Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mango jurkje gehaald...echt schattig...

Pagina's : [1] 2

sasa82
02-01-2008, 21:51

ik heb vandaag een nieuwe lente/zomer jurk gehaald ...hij ziet er niet echt boeiend uit op de pagina maar hij is sweeeettt.........echt vintage style...en sexy;) maar laat geen boobies zien of zo....ik ga het met tan/licht bruin pumps dragen...en ik heb hem voor 30 euro gehaald (afgeprijsd van 75!!) wat vinden jullie ervan? hier is de link: http://www.bladerbox.nl/editie/?id=M6FGlVWwr2E10dpFnDd58jl73C2PtW jullie moeten bladzijde 4 hebben...het is de gebroken witte jurk met bloemen print!!!!

hakimaschatje
04-01-2008, 23:33
Lelijk

chema_bnitouzin
04-01-2008, 23:38
Leuk ! :D

Imane_Arab
04-01-2008, 23:39
Best leuk Echter 75 euro voor dit jurkje? Vind ik geldverspilling. Maar besa7a!

Medinah_2006
04-01-2008, 23:55

Best leuk Echter 75 euro voor dit jurkje? Vind ik geldverspilling. Maar besa7a! lezen is ook een vak, hij is afgeprijsd naar 30.

Imane_Arab
04-01-2008, 23:57
lezen is ook een vak, hij is afgeprijsd naar 30. Aha ik zie het. Over het hoofd gelezen blijkbaar. Afijn, @ ts: ik neem mijn woorden dus terug. :)

Medinah_2006
04-01-2008, 23:58
Ooit van over het hoofd gelezen gehoord? Afijn, @ ts: ik neem mijn woorden dus terug. :) sorry ben sjaggie :o

Achmed_N
04-01-2008, 23:59
Die heb ik ook, met riem ziet ie er beter uit. Vind 'm niet leuk meer. Wou 'm terug brengen, bon weg! :moe:

Imane_Arab
04-01-2008, 23:59
sorry ben sjaggie :o Mnu. :o

Rajae_zinaa
05-01-2008, 00:03
mwah niet byzonder

sasa82
05-01-2008, 10:38
Die heb ik ook, met riem ziet ie er beter uit. Vind 'm niet leuk meer. Wou 'm terug brengen, bon weg! :moe: ik vind hem geweldig.....maar alleen als je het juist draagt...dus niet met te veel bling bling..het moet echt vintage style zijn.....ik ga licht bruine slee hakken (sandalen met sleehak) halen of gewoon licht bruine pumps met een ronde neus halen.... een mooie, kleine schattige tas (bruin suede met franjes of een rode (leer), maar wel vintage)..... dus ik ga alleen aan de accessoires werken...want oorbellen zijn niet nodig....wordt te denk ik..... echt leuk:) (normaal trek ik best lompe dingen zoals uggs en skinny jeans...enik heb nu eindelijk een leuke jurkje:) maar wat vreemd is, is dat het NIET diep gesneden is...niet kort of zo......maar zo'n jurk accentueert je CURVES.....en ik moet daar mee leren omgaan want ik draag nooit jurken...wel een keer 5 jaar geleden en ik kreeg echt veel aandacht......volgens mij worden mannen gek als ze een vrouw zien met een simpele zomerse jurk....echt raar??! terwijl het in principe niks laat zien....

sasa82
05-01-2008, 10:39
mwah niet byzonder ja je ziet geen details......in het echt is tie echt wauw gewoon....

Zonneschijn_
05-01-2008, 11:08
Niet wauw.

Achmed_N
05-01-2008, 12:50
ik vind hem geweldig.....maar alleen als je het juist draagt...dus niet met te veel bling bling..het moet echt vintage style zijn.....ik ga licht bruine slee hakken (sandalen met sleehak) halen of gewoon licht bruine pumps met een ronde neus halen.... een mooie, kleine schattige tas (bruin suede met franjes of een rode (leer), maar wel vintage)..... dus ik ga alleen aan de accessoires werken...want oorbellen zijn niet nodig....wordt te denk ik..... echt leuk:) (normaal trek ik best lompe dingen zoals uggs en skinny jeans...enik heb nu eindelijk een leuke jurkje:) maar wat vreemd is, is dat het NIET diep gesneden is...niet kort of zo......maar zo'n jurk accentueert je CURVES.....en ik moet daar mee leren omgaan want ik draag nooit jurken...wel een keer 5 jaar geleden en ik kreeg echt veel aandacht......volgens mij worden mannen gek als ze een vrouw zien met een simpele zomerse jurk....echt raar??! terwijl het in principe niks laat zien.... Toen ik 'm zag hangen dacht ik echt van Neeeeeeee! Had 'm toch gepast, zag er leuk uit, maar nu ben ik er al weer op uitgekeken :hihi: Klinkt goed, hoe je 'm gaat combineren. Idd niet teveel accesoires, jurkje is al druk genoeg.

sasa82
05-01-2008, 13:37

Toen ik 'm zag hangen dacht ik echt van Neeeeeeee! Had 'm toch gepast, zag er leuk uit, maar nu ben ik er al weer op uitgekeken :hihi: Klinkt goed, hoe je 'm gaat combineren. Idd niet teveel accesoires, jurkje is al druk genoeg. ja ik hoop dat ik hem nog leuk gaat vinden HE HE..want ik ga het pas dragen als het warm wordt..:).... ik vind de kleuren echt schattig

Pagina's : [1] 2