdoelilah vele anderen over de islam posten en hiermee anderen tot het goede proberen aan te zetten (ieder op zijn of haar eigen manier) wordt tenietgedaan door de columnist van marokko.nl. En blijkbaar zijn er heel wat mensen die deze islamhater geweldig vinden. Dus wij hebben nog veel werk te doen :) Salaam alaikum Najib, Vroeger keek ik altijd naar captain planet. Daar waren geloof ik 5 jongeren die als ze hun krachten bundelden captain planet 'konden oproepen' en dan het probleem van die dag konden oplossen. Dat was ook met power rangers die samen 1 konden vormen en zo 'onoverwinnerlijk' werden. Het moraal van dit verhaal is dat 'we' onze krachten moeten bundelen om zo de argumenten van de columnist te kunnen bestrijden, haha het is maar een idee. Alaikum salaam

Pagina's : [1] 2