Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vermoord???

Pagina's : [1] 2

melia
16-11-2003, 14:02

Wajooooooow, ik heb zo'n rare droom gehad, echt niet te geloven!!! Het ging zo: Ik zat in de huiskamer een beetje te msnen. En toen kwam mn moeder heel relaxed zeggen dat mn broer dood was!!! En het ergste was dat ik ook gewoon heel normaal reageerde, zo van: Ooh....en ga je hem in Marokko begraven??? Maar mn moeder vertelde dat hij was verbrand, en dat alleen zn urn aanwezig was.... Please... kunnen jullie me helpen, want ik weet niet of je naar een waarzegster mag gaan( weet je wel, een persoon die helpt hoe je een droom kunt ontcijferen) want dit is echt gewoon, WEIRD!!!! :confused: :confused: :confused:

NeelieferNiet
16-11-2003, 14:08
ik weet niet wat je moet doen maar ik kan je wel zeggen dat een waarzegster haram is nou veel suc6 nog salaam oalaikoum

sobeha
16-11-2003, 14:20
weet je wat je moet doen in een dromen boek kijken wat het te betekenen heeft

melia
16-11-2003, 14:22
Een dromenboek???

sobeha
16-11-2003, 15:41

er is een dromen boek waar in je kan zien als je iets droomt kan je het daar in zien wat het betekent elke droom heeft een betekenis weeet je toch m aar dit is een islamitische boek ik heb het bij mijn nicht gelezen ze zeggen als je droomt dat iemand dood gaat dat ie juist lang blijft leven maar in het boek staathet precies

Aardbeitje
16-11-2003, 21:00
Vraag het aan een islam geleerde....

ilhamB22
16-11-2003, 21:03
ze zeggen dat als je droomt dat iemand doodgaat dat hij een lang leven zal hebben

melia
16-11-2003, 21:04
Nou... Ik hoop het ook!!!

talliban
16-11-2003, 21:22
Wat zeggen jullie allemaal......................... Sinds wanneer komen dromen 100% uit? denk eens zelf na........hoeveel van je dromen zijn ook echt uitgekomen? Een waarzegster is haraam, dus zou ik zoiezo niet doen zuster. Ik droomde ook eens van een ferrarie en een koffertje geld, maar nee hoor de volgende dag stond er gewoon een roestbak voor mn deur. zeg gewoon, ahoedie billahi mina shaitani wa rajim.

misty_maroc
16-11-2003, 22:02
ik heb zo een dromen boek en dit is wat er in staat: De dood in de droom symboliseert de corruptie van iemands Dien terwijl er eer,rang en glorie voor hem in de wereld zal zijn,als zo"n dood niet met rouw,huilen en het dragen van de baar of het lichaam of de begrafenis gepaard gaat......:zwaai:

laydeeh2die4
16-11-2003, 22:44
Origineel gepost door talliban Wat zeggen jullie allemaal......................... Sinds wanneer komen dromen 100% uit? denk eens zelf na........hoeveel van je dromen zijn ook echt uitgekomen? Een waarzegster is haraam, dus zou ik zoiezo niet doen zuster. Ik droomde ook eens van een ferrarie en een koffertje geld, maar nee hoor de volgende dag stond er gewoon een roestbak voor mn deur. zeg gewoon, ahoedie billahi mina shaitani wa rajim. :hihi:

TwinkleEye_19
17-11-2003, 11:48
Origineel gepost door melia Wajooooooow, ik heb zo'n rare droom gehad, echt niet te geloven!!! Het ging zo: Ik zat in de huiskamer een beetje te msnen. En toen kwam mn moeder heel relaxed zeggen dat mn broer dood was!!! En het ergste was dat ik ook gewoon heel normaal reageerde, zo van: Ooh....en ga je hem in Marokko begraven??? Maar mn moeder vertelde dat hij was verbrand, en dat alleen zn urn aanwezig was.... Please... kunnen jullie me helpen, want ik weet niet of je naar een waarzegster mag gaan( weet je wel, een persoon die helpt hoe je een droom kunt ontcijferen) want dit is echt gewoon, WEIRD!!!! :confused: :confused: :confused: Ja, ik droom afgelopen week ook zoiets...maar dat was heftig...kwerd zwetend wakker...Ik en m'n zusje werden achterna gezeten en er werd op ons geschoten...onder het bloed probeerde we naar een dokter te stompelen...maar aan alle kanten leken mensen uit het niets te komen om ons te pakken....omdat meiden met hoofddoeken uitgeroeid moesten worden :( :confused: ...alsof een rasistische bende heerste...

Lady_moi
19-11-2003, 20:02
Origineel gepost door talliban Wat zeggen jullie allemaal......................... Sinds wanneer komen dromen 100% uit? denk eens zelf na........hoeveel van je dromen zijn ook echt uitgekomen? Een waarzegster is haraam, dus zou ik zoiezo niet doen zuster. Ik droomde ook eens van een ferrarie en een koffertje geld, maar nee hoor de volgende dag stond er gewoon een roestbak voor mn deur. zeg gewoon, ahoedie billahi mina shaitani wa rajim. [colro=deeppink]elk droom betekend toch iets? :confused: :zwaai:[/color]

Kneusje
23-11-2003, 10:44
Ik heb vandaag ook een apparte droom gehad dat er een brug zou worden opgeblazen door twee Al Qaida mensen. Iedereen was helemaal gestrest en in paniek en ik was gewoon heel cool en liep gewoon richting die gasten en op een gegeven moment richten ze twee geweren op mij af waardoor ik zei dat ik wel zou omlopen :D Op dat moment in die droom schrok ik niet maar toen ik wakker werd schrok ik wel :eek: Je hebt ook een link waar je dromen uitgelegd krijgt zoals hieronder :) www.walidin.com

laylaah
23-11-2003, 11:13

he kneus ik dacht dat je over mij had ggedroomd???????

Pagina's : [1] 2