Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de Moderator(s)

camjo
30-08-2002, 20:04

Salaam Allemaal.. Dit is geen geslijm..maar een zuivere dank voor het werk die de moderator doet..en blijft doen. Niemand is perfect..ook de moderator niet..het blijft een mens van vlees en bloed.. Respect voor de mensen achter yasmina.. Dat wilde ik effe schrijven.. Wat vinden de andere leden..

Chaimae
30-08-2002, 20:06
hmmmmmmmm ik haat er 1 en that's it

Safira75
30-08-2002, 20:06
Nou het is wel een beetje geslijm....maar dan wel goed bedoeld geslijm...dus het is vergeven :D :zwaai:

sahira
30-08-2002, 20:13
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam Allemaal.. Dit is geen geslijm..maar een zuivere dank voor het werk die de moderator doet..en blijft doen. Niemand is perfect..ook de moderator niet..het blijft een mens van vlees en bloed.. Respect voor de mensen achter yasmina.. Dat wilde ik effe schrijven.. Wat vinden de andere leden.. Salaam MJ.....nou, fijn dat jij tevreden bent over onze heren en dames moderators....ik ben niet tevreden over hen....zie ze alleen als zij dat zelf willen....bovendien negeren ze regelmatig verzoeken e.d die leden hen aanreiken...ver in het verleden al..... ja..niemand is perfect....dat weten mijn kinderen ook...maar zij weten ook dat het niet netjes is om mensen te herhaaldelijk te negeren...dat weten de moderators kennelijk niet.... Respect moet je voor namelijk verdienen...steeds weer verdienenl..ik heb waardering voor het werk dat ze doen...maar respect?? effe doorwerken eraan zou ik zeggen... :D

camjo
30-08-2002, 20:14

Origineel gepost door Safira75 Nou het is wel een beetje geslijm....maar dan wel goed bedoeld geslijm...dus het is vergeven :D :zwaai: Neen Safira..sorry, geen geslijm..kan ik niet tegen :D Gewoon effe de waarheid zeggen mag wel eens.. Geef toe..als jij in de plaats was van de moderator..zal het niet altijd lachen zijn.. Deze topic is bedoelt voor een beetje respect..toch niet veel gevraagd :rolleyes:

SweetRose
30-08-2002, 20:30
ik wil er ook ééntje bedanken..wellllll heb je je ne3ne3thee al aangekregen?? >>>Vraag aan de moderator he knows what I talk about....:D xxx

Junkie
30-08-2002, 20:30
Ook ik heb heel veel waardering voor de moderators. Ik vraag me af of ze eigelijk wel betaald krijgen om alle onzin die hier geschreven wordt door te nemen. Als dat wel het geval is zal het in ieder geval niet veel zijn. Zelf zou ik vriendelijk doch beslist de job van moderator afwijzen. Gelukkig doen zij het wel anders zou het hier een nog grotere rotzooi zijn dan het al is. Ze mogen wat mij betreft dus zelfs wel wat strenger worden. Ik groet de moderators en maak een hele diepe buiging.

camjo
30-08-2002, 20:40
Origineel gepost door sahira Salaam MJ.....nou, fijn dat jij tevreden bent over onze heren en dames moderators....ik ben niet tevreden over hen....zie ze alleen als zij dat zelf willen....bovendien negeren ze regelmatig verzoeken e.d die leden hen aanreiken...ver in het verleden al..... ja..niemand is perfect....dat weten mijn kinderen ook...maar zij weten ook dat het niet netjes is om mensen te herhaaldelijk te negeren...dat weten de moderators kennelijk niet.... Respect moet je voor namelijk verdienen...steeds weer verdienenl..ik heb waardering voor het werk dat ze doen...maar respect?? effe doorwerken eraan zou ik zeggen... :D Salaam Sahira..maar het is niet altijd gemakkelijk..maar ik denk dat ze wel hun best doen..al bij al is het hier beter gestructureerd dan ooit.. Veel forums kunnen veel van yasmina leren..dit heeft niets met geslijm te maken alstublieft.

camjo
30-08-2002, 22:21
Origineel gepost door chemie hmmmmmmmm ik haat er 1 en that's it Haat is niet goed chemie..niet goed voor je hart

Chaimae
30-08-2002, 22:25
Origineel gepost door Mohammed Justice Haat is niet goed chemie..niet goed voor je hart school is ook niet goed voor mijn hart en ik MOET gaan dus niet zeuren :D

camjo
30-08-2002, 23:12
Origineel gepost door chemie school is ook niet goed voor mijn hart en ik MOET gaan dus niet zeuren :D Gelukkig dat je moet..anders was je misschien niet zo heel slim..en kun je niet zo goed schrijven en communiceren :D

Chaimae
30-08-2002, 23:16
Origineel gepost door Mohammed Justice Gelukkig dat je moet..anders was je misschien niet zo heel slim..en kun je niet zo goed schrijven en communiceren :D tazzzzzzzzzzzz je hebt mij te pakken ik weet nix trug te zeggen

camjo
31-08-2002, 19:40
Origineel gepost door chemie tazzzzzzzzzzzz je hebt mij te pakken ik weet nix trug te zeggen Je hoeft ook niets terug te zeggen :D