Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : albert heijn?

Pagina's : [1] 2 3

lala_oujdia15
03-01-2008, 14:32

ik open een nieuwe topic want ik kon die andere topic over wanneer je je salaris krijgt bij de albert heijn niet vinden ik werk al anderhalve maand bij de AH en ik vraag me af of ik mijn salaris al heb binnengekregen want ik had mijn moeder haar bankrekening gebruikt het is toch zo dat je na 4 weken salaris krijgt uitbetaald maar hoe? krijg je bij je werkgever een loonstrookje of krijg je het op de bus verstuurd? ik weet het niet en durft het ook niet eens te vragen:maf: ik vraag daar al te veel en ik ben bang dat ik als shi 3robia overkom ofsow 't is natuurlijk mijn eerste bijbaantje en 't is allemaal ervaring maar ik wil toch wel dat ik deze week mijn salaris krijg:hihi: ik wil nieuwe schoenen halen haha

lala_oujdia15
03-01-2008, 14:51
niemand? :(

haddaatje
03-01-2008, 15:37
Normaal moet je na 4 je salaris krijgen. Maar als je halverwege een salarisperiode begint dan moet je uiterlijk na zes weken betaald worden. Anders moet je het maar aan 1 van je collega's navragen

moekarosh
03-01-2008, 17:25
heey meid, je krijgt pas na 8 weken uitbetaald. Die eerste maand zit je nog in je proef . Je krijgt pas de tweede maand uitbetaald. Je krijgt je geld meteen op je rekening gestort en bij de directeur kan jij je loonstrookje ophalen. Als jullie op het werk (in de kantine) postvakjes hebben, kan je daar ook in kijken. Aarzel niet om gewoon je collega's te vragen joh gekkie! Ik heb ook bij de Appie gewerkt. Had het echt naar mijn zin joh! haha ik weel alle PLU codes nog uit mijn hoofd ;) Maar goed succes en ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb geinformeerd. Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je het me gerust vragen ;) xxx

zinalady80
03-01-2008, 17:48

heey meid, je krijgt pas na 8 weken uitbetaald. Die eerste maand zit je nog in je proef . Je krijgt pas de tweede maand uitbetaald. Je krijgt je geld meteen op je rekening gestort en bij de directeur kan jij je loonstrookje ophalen. Als jullie op het werk (in de kantine) postvakjes hebben, kan je daar ook in kijken. Aarzel niet om gewoon je collega's te vragen joh gekkie! Ik heb ook bij de Appie gewerkt. Had het echt naar mijn zin joh! haha ik weel alle PLU codes nog uit mijn hoofd ;) Maar goed succes en ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb geinformeerd. Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je het me gerust vragen ;) xxx ikheb ook jaren bij ah gewerkt maar ik heb nog nooit in me leven gehoord dat jepas na 2 maanden je salaris krijgt ze werkt eral 6 weken dusze heeftzekerwat binnen

moekarosh
03-01-2008, 17:50
ikheb ook jaren bij ah gewerkt maar ik heb nog nooit in me leven gehoord dat jepas na 2 maanden je salaris krijgt ze werkt eral 6 weken dusze heeftzekerwat binnen Oh oke, jij bent zeker van je zaak.. Ik zei wat ik dacht, maar goed jij zult het dan vast wel beter weten. Ik dacht dat ik pas na 2maanden mijn salaris kreeg, maar het kan ook zijn dat ik me heb vergist.. Allahoe a3lem.. ;)

Shortcut
03-01-2008, 17:54
Eerste salaris is bij ons na zes weken. Daarna krijg je gewoon maandelijks.

moekarosh
03-01-2008, 17:57
Oh oke, 2 mensen zeggen dat het na 6 weken is dan zal datvast ook wel zo zijn :D Ik heb me vergist, ach ja, ik blijf ook maar een mens he :goedzo:

Shortcut
03-01-2008, 17:58
Niks aan de hand, hoor, Moekaroesh!:kus:

lala_oujdia15
04-01-2008, 13:55
erg bedankt voor jullie reacties, mijn moeder zegt dat zij een brief krijgt met uitgaven en wat er binnengekomen is en dat er dan vast wel de salaris van AH bij zou staan dus ik wacht wel af, ik weet niet eens of ik een postvakje heb mischien omdat ik pas in mijn proeftijd zit want ik zou ook een pasje krijgen (daarmee zou ik korting op boodschappen krijgen) maar als het goed is zal ik na 6 weken de salaris uitgestort krijg? zal ik het gewoon vragen aan mijn werkgever?

Hoogervorst
04-01-2008, 14:00
Je moet nooit te verlegen zijn om te vragen wanneer je salaris krijgt. Of om andere vragen m.b.t. je salaris. Daar heeft een werkgever gewoon op te antwoorden. No pay = no work

lala_oujdia15
04-01-2008, 14:26
ja, ik ga het gewoon vragen haha ik wou alleen niet zo dom overkomen ze hebben er mij ook niets over verteld behalve wat er in het contract staat dat er een 4-wekelijkse betaling is

M_girl
04-01-2008, 15:05
toen k er ging werken kreeg ik ook heeel laaat mn salaris dus zou best kunnen dat je de eerstvolgende salarisuitbetaling niks krijgt en de tweede pas! de eerstevolgende salarisuitbetaling herken je meteen dan is iedereen een dag voor storting van salaris op zijn/haar rekening opzoek naar zijn/haar salarisstrook in zijn/haar postvakje of bij de filiaalleider:hihi: echt leuke tijden gehad bij de appieheijn:bril:

lala_oujdia15
04-01-2008, 15:10
ik vind het ook leuk bij de appie heijn, maandag moesten we na sluitingstijd (6 uur, vanwege oud en nieuw) een uur doorwerken echt lol gehad heel grappig alleen een paar mensen in een winkel werk met een marokaanse jongen kregen we daarna nog gratis zakken oliebollen en koekjes haha

mevrouwtje_Yas
21-01-2008, 21:44

FF vraagjee vanaf welke leeffeetijjjddd magje bij apie werken en hoeveel krijgjeee dan Enzooo

Pagina's : [1] 2 3