Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..'Zo'n persoon mis k nou es in mijn leven'..

Pagina's : [1] 2 3

SweetRose
16-11-2003, 23:35

Waar ik woon heeft me niet de mogelijkheid gegeven om marokkaanse vriendinnen te hebben :(..Kheb alleen maar belgische maar die probeer k alleen op school te zien..ze doen toch nix goeds :jammer:... There's nothing as nice as someone who shares, your laughter, your secrets, your wishes and cares, someone who's there through your good times and tears, who stays by your side as your friend through the years. Kheb zoveel goede mensen op msn...dacht k : 'Kende ik die maar int echt' :(....:verdriet:

AtaiNa3Na3
16-11-2003, 23:36
Genoeg op marokko.nl toch? Hier leer je hoe marokaanse meiden denken.... Denk ik

MuzzyAA
16-11-2003, 23:38
ik ken alleen maar marokkanen :(

ChOcOtOfFfF
wij zijn je vrienden :D :zwaai:

SweetRose

Origineel gepost door HighClassLady Daar heb ik dus ook last van in dit Boerengat. :( HCL. Tis erg é :(..:verdriet:..jij en ik zouden beste (zotte) alienvriendinnetjes kunne worden :engel:...maar tja;.het heeft ni mogen baten :jammer:... kwil hier weg...weg weg weg :huil:..khaat het hier :(

SweetRose
16-11-2003, 23:40
Origineel gepost door MuzzyAA ik ken alleen maar marokkanen :( Why sad? is toch beter dan belgen...kzou me een prinses voele tss die marokkanen...nu tegenover belgen ist net of k ni besta..nooit in de marokkaanse sfeer leven..ramadan is precies nix hier...nix marokkanen die hier rondlope...sni leuk zenne :( Origineel gepost door ChOcOtOfFfF wij zijn je vrienden :D :zwaai: Serieus?? :maf:

MuzzyAA
16-11-2003, 23:43
Origineel gepost door zin 'n midar Why sad? is toch beter dan belgen...kzou me een prinses voele tss die marokkanen...nu tegenover belgen ist net of k ni besta..nooit in de marokkaanse sfeer leven..ramadan is precies nix hier...nix marokkanen die hier rondlope...sni leuk zenne :( Serieus?? :maf: altijd achterom kijken of je niemand je nakijkt :( als je iets koopt sniki in een hoekje eten (niet dat je niet wilt delen met iemand, maar met iedereen delen is teveel van het goede) altijd maar weer dat geroddel :( geen fiets staat veilig te veel sociale controle leven in een gat van onwetende boeren die ddenken dat ze goed doen om naar de moskee te gaan elke dag (maar ze hebben onterecht een uitkering) enz enz enzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik wil hier weg, lekker rust

SweetRose
16-11-2003, 23:47
Origineel gepost door MuzzyAA altijd achterom kijken of je niemand je nakijkt :( als je iets koopt sniki in een hoekje eten (niet dat je niet wilt delen met iemand, maar met iedereen delen is teveel van het goede) altijd maar weer dat geroddel :( geen fiets staat veilig te veel sociale controle leven in een gat van onwetende boeren die ddenken dat ze goed doen om naar de moskee te gaan elke dag (maar ze hebben onterecht een uitkering) enz enz enzzzzzzzzzzzzzzzzzz ik wil hier weg, lekker rust Ruilen? Neej maar als zijnde een jongen te zijn is het anders... En ik als meisje hier... Als k verdrietig ben :(..niemand om het mee te delen...dan kom k het maar zielig posten op het internet met de hoop iemand of meerdere te vinden die me kunne helpen, steunen etc..kvind het ni leuk hier..altijd maar bejaarden..k kan noooit es met m'n pyjama aan de deur staan ofzo..altijd fake lache naar hen...:jammer:...een boeregat is echt echt ni leuk.... En weet je wat erg is?? Kdroom soms echt om eens met een vriendin te gaan winkelen..blijft voor me een droom..de bus nemen enzo...mag niet..waarom? ewaa ja...wie kan me daar een antwoord op geven? :rolleyes:...:(

