Bekijk originele versie : 'Drie vragen die een vrouw zichzelf moet stellen vooraleer ze haar jawoord mag geven'
SweetRose
16-11-2003, 16:17
Dit zijn namelijk de drie vragen :
1. Houdt ik van hem/Kan ik ooit van hem houden?
2. Wil ik wel door hem ontmaagd worden?
3. Wil ik de rest van mijn leven met hem doorbrengen?
Dit waren ze...Was gewoon ff ter info voor de meiden die nog moeten trouwen...;)...
See ya :zwaai:
Classy.Lady
16-11-2003, 16:18
Wil ik mijn kinderen wel met deze man grootbrengen..? :o
ja ik zal er aan denken als iemand me ten huwelijk vraagt dus die tien minuten dat ik stil ben is die vragen lijst, niet dat ik opeens een blackie krijg ofzo
MocrowGirlBella
16-11-2003, 16:28
:hihi: Yeh Vragen:D
nouw in ieder geval thnxxx:o
K zal ze proberen te onthouden:)
Weet je wa k ga ze nu uit me hoofd leren enoooit vergten:maf:
SweetRose
16-11-2003, 16:29
Origineel gepost door samia01
ja ik zal er aan denken als iemand me ten huwelijk vraagt dus die tien minuten dat ik stil ben is die vragen lijst, niet dat ik opeens een blackie krijg ofzo
:lol:..funny...
ladies, kga nu ff alles op tafel legge om te ete want ik besterf hier van den honger:stoned:..see ya
HCL...talk to ya later :zwaai:
chicamaroquia
16-11-2003, 16:30
Origineel gepost door zin 'n midar
Dit zijn namelijk de drie vragen :
1. Houdt ik van hem/Kan ik ooit van hem houden?
2. Wil ik wel door hem ontmaagd worden?
3. Wil ik de rest van mijn leven met hem doorbrengen?
Dit waren ze...Was gewoon ff ter info voor de meiden die nog moeten trouwen...;)...
See ya :zwaai:
Is hij een goede moslim?
missie_19
16-11-2003, 16:38
Origineel gepost door chica*******a
Is hij een goede moslim?
hele belangrijke die we niet moeten vergeten
kus
Lady_moi
16-11-2003, 17:02
ff een vraag tussendoor :) waarom staat er bij de meesten hun ondertekening marmoucha=haramoucha? :confused:
:zwaai:
missie_19
16-11-2003, 17:17
Origineel gepost door Lady_moi
ff een vraag tussendoor :) waarom staat er bij de meesten hun ondertekening marmoucha=haramoucha? :confused:
moet je de topic marmoucha haramoucha lezen en dan weet je het :zwaai:
missie_19
16-11-2003, 17:19
topic is van najib26
Lady_moi
16-11-2003, 17:25
waar
missie_19
16-11-2003, 18:02
staat in de lijst van
marokaanse jongeren, liefden en relaties
SweetRose
16-11-2003, 18:55
Is hij een goede moslim?
Ja maar kheb het daar niet over..zoiets hoort bij de vragen zoals 'zijn mijn ouders akkoord met hem' en dergelijke..deze vragen gaan gewoon over JOUW..jezelf....heeft nix met islam of met jouw of zijn ouders te make...maar gewoon...diep in jouw eigen..;)..
chicamaroquia
16-11-2003, 20:08
Origineel gepost door zin 'n midar
Ja maar kheb het daar niet over..zoiets hoort bij de vragen zoals 'zijn mijn ouders akkoord met hem' en dergelijke..deze vragen gaan gewoon over JOUW..jezelf....heeft nix met islam of met jouw of zijn ouders te make...maar gewoon...diep in jouw eigen..;)..
Sorry meid, maar voor mij heeft dat niks met mijn ouders, zijn ouders of islam te maken, maar alles met mij! Ik vind het de belangrijkste vraag want als ik dat fundament niet heb dan is een relatie voor mij onmogelijk...
Diep in mezelf wil ik een oprecht praktiserende moslim, omdat hij dan bijna perfect zal zijn...
Als zijn leven conform de islam is heb ik niks te vrezen. Dan is hij vriendelijk, oprecht, lief, zorgzaam en zo kan ik nog uren doorgaan... :Iluvu:
Miss_Wafae
18-11-2003, 17:38
Is hij een goede moslim?
Jaa juist is hij wel een goede moslim..?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.