Bekijk originele versie : He vraagje about raipartysss
ikbenwieikben
17-11-2003, 13:09
Even voor de mensen die naar die marokkaanse feestjes gaan rai-partys of hoe ze ook mogen heten wat vinden jullie daar nou zo leuk aan??? Waarom zou iemand daar nou echt heen moeten gaan??? Ik persoonlijk vind het echt 3x nix ben er 1 keer geweest en was geloof meeee ook echt definitief de laatste keer....het leek wel alsof de een nog meer aandacht zocht dan de ander :confused: maar laat jullie even horen is het de sfeer??? de mensen?? Muziek????Gezelligheid als dit kiest motiveer je antwoordt dan ook ff thnxzzzz :D :D
miss_angelina
17-11-2003, 13:10
ik ben nog nooit op een raiparty geweest.dus kan je niet helpen sorry.
ik ga noooit uit duzzzzzzzzzzzzzz.......kan je niet helpen
ikbenwieikben
17-11-2003, 13:18
dank je wel meissie... nog een vraagje........... trouwens..... for the boyss....correct me if iam wrong maar kom op wat denkt een jongen nou van een maroc. meid die naar die feesten gaat ik zelf heb altijd gedacht dat hij haar never nooit serieus zal nemen..... dat gaat er bij mij gewoon niet in!!!! zal jij een serieuze relatie aan kunnen gaan met zo iemand???? ik zelf ben een meid en ben er 1 keer heen gegaan om te zien wat voor figuren daar komen, en hoe het is enz... maar geloof me die jongens daar kregen allemaal lucht.... ikzelf zou zo iemand nooit serieus nemen en was ook meteen de laatste keer...maar ala dat is mijn mening soo spill it
laydeeh2die4
17-11-2003, 14:04
Sjoo Ben Blij Dat Je Het NIks Aan Vond En Dat Je Het NooiT mEeR DoeT :goedzo:
Miss_wild
17-11-2003, 14:32
vertel me eens meer ...........
ik ben ook nog nooit geweest maar ben wel nieuwsgierig!!!!!!!
Origineel gepost door ikbenwieikben
Even voor de mensen die naar die marokkaanse feestjes gaan rai-partys of hoe ze ook mogen heten wat vinden jullie daar nou zo leuk aan??? Waarom zou iemand daar nou echt heen moeten gaan??? Ik persoonlijk vind het echt 3x nix ben er 1 keer geweest en was geloof meeee ook echt definitief de laatste keer....het leek wel alsof de een nog meer aandacht zocht dan de ander :confused: maar laat jullie even horen is het de sfeer??? de mensen?? Muziek????Gezelligheid als dit kiest motiveer je antwoordt dan ook ff thnxzzzz :D :D
Jij bent wie jij bent :rolleyes: en laat anderen zijn wie hij/zij is :)
Agadir4Life
17-11-2003, 15:30
Weet je ik ben weleens naar maroc feesten gegaan he maar dan alleen als de volgende voorwaarden er zijn :
Het feest moet worden gehouden in een grote rustige tent bijv. de meervaart , het concert gebouw etc.
Want dat houdt in dat de entreekaart duurder is dan de ong.10euro bij paradiso en dan weet je dat er niet van die kleine kinderachtige kinderen komen en dus alleen maar gezellige leuke volwassenen mensen.....en dit heb ik eerder meegemaakt op een maroc feest in meervaart dus het kan :D
Last but not least.....GEEN ALCOHOL!!
En dan OUDADEN (SOUSGROUP) AANWEZIG EN DAN IS HET FEESTEN :D
En als ik daar een meisje zou tegen komen waarom zou ik niet serieus met er kunnen zijn ......
ikbenwieikben
17-11-2003, 15:32
thnx for your reactionsssss ;)
sharifa_001
18-11-2003, 21:18
he meid ik ga ook soms naar zulke feesten bv zulke feesten in paradiso zo een feest wat agadir4life bedoelt maar ik ga dan voor de sfeer en de mmuziek ik hou van dansen en op de moment dat ik aan het dansen ben heb ik schijt aan alles en vergeet ik dingen je weet wel wat ik bedoel ikbenwieikben ik vergeet dat alles over wat ik je verteld heb voor 1 dag vergeet ik mijn ****t up leven daarom ga ik
Lady_moi
19-11-2003, 16:44
ik ben er nooit geweest :eek:..ma ik wil ook nie :jammer:..het spreekt me nie aan :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.