Bekijk originele versie : Motivatie waarom werken bij werken bij AC restaurant?
Op de sollicitatieformulier moet ik in het kort typen waarom ik bij de AC restaurant wil werken.
Ik ben gewoon een student, die dit als bijbaantje wil doen. Keukenhulp of iets in die richting.
kan iemand mij helpen? :D
ac restaurants hebben goede werk condities ( ja gehoord van iemand zogenaamd),is goed georganiseerd,je wilt graag wat bijverdienen en gelijk wat ervaring opdoen in een bijbaan als keuken hulp (of wat dan ook,als je het eerder hebt gedaan...dan wil je graag je ervaring uitbreiden)
het is dichtbij,lijkt je een leuke baan...oefff meer weet ik niet
DAMN is gwn een bijbaan hoor :P schrijf dat :P wahahha
whaha oke thanks ja weet ik veel, ik heb nog nooit eerder in de horeca gewerkt :o maar bedankt :goedzo:
_Parker_Ster_
03-01-2008, 11:59
Ik kan je nu een ding vertellen; in de horeca werken is zwaar.
On topic; verzin gewoon wat. Laat je vingers het werk doen.
Ik kan je nu een ding vertellen; in de horeca werken is zwaar.
On topic; verzin gewoon wat. Laat je vingers het werk doen.
verdiend het wel goed?
_Parker_Ster_
03-01-2008, 12:15
verdiend het wel goed?
Ik heb gewerkt bij een Catering, het was redelijk. Alleen ik moet zeggen dat het, het gewoon niet waard is.
Het is wel gezellig, maar echt zwaar.
Maar ik zou zeggen probeer het gewoon uit. Bevalt het je, dan is dat mooi meegenomen. Zo niet, dan zoek je wat anders.
Ik heb gewerkt bij een Catering, het was redelijk. Alleen ik moet zeggen dat het, het gewoon niet waard is.
Het is wel gezellig, maar echt zwaar.
Maar ik zou zeggen probeer het gewoon uit. Bevalt het je, dan is dat mooi meegenomen. Zo niet, dan zoek je wat anders.
:goedzo:
_Parker_Ster_
03-01-2008, 13:16
:goedzo:
Veel succes.
Spuit_Kampioen
03-01-2008, 13:28
omdat je gratis maaltyden kan krijgen
Veel succes.
omdat je gratis maaltyden kan krijgen
hoe weet jij dat nou :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.