Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor Diegene Die Vrijen...

Pagina's : [1] 2

SweetRose
30-08-2002, 18:20

pffff ik verveeeeeel me dus.....oké ik heb wat te zeggen voor diegene die vrijen...eigenlijk is het meer informatie...want een marokaans meisje hier in antwerpen is net zwanger geworden..ze is net 17 geworden...dus wou ik de meiden hier wat zeggen en hulp geven voor in het geval ze vrijen...(niet voor iedereeen dus hé:D) WELKE METHODEN KAN JE GEBRUIKEN OM ZWANGERSCHAP TE VERKOMEN? In totaal zijn er een stuk of acht: de pil, het condoom (zowel voor mannen als voor vrouwen), het pessarium, de prikpil, het koperspiraaltje en het hormoonhoudende spiraaltje, sterilisatie (van man en vrouw), een implantaat en periodieke onthouding. WANNEER BEN JE HET MEEST VRUCHTBAAR? Zonder anticonceptiemiddel: rond de eisprong, dit is meestal +/- 14 dagen voor je volgende menstruatie bij een cyclus van 28 dagen. Voor een cyclus langer of korter dan 28 dagen, vraag raad aan je arts. Met de pil: in het begin van je pilstrip en op het einde van je pilstrip is het risico op zwangerschap bij het vergeten van een pil het grootst. voor de mannen is het ook wel best intressant dat ze dit weten..:D verdere info komt straks ofzo...oké...:D bye xxx

Hindaatje
30-08-2002, 18:28
Origineel gepost door zin 'n midar pffff ik verveeeeeel me dus.....oké ik heb wat te zeggen voor diegene die vrijen...eigenlijk is het meer informatie...want een marokaans meisje hier in antwerpen is net zwanger geworden..ze is net 17 geworden...dus wou ik de meiden hier wat zeggen en hulp geven voor in het geval ze vrijen...(niet voor iedereeen dus hé:D) WELKE METHODEN KAN JE GEBRUIKEN OM ZWANGERSCHAP TE VERKOMEN? In totaal zijn er een stuk of acht: de pil, het condoom (zowel voor mannen als voor vrouwen), het pessarium, de prikpil, het koperspiraaltje en het hormoonhoudende spiraaltje, sterilisatie (van man en vrouw), een implantaat en periodieke onthouding. WANNEER BEN JE HET MEEST VRUCHTBAAR? Zonder anticonceptiemiddel: rond de eisprong, dit is meestal +/- 14 dagen voor je volgende menstruatie bij een cyclus van 28 dagen. Voor een cyclus langer of korter dan 28 dagen, vraag raad aan je arts. Met de pil: in het begin van je pilstrip en op het einde van je pilstrip is het risico op zwangerschap bij het vergeten van een pil het grootst. voor de mannen is het ook wel best intressant dat ze dit weten..:D verdere info komt straks ofzo...oké...:D bye xxx jij verveelt je echt he :D

SweetRose
30-08-2002, 18:39
Origineel gepost door Hindaatje jij verveelt je echt he :D VALT HET ZOOOOO HARD OP???!! hahah xxx

jamila_nador
30-08-2002, 20:25
te gek nu weet ik wanneer ik vruchtbaar ben dank je wel azina :zwaai:

SweetRose
30-08-2002, 20:28

Origineel gepost door jamila_nador te gek nu weet ik wanneer ik vruchtbaar ben dank je wel azina :zwaai: ooohhh oké...:D als er nog iets is...vraag maar raak...ik kan het altijd beantwoorden :rolleyes: xxx

SweetRose
30-08-2002, 20:48
Origineel gepost door angel20 hmm ok, welke voorbehoedsmiddel is het minst betrouwbaar. zitten in de voorbehoedsmiddelen misschien stoffen die, de kans op baarmoederkanker vergroten? ik heb ze net ff verzonnen :D :D De minipil is het minst betrouwbaar....Een minipil moet je zeker altijd op het juiste tijdstip innemen. Als je ze vergeet, duurt het een week voordat je weer veilig kunt vrijen.. WELKE NEVENWERKINGEN HEEFT DE PIL? Vrouwen hebben zelden last van ernstige nevenwerkingen door de pil. Veel van de nevenwerkingen treden alleen in de eerste maanden van het pilgebruik op. Het gaat dan om misselijkheid, hoofdpijn, gevoelige en/of gespannen borsten en tussentijds bloedverlies. De nevenwerkingen verschillen erchter van pil tot pil. :D xxx

dulce_lamia
30-08-2002, 20:51
Dames, http://dokterdokter.nl is 24-7 geopend....:schreeuw:

SweetRose
30-08-2002, 20:52
Origineel gepost door dulce_lamia Dames, http://dokterdokter.nl is 24-7 geopend....:schreeuw: Zid what's your point??? :confused: xxx

dulce_lamia
30-08-2002, 20:55
the point is: daar vind je allerlei info over deze zaken. Mischien staat het daar bij welk voorbehoedmiddel het minst betrouwbaar is enz enz

SweetRose
30-08-2002, 20:59
Origineel gepost door angel20 ok ik ga weer wat verzinnen :D Kun je de volgende termen toelichten: Implantaat en periodieke onthouding. :D Jazeker:D Implantaat of te wel implantatie: dat is een inplanting, het laten vastgroeien van stukjes levend weefsel, van een voorwerp of een geneesmiddel in een ander weefsel... Periodieke onthouding: het zich tijdens de periode van vruchtbaarheid van de vrouw onthouden van geslachtgemeenschap... nog iets?? :stout: xxx

SweetRose
30-08-2002, 21:00
Origineel gepost door dulce_lamia the point is: daar vind je allerlei info over deze zaken. Mischien staat het daar bij welk voorbehoedmiddel het minst betrouwbaar is enz enz So?? Ik wil dat hier zetten..ik verveel me...:stout: xxx

SweetRose
30-08-2002, 21:06
Origineel gepost door angel20 ja nog iets :D wat zijn herkenbare kenmerken van soa? Waaraan kun je merken dat je een soa hebt ;) :D vraag me niet hoe ik op die vragen komt, het zal wel aan het weekend liggen, ben er echt aan toe :D oké ik ga eerlijk zijn met je...soa ken ik niet..geef eens specifieke verklaring...wat het juist is??!! xxx

SweetRose
30-08-2002, 21:17
Origineel gepost door angel20 haha, ok dan :D soa = Seksuele Overdraagbare Aandoening ahhh oké... Hoe kan je SOA herkennen?? *jeuk of irritatie aan de schede *Meer witverlies en/of onaangename geur *Een andere kleur van afscheiding: geel of groen *Pijn of branderig gevoel bij het plassen *Wratjes ter hoogte van de schede of de penis... xxx

Uitgeblust
30-08-2002, 21:20
Origineel gepost door angel20 ok en wat kun je er aan doen? :D krabbelen :D

SweetRose
30-08-2002, 21:29

Origineel gepost door angel20 ok en wat kun je er aan doen? :D Tja...je hebt veeeeeel SOA'S hé...je hebt bv. *Bacteriële vaginose, *schimmelinfectie, *chlamydia, *gonorrhoe, *herpes, *condylomata, *schaamluizen, *scabies of schurft, *hepatities B, *hepatitis C, *trichomonas en *syphilis... >>>ALS IK OVER AL DEZE ZIEKTES MOET ZEGGEN WAT JE ER AAN KAN DOEN..DAN BEN IK OVERMORGEN NOG BEZIG... xxx

Pagina's : [1] 2