Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde 't Eerste Gevoel

EmiR_Soltan
30-08-2002, 20:59

De eerste keer dat ik je zag Alle gevoelens bij elkaar mij omsingeld. Mijn verlangen naar jou als omheining Jij de witte roos die mijn liefde voorstelt een gevoel dat als een koning komt zegevieren Liefde op het eerste gezicht Zwemmen in het meer van hartstocht Wandelen in jouw gedachten die sinds het begin bij me zijn Liefste, geboren voor jou Leven doe ik alleen met jou Mijn gevoel dat ben jij Liefste, geboren in jou hart mijn liefde vloeiend als water stromend door jouw aderen Jij de ontdekker van mijn hart Jij de verwekker van van mijn Liefde voor jou....

snoesje
30-08-2002, 21:18
ooh wat mooi deze was weer prachtig zoals gewoonlijk! dikke kus

True_angel
30-08-2002, 21:27
LIEFSTE Een traan om jou Een traan die verteld Hoeveel ik van je hou Je ogen glinsteren in het donker Net als een ster in de hemel Je lippen vertellen me Hoeveel je van me houdt Het maanlicht is zo helder en zo mooi Kijk in de sterren en lees Hoeveel ik van je hou

True_angel
30-08-2002, 22:16
emir jou gedichten zijn echt mooi!!!

angeleyes_20
30-08-2002, 22:38

de traanen geboren in mijn ogen wandelend over mijn wang en stervend op mijn lip jij bent de wind die mij traanen laat opdrogen jij bent de lijm die mijn hart weer zal herstellen jij bent de engel die mijn droomen waar zal verwezelijken

True_angel
30-08-2002, 22:40
Vereeuwigd in het zonlicht, vanop hun roze wolk, kijken ze met lede ogen op al die domme wezens neer. Gelukzalig glimlachend van ingehouden leedvermaak over hoe het op die aarde toch allemaal verkeert. Ze gooien sterren naar beneden om ons een beetje te plezieren en zo versterken ze de mythe van het hemelsparadijs. Op een dag, als het jou tijd is, zullen zij je komen halen, want met de engelen meegaan is tekenen voor je laatste reis.

EmiR_Soltan
01-09-2002, 19:38
Zachte handen Gestreeld door Ruwe Grote handen Zachte aardbeien rode lippen en een kersenrode tong die een ijsje nuttigen Haren in de krul als een rozenstruik Een gelaat fijn gestreken door het geluk en gezondheid Een witte gebit de uitstraling extra sfeer gevend Een paar ogen als twee diamanten die glinsteren van een verlangende blik naar het groen rood geel witte hoorn ijsje

Hooda
02-09-2002, 21:20
Die eerste keer dat ik je zag, was als één groot wonder... De wolken braken open, de maan verscheen. De sterren schenen helder, als nooit voorheen. Mijn hart werd gevangen, in een plakkerig web. Gemaakt uit liefde, en voltooit bij eb. Vloed zou er komen, op een mooie dag. Als twee harten versmelten, tot èèn... Zodat wij altijd samen zouden zijn, en nooit, nooit alleen...