MuzzyAA
16-11-2003, 23:49
Origineel gepost door zin 'n midar Ruilen? Neej maar als zijnde een jongen te zijn is het anders... En ik als meisje hier... Als k verdrietig ben :(..niemand om het mee te delen...dan kom k het maar zielig posten op het internet met de hoop iemand of meerdere te vinden die me kunne helpen, steunen etc..kvind het ni leuk hier..altijd maar bejaarden..k kan noooit es met m'n pyjama aan de deur staan ofzo..altijd fake lache naar hen...:jammer:...een boeregat is echt echt ni leuk.... En weet je wat erg is?? Kdroom soms echt om eens met een vriendin te gaan winkelen..blijft voor me een droom..de bus nemen enzo...mag niet..waarom? ewaa ja...wie kan me daar een antwoord op geven? :rolleyes:...:( strax ben je getrouwd en kan je alles doen ;) ik zit voorlopig hier :(

SweetRose
16-11-2003, 23:49
Origineel gepost door HighClassLady Nadat ik getrouwd ben kom ik Insha Allah wat dichter bij je in de buurt wonen. Dan kan ik je wat vaker pesten! :D Schaapie. :kusgrijs: HCL. Tis te hope dat je het meent..Want hoop het echt echt echt echt waar...:)....incha allah..laten we dat maar zeggen ;).. en ge gaat stoppe met me te pesten :ego: Kiekske :kwaad:

SweetRose
16-11-2003, 23:51
Origineel gepost door MuzzyAA strax ben je getrouwd en kan je alles doen ;) ik zit voorlopig hier :( Maar jij als man is het anders..moest je nou in een boeregat wonen..je kan altijd de auto/bus whatever nemen en zegge ciaokes..tot vanavond ofzo en je kan zo naart stad gaan...maar ikke?? :schok:..allatief...dan heerst er een aanval op mij denk k...:maf:....Maar ge begrijpt wel wa k bedoel é..:( En als k trouw..doe k alles wa k thuis nooit heb durven of mogen doen :kwaad: neem dat maar van me aan...:D

SweetRose
16-11-2003, 23:59
Origineel gepost door HighClassLady Ik hoop het ook! :D Als we getrouwd zijn en ik Insha Allah in Belgica kom wonen, stelen we de auto's van onze mannetjes en gaan we samen winkelen! Kan niet wachten! :hihi: Je bent eigenlijk best wel lief, heel soms dan he! ;) :kusgrijs: HCL. INcha allah..en waarom stelen als k er zelf één heb?:D..enlate we hope..das al wa we kunne doen..en overtuig jij jouw mannetje maar ;)...En winkelen? ajowwww :maf2:...kga jou gek maken denk k...:melig:...En lief ben k altijd...:ego:..........

no_more
16-11-2003, 23:59
ik voel de sfeer van ramadan wel en dat is echt een leuke sfeer om te mogen ervaren ik woon in rotterdam en in een straat/wijk met alleen maar marokkanen en turken. maar na ramadan of voor ramadan kent het ook zijn nadelen iedereen let op elkaar en hoopt dat je een misstap begaat en dat ze over jou wat 'nieuws'kunnen verspreiden.

MuzzyAA
17-11-2003, 00:01
Origineel gepost door zin 'n midar Maar jij als man is het anders..moest je nou in een boeregat wonen..je kan altijd de auto/bus whatever nemen en zegge ciaokes..tot vanavond ofzo en je kan zo naart stad gaan...maar ikke?? :schok:..allatief...dan heerst er een aanval op mij denk k...:maf:....Maar ge begrijpt wel wa k bedoel é..:( En als k trouw..doe k alles wa k thuis nooit heb durven of mogen doen :kwaad: neem dat maar van me aan...:D hahahah ewa is beter zo :) ik hoop dat je je dochters ook niet zomaar laat weggaan :) alleen met een broer misschien ofsow het heeft je wel gevormt tot wat je nu bent en ik weet, mannen hebben het makkelijker :rolleyes:

SweetRose
17-11-2003, 00:01

Origineel gepost door no_more ik voel de sfeer van ramadan wel en dat is echt een leuke sfeer om te mogen ervaren ik woon in rotterdam en in een straat/wijk met alleen maar marokkanen en turken. maar na ramadan of voor ramadan kent het ook zijn nadelen iedereen let op elkaar en hoopt dat je een misstap begaat en dat ze over jou wat 'nieuws'kunnen verspreiden. Ja heb k nogal gehoord..maar kbedoel als je slim bent..dan let je toch gewoon ni op da soort mensen...allesinds dat zou ik doen:)

Pagina's : [1] 2 3