Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Before & After extensions/weave/nep haar

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

Dee_Dee
14-01-2008, 23:32

Lieverd dat is geen haaruitval. Per dag verlies je tientallen/honderden haartjes ofso :rolleyes: ?! Dat wordt allemaal opgespaard onder de weave en zodra je het eruit haalt komt dat ook allemaal los. Nergens om bang over te zijn. :wow: Ohh.. ik schrok me eigen kapot toen ik zoveel haren oppeens zag op de grond.. Maar oke thanks voor je info, dan weet ik dat en ga ik ze aankomend week er weer inzetten:o

Naanaa
15-01-2008, 21:39
:wow: Ohh.. ik schrok me eigen kapot toen ik zoveel haren oppeens zag op de grond.. Maar oke thanks voor je info, dan weet ik dat en ga ik ze aankomend week er weer inzetten:o Whaha kan ik me voorstellen :maf: . Gek dat zoiets niet werd verteld. Als het vast geplakt wordt d.m.v. lijm en dat soort troep dan heb je meer kans dat het haar afbreekt etc. maar nu zit het gewoon onder een "kapje van haar" dus je weave.

Een_dame
16-01-2008, 12:23
:wow: Ohh.. ik schrok me eigen kapot toen ik zoveel haren oppeens zag op de grond.. Maar oke thanks voor je info, dan weet ik dat en ga ik ze aankomend week er weer inzetten:o voor hoeveel heb jij het gedaan dan?

tazia_babe
17-01-2008, 09:01
200 euro voor weave..? Dan heeft ze zeker bij een kapsalon laten doen. Beter ga je naar een afro kapper die zijn veel goedkoper. Of als je zelf iemand kent die kan vlechten, zou helemaal perfect zijn.En dan naai je gwn zelf die stukken haar er op. Die haren kosten rond de 50 euro. Alleen het zetten kost veel geld. Het haar kost niks. En je hebt nu ook iets met van die druk speldjes. Dan beschadig je je haar niet en kan je uithale wanneer j wil. nou sorry hoor ben het hier niet mee eens. ik heb het vaak gezet. erin laten naaien is goedkoop ik doe het bij een negerin en het kost maar 60 euro. ik ken zelfs mensen die het doen voor 30 euro. echt haar kopen kost per pluk 20 euro en reken maar uit dan 20 plukken dan ben je duurder uit dan in laten zetten. ma ja die haar kan je wel keer op keer gebruiken. ik heb me haar gekocht voor 350 euro maar heb het wel 4 keer opnieuw gebruikt.

fruit
17-01-2008, 09:13

Whaha kan ik me voorstellen :maf: . Gek dat zoiets niet werd verteld. Als het vast geplakt wordt d.m.v. lijm en dat soort troep dan heb je meer kans dat het haar afbreekt etc. maar nu zit het gewoon onder een "kapje van haar" dus je weave. nou nee meid een vrindin van mij heeft een kale plekje aan de achter kant gekregen het hangt denk ik ook af van hoe lang je het in je haar houd..

fruit
17-01-2008, 09:14
weet iemand waar ik haar clips van echt haar kan kopen in utrecht rotterdam en amsterdam is een beetje te ver van mij vandaan

XxmeninaxX
17-01-2008, 09:46
nou nee meid een vrindin van mij heeft een kale plekje aan de achter kant gekregen het hangt denk ik ook af van hoe lang je het in je haar houd.. Inderdaad, weaves zijn juist erg berucht. Voor afrohaar is het wel geschikt, maar voor mensen met Europees haar kan het desastreus zijn. Je haar wordt namelijk gevlochten en vlechten zijn sowieso al slecht voor het haar, laat staan als je het weken en maanden in vlechtjes hebt zitten. Daar breekt je haar gewoon van af. Bovendien is het ook niet goed voor je hoofdhuid, omdat het niet goed kan 'ademen'. Het ziet er mooi uit, maar zodra je het eruit hebt is je haar er slechter aan toe dan van tevoren.

ILhameLovesA
17-01-2008, 09:52
weet iemand waar ik haar clips van echt haar kan kopen in utrecht rotterdam en amsterdam is een beetje te ver van mij vandaan die clips in hebben toch een kammetje eraan zitten?is dat kammetje dan niet zichtbaar lijkt me toch van wel of niet

ILhameLovesA
17-01-2008, 09:54
ik heb die waeve haar 2 keer gehad de eerste keer hadden ze het echt goed gedaan was echt mooi,de 2e keer ban ik naar een ander kapper geweest omdat die ene kapper weg was maar dat zag er echt niet uit.en weet je wat het lastige is aan die weave je kan je haar niet wassen is ech tlastig .ik weet niet hoe jullie het doen met haar wassen als je jullie die weave in hebben??

fruit
17-01-2008, 10:43
Inderdaad, weaves zijn juist erg berucht. Voor afrohaar is het wel geschikt, maar voor mensen met Europees haar kan het desastreus zijn. Je haar wordt namelijk gevlochten en vlechten zijn sowieso al slecht voor het haar, laat staan als je het weken en maanden in vlechtjes hebt zitten. Daar breekt je haar gewoon van af. Bovendien is het ook niet goed voor je hoofdhuid, omdat het niet goed kan 'ademen'. Het ziet er mooi uit, maar zodra je het eruit hebt is je haar er slechter aan toe dan van tevoren. jah precies ik wilde het eerst ook doen maar toen ik die plekje zag bij haar d8 ik laat maar zo graag wil ik het ook weer niet.. maar weet je wat het ook is de meeste die houden het te lang in hun haar die laten het keer op keer weer in hun haar zetten en dan een jaar lang of langer jah vind je het dan gek dat het haar niet meer is zoals voorheen..

fruit
17-01-2008, 10:45
die clips in hebben toch een kammetje eraan zitten?is dat kammetje dan niet zichtbaar lijkt me toch van wel of niet uhm ik weet het niet zeker maar als het goed is zijn het gewoon klipjes met haar er aan en dat klim je der dan aan.. ik weet niet of er zo een kammetje aan zit want stel dat het zo is dan kan het toch zo er af vallen..:maf: weet wel dat een pruik wel van die kammetjes heeft.

Gewoon_opzoek
26-07-2008, 01:20
Ik heb een haarramp, een stomme kapser heet mijn haar verpest!! nu wil k mijn lange haren terug, en de te dikke pony die zij geknipt heeft weg hebben!! Ik ga morgen nacht op vakantie, dus is het mogelijk dat ik het morgen allemaal regel?? Zoja hoeveel gaat et me ongeveer kosten en weet iemand waar in rotterdam ik het het best kan doen. Goedkoop en goed?? clips, of iets dergelijks?

Helwa
17-08-2008, 14:17

nou nee meid een vrindin van mij heeft een kale plekje aan de achter kant gekregen het hangt denk ik ook af van hoe lang je het in je haar houd.. ik heb gisteren nep haar gekocht met 12 stuks clips..ik had het voor een bruiloft gekocht ..maaar ben van gedachte veranderd:o dus wie geintresseeerd is in nep haaar en clips mag ze van mij hebben! het is lang stijl haar en lichtbuin..niet donker bruin maar tintje lichter heel mooi

marokaandiamant
20-09-2008, 18:38
zit aan de clips nou al haar aan vast of niet en kan je die clips ook bij die surinaams winkels tokos kopen in rotterdam kruiskade

Amal99
20-09-2008, 19:16
Waar zijn die clipdingen in amsterdam verkrijgbaar:o ? en zitten die clipjes al vast aan dat (nep)haar of moet je het zelf doen?

Pagina's : 1 2 3 4 [5]