Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : David Lloyd sportschool...

_NooR_
03-01-2008, 11:15

Wie sport daar en kan mij vertellen hoe de sfeer daar is? Volgens mij zijn de sportfaciliteiten daar wel erg goed. Ik heb een vriendschapsvoucher gekregen om daar tegen een gereduceerd tarief te gaan sporten. Dus nu ben ik ingepland om a.s. zondag van start te gaan met een personal trainer. Ik heb zero conditie, dus ik ben reuze benieuwd.

_Marokkaanse_
03-01-2008, 11:26
Gemengd :o.

doenja_18
03-01-2008, 11:30
:eek: Kun je zoo een voucher voor me regelen.. ik overweeg dus me daa rin te schrijven... je kunt er OOK zwemmen!

_NooR_
03-01-2008, 11:32
Gemengd :o. Wie is mijn zondes aan het bijhouden? Dit is nummer... ?

_NooR_
03-01-2008, 11:34

:eek: Kun je zoo een voucher voor me regelen.. ik overweeg dus me daa rin te schrijven... je kunt er OOK zwemmen! Heb geen idee, ik heb m gekregen van een meisje dat bevriend is met een kennis van mij. Ik zei tegen haar dat ik wilde sporten en zij stelde voor om bij David Lloyd te gaan sporten, waarop ik zei dat ik het nogal prijzig vond. Toen zei ze, ik vraag wel aan mn vriendin of ze nog zo een vriendschapsvoucher mag uitgeven dit jaar. Zo gezegd zo gedaan, heb m vandaag gekregen.

_NooR_
03-01-2008, 11:36
bij overtoom zit er één toch?µ btw hoe is het met je? al beter? Ja, daar ga ik dus naar toe. Hamdulillah, gaat beter vandaag. Mn keel doet geen pijn meer, alleen nog wat aan het snotteren. :hihi:

_Marokkaanse_
03-01-2008, 11:36
Wie is mijn zondes aan het bijhouden? Dit is nummer... ? Heb wel wat beters te doen ;). Wist alleen niet of je het wist, ik sport namelijk liever alleen met vrouwen, omdat ik dan eindelijk zo'n segsy broekje aan kan :hihi:. Maar als jij je op je gemak voelt, doe je ding. Verder is het een goeie sportschool, goeie trainers, veel appartauur, een zwembad en je kunt er fruit enzo eten. Have fun.

PietjePukkk
03-01-2008, 11:38
Heb er een bij in de buurt, alleen voor vrouwen :banana: Maar ik haat sporten :o

_NooR_
03-01-2008, 11:38
Heb wel wat beters te doen ;). Wist alleen niet of je het wist, ik sport namelijk liever alleen met vrouwen, omdat ik dan eindelijk zo'n segsy broekje aan kan :hihi:. Maar als jij je op je gemak voelt, doe je ding. Verder is het een goeie sportschool, goeie trainers, veel appartauur, een zwembad en je kunt er fruit enzo eten. Have fun. LOL, in een sexy sportbroekje? Dat zou ik ook niet gedragen hebben zou ik enkel onder vrouwen zijn. :hihi: Ik geloof niet dat je elkaar kunt ophitsen of versieren in een sportschool. Ik draag nooit sportkleding, enkel tijdens het sporten en dan ben ik lelijk en wil ik niemand kennen. Als vrouwen onderling allemaal sexy broekjes aan gaan doen, dan ga ik me pas rot voelen. :hihi:

_Marokkaanse_
03-01-2008, 11:41
LOL, in een sexy sportbroekje? Dat zou ik ook niet gedragen hebben zou ik enkel onder vrouwen zijn. :hihi: Ik geloof niet dat je elkaar kunt ophitsen of versieren in een sportschool. Ik draag nooit sportkleding, enkel tijdens het sporten en dan ben ik lelijk en wil ik niemand kennen. Als vrouwen onderling allemaal sexy broekjes aan gaan doen, dan ga ik me pas rot voelen. :hihi: Peeeleaseeee, give me a break. Mannen en vrouwen hitsen elkaar zelfs op als ze in coma liggen, laat staan als ze rondlopen :hihi:.

_NooR_
03-01-2008, 11:42
Peeeleaseeee, give me a break. Mannen en vrouwen hitsen elkaar zelfs op als ze in coma liggen, laat staan als ze rondlopen :hihi:. Ik heb een verklaarbare theorie voor dat soort uitspraken. Ik maak dat soort dingen nooit mee, vandaar. :D

_Marokkaanse_
03-01-2008, 11:45
Ik heb een verklaarbare theorie voor dat soort uitspraken. Ik maak dat soort dingen nooit mee, vandaar. :D Woon je in t Gooi of op de Veluwe en draag je een hoofddoek? Nee? Dan maak ook jij zulke dingen mee, gewoon oogjes open houden.

_NooR_
03-01-2008, 12:00
Woon je in t Gooi of op de Veluwe en draag je een hoofddoek? Nee? Dan maak ook jij zulke dingen mee, gewoon oogjes open houden. Geen hoofddoek, maar wel een redelijk grijze muis in een veluwe-achtige woonplaats. :hihi:

m0cr0_007
03-01-2008, 12:01
Woon je in t Gooi of op de Veluwe en draag je een hoofddoek? Nee? Dan maak ook jij zulke dingen mee, gewoon oogjes open houden. wallahila:hihi: :hihi:

m0cr0_007
03-01-2008, 12:02

op hun site staat niet eens hoeveel het kost :maf: