Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Heren Alleen Huwelijksn8?

Pagina's : [1] 2

missghzalla
16-11-2003, 14:12

DENKEN ALLEEN DE DAMES AAN TROUWEN OP ZO'N VROEGE LEEFTIJD?OFFUH...ZIJN ER HEREN DIE AAN TROUWEN DENKEN..MAAR DAN EGT......TROUWEN TROUWEN..GEEN....HUWELIJKSN8 EN DE REST.... (GEEN OPROEP OFZO DAT IK OP ZOEK BEN NAAR EEN IEMAND..MAARUH GEWOON BENIEUWD HOE HET ZIT..:d)

saida_marokko
16-11-2003, 14:28
tuuuurlijk denken er vast wel jongens aan trouwen en truowen en alles wat erb ijhoort.. niet alleen de huwelijksn8 hoor hihih of nie tjongens?

LQwaad4life
18-11-2003, 12:17
Origineel gepost door saida_marokko tuuuurlijk denken er vast wel jongens aan trouwen en truowen en alles wat erb ijhoort.. niet alleen de huwelijksn8 hoor hihih of nie tjongens? om eerlijk te zijn, ik denk alleen aan de huwelijksnacht.

Hanan_LoVe1
18-11-2003, 12:47
wahahha.......zodra ze klaar zijn met spelen...denken ze wel aan trouwen...trouwen met een nicht uit marokko

Trebendo
18-11-2003, 15:46

Ik laat het op me afkomen als ik trouw dan trouw ik als ik dood ga dan ga ik dood Ik zie het wel :zwaai:

no_more
18-11-2003, 16:04
waarom trouwens ommigen van jullie jongens met je nicht? ik bedoel ik vind dat echt niet kunnen vooral niet onze generatie. ik kan me echt niet voorstellen dat ik met 1 van mijn neven ga trouwen ik zie hun als mijn broers.

Lampjuh
18-11-2003, 17:55
Ik denk dat ze hun nicht zien als het meest betrouwbare persoon, omdat het familie is en eigen bloed, maar ze moeten zich niet vergissen :lol:

miss_saliha
18-11-2003, 18:00
ajooooow....wat maaakt het uit als ze maaar trouwen...anyway.. huwelijksnacht.??..wejooow echt eng...mohiem...beslema

yesmina19
21-11-2003, 13:00
je moet zelf weten met wie je gaat trouwen dat is de keuze van jou en er is niks moeten en willen het is de mektoub maar ik vind het niet kunnen om met je neef/nicht te trouwen het zijn kinderen van je vader/moeder de broer/zus en als je scheidt is het gelijk geen compleet famillie meer je kan beter buiten famillie trouwen maar ja wie ben ik om dat te zeggen

Sportwomen
28-11-2003, 16:06
Ik zelf wil ook geen familie trouwen ik heb genoeg gezien wat er met mensen gebeurt die met eigen familie trouwen en ik wil geen man uit marokko. denk regelmatig aan trouwen een heerlijk leventje opbouwen met mijn prinsje hem alles geven wat hij in een vrouw zoekt maar mijn huwelijksnacht voorspel lekker romantische maar als HET gaat gebeuren schreeuw ik denk ik de straat wakker...

missghzalla
28-11-2003, 16:55
Origineel gepost door Sportwomen Ik zelf wil ook geen familie trouwen ik heb genoeg gezien wat er met mensen gebeurt die met eigen familie trouwen en ik wil geen man uit marokko. denk regelmatig aan trouwen een heerlijk leventje opbouwen met mijn prinsje hem alles geven wat hij in een vrouw zoekt maar mijn huwelijksnacht voorspel lekker romantische maar als HET gaat gebeuren schreeuw ik denk ik de straat wakker... wahahahahahahahahahhaha everybody..*****eeaaaaammmmmmm...... follow de laeder leader...:boogie:

sneakynawal
28-11-2003, 16:59
Mij lijkt de huwelijksnacht zo eng.... want ik sta er nog al om bekend, dat ik meer van de theorie ben dan van de praktijk... en zal denk ik ook als een kluns overkomen... maar goed... aan de andere kant, kan ik nie wachten... ik wil naar the VirginIslands... als een virgin uiteraard... Yup!

ChOcOtOfFfF
28-11-2003, 21:18
Origineel gepost door SnEakyNaWaL want ik sta er nog al om bekend, dat ik meer van de theorie ben dan van de praktijk... http://******************/neutebeut/smilies/lachen/lach020.gif !!

Moe_minien
28-11-2003, 21:22
Origineel gepost door Trebendo Ik laat het op me afkomen als ik trouw dan trouw ik als ik dood ga dan ga ik dood Ik zie het wel :zwaai: that's the spirit

Pagina's : [1] 2