Bekijk originele versie : Lekkere cake met cacao
RealMadridGirl
16-11-2003, 15:56
weet er iemand een lkkre recept
wil t maken voor maghreb
RealMadridGirl
16-11-2003, 21:57
niemand??? :(
hier heb ik een chocolade cake resept
1 glas melk
1 glas olie
2 glaze suiker
4 eieren
1 bakpoeder
1 vanille suiker
3 eetlepels cacou
2 glaze mee
2 chocolade reepen met nootjes er in
smeer de bak plaat in met boter en be strooi het met meel zet de oven aan op 180 grade doe alles in een kom behalve de meel en goed mixen dan de meel er bij doen als je klaar bent giet je het in de bakplaat dan zet je het in de oven nu zet je de oven op 150 grade eerste 30 min de oven niet open maken .nu pakje een groote en iets klijnere pan de groote doe je water in en in de kleine de chocolade de kleine zet je in de groote en op het vuur dan smelt de chocolade na een half uur doe je met een pin in de taart prikken als je het er uit trekt er er blijft deeg aan plakken moet hij nog even bijven staan in de oven tot je het pinnetje er in steekt en er niks aan blijft hangen dan haal je hem uit de oven draai je hem om op een bort en smeer je de chocolade er op laaten af koelen en eet smaakelijk doeiiiiiiiiiiiii groetjesssssss ahlammmmmmmm
RealMadridGirl
22-11-2003, 11:06
thanxzzzzzzzzzz
:blauwkus:
Lady_moi
22-11-2003, 16:18
wou het net plaatse :zwaai:
maakt niet uit welk glas je gebruikt als je maar met alles het zelfde glas gebruikt begrijpje
BeautifulLady
05-12-2003, 15:16
Dat lijkt me wel lekker. Ga ik ook een keer uitproberen tnxxx ;)
nadoriiaa
11-10-2007, 17:44
afbeelding???????????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.