Bekijk originele versie : innerlijk of uiterlijk? what's more important?
iki_mocro
16-11-2003, 19:24
waar val jij in eerste instantie op???
innerlijk of uiterlijk?....eerlijk zijn graag!
Innerlijk, het lijkt cliché maar dat is bij mij echt zo.
Iemand kan wel een leuk koppie hebben maar als het karakter niets is ben je er toch gauw klaar mee.
En ik val sowieso niet gauw op iemand dus ik heb altijd eerst de kans om ze beter te leren kennen :D
Origineel gepost door kaaatje
Iemand kan wel een leuk koppie hebben maar als het karakter niets is ben je er toch gauw klaar mee.
En ik val sowieso niet gauw op iemand dus ik heb altijd eerst de kans om ze beter te leren kennen :D
Helemaal mee eens :goedzo:
iki_mocro
16-11-2003, 19:31
Origineel gepost door kaaatje
dus als jij een mooie knappe jongen tegenkomt zegt dat jou dan niets?
Origineel gepost door ~Nadia~
Helemaal mee eens :goedzo:
;) :D
Origineel gepost door iki_mocro
dus als jij een mooie knappe jongen tegenkomt zegt dat jou dan niets?
Dan denk ik wel "wat een mooie jongen" maar meer ook niet.
missie_19
16-11-2003, 19:36
uiterlijk is belangrijk maar niet het aller belangrijkste
Genuine_M
16-11-2003, 19:37
jongens en meiden ...
laten we eerlijk wezen...
mischien is iedereen hier wel eerlijk...
ik val in eerste instantie op uiterlijk (hoeft niet knap .. uitstraling zegt ook veel)
dan kijk ik wat het innerlijk is.. het is wel gauw afgelopen als het innerlijk verkeerd zit....
Dus zou je kunnen zeggen dat ik ook voor het innerlijk gaat
Tis een beetje dubbelop maar julie begrijpen vast wel wat ik bedoel ;)
Grtz Genuine_M
Het is eigenlijk wel een beetje afgezaagd, deze discussie maar wil er toch graag even op reageren.
Denk dat iedereen toch wel een mooie verschijning voor zich ziet als hij of zij denkt aan de ware. Het oog wil ook wat, wordt niet voor niks gezegd.
Het allerbelangrijkste is het innerlijk, we worden allemaal oud, krijgen allemaal rimpels en worden allemaal grijs. Je uiterlijk is voortdurend aan verandering onderhevig, daarintegen blijft je innerlijk hetzelfde. Als je lief bent, ben je lief. Als je eerlijk bent, ben je eerlijk enz.
Dus als je wilt leven met iemand die jou gelukkig zal maken, kies dan voor iemand die qua karakter en geloof bij je past en met wie je je hele leven kunt delen, niet alleen iemand die mooi is en het IQ gehalte van een eend. (Waarom een eend, kweenie, was het eerste wat me te binnen schoot, dus schreef ik t maar op)
Feminine
16-11-2003, 19:45
Wat dacht je van alle twee?
Innerlijk is HET belangrijkste. Want als puntje bij paal komt heb je daar toch meer aan.
Maar uiterlijk is WEL belangrijk! Dat wil niet zeggen dat het een supermodel moet zijn, maar iemand moet wel iets hebben waar je opvalt. Het oog wil immers ook wat.
Want als uiterlijk er echt niet aantoe deed, dan kun je net zo goed trouwen met iemand die het syndroom van Down heeft. Qua innerlijk zijn dat de liefste mensen!
Vaak val je als eerste toch op het uiterlijk, namelijk het visitekaartje van iemand.
Tenzij je natuurlijk online iemand leert kennen en het uiterlijk dan echt een mysterie is. Dan leer je alleen maar iemands innerlijk kennen. Maar als later blijkt dat vervolgens achter dat ontzettend lieve innerlijk een onaantrekkelijke uiterlijk zit, dan durf ik te wedden dat de meesten heel hard weg rennen.
Lady_moi
16-11-2003, 19:49
innerlijk :) ik ben altijd al op innerlijk gevallen sow :rolleyes: trouwens een mooie innerlijk straal je uit :zwaai:
cousina_rifia
16-11-2003, 19:51
juist..uiterlijk is de eerste waar iedereen op valt. Daarna kijk je pas naar iemands innerlijk. Natuurlijk is iemands innerlijk belangrijker dan uiterlijk, zoals het al genoemd werd; iemands uiterlijk veranderd in de loop der tijd en innerlijk blijft hetzelfde.
Je kijkt eerst naar iemands uiterlijk, dat doet iedereen! en daarna kijk je pas hoe iemand echt in elkaar zit!
Tarkiztia
18-11-2003, 19:36
weet je wat het is het oog wil ook wat natuurlijk, maar geef mij maar het innerlijk want dat vergaat namelijk never en dat wil ik dat het never vergaat hahaha
LadyCurly
18-11-2003, 19:48
Origineel gepost door iki_mocro
waar val jij in eerste instantie op???
innerlijk of uiterlijk?....eerlijk zijn graag!
Het eerste wat je ziet is het UITERLIJK..en daarna komt het INNERLIJK pas, dus op het innerlijk kun je nog niet vallen in eerste instantie!!
Ik zelf heb liever een MIX van beide! :D
Ik neem aan dat je eerste blik op het uiterlijk valt, je kan niet gelijk van binnen kijken...aan de hand daar van leer je ook het innerlijk kennen.
Maar..... je kan ook op iemands innerlijk vallen en dat de uiterlijk je koud laat..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.