Bekijk originele versie : op mn trouw dag heb ik het huwlijk afgezegd
tony_tbs
16-11-2003, 13:14
ik heb 2jaar geleden mn huwlijk op mn trouw dag afgezegd het was n mooie meid die ik leerde kennen op school we waren verliefd teminste zij was verliefd ik was meer geintreseerd in de liefde
na 2 jaar gingen we trouw plannen maken alles was geregeld enkelt de trouwerij nog waar zij naar uit keek precies op mn trouw dag kom ik een grote neger tegen die mij vertelde dat hij een hele lange tijd een relatie met mn vriending had hij zei ik wou schoon schip met je spelen wat die grote neger was ook n bekende van mij ik bedankte hem voor zn eerlijkheid en ben ik er vandoor gegaan en kreeg ook een hekel aan mn aanstaande vrouw om dat ze door n grote neger was genomen en precies op de dag dat we de vrouw gingen halen met de auto heb ik de auto gepakt ben ik naar haar huis gereden en haar opgepikt en voor ze mn auto was ingestapt heb ik plankgas gegeven en ben ik uit haar leven verdwenen
nou hoorde ik van een vriending van haar dat ze mij zoekt om mij met shour (voodoo) te bewerken
wat moet ik doen
misstomaatje
16-11-2003, 13:21
Origineel gepost door tony_tbs
ik heb 2jaar geleden mn huwlijk op mn trouw dag afgezegd het was n mooie meid die ik leerde kennen op school we waren verliefd teminste zij was verliefd ik was meer geintreseerd in de liefde
na 2 jaar gingen we trouw plannen maken alles was geregeld enkelt de trouwerij nog waar zij naar uit keek precies op mn trouw dag kom ik een grote neger tegen die mij vertelde dat hij een hele lange tijd een relatie met mn vriending had hij zei ik wou schoon schip met je spelen wat die grote neger was ook n bekende van mij ik bedankte hem voor zn eerlijkheid en ben ik er vandoor gegaan en kreeg ook een hekel aan mn aanstaande vrouw om dat ze door n grote neger was genomen en precies op de dag dat we de vrouw gingen halen met de auto heb ik de auto gepakt ben ik naar haar huis gereden en haar opgepikt en voor ze mn auto was ingestapt heb ik plankgas gegeven en ben ik uit haar leven verdwenen
nou hoorde ik van een vriending van haar dat ze mij zoekt om mij met shour (voodoo) te bewerken
wat moet ik doen
zo erg niet normaal gewoon :(
tony_tbs
16-11-2003, 13:23
Origineel gepost door misstomaatje
zo erg niet normaal gewoon :(
eeerlijkheid duurt t langst egt erg idd voor mij bijna genaaid voor de rest vanb mn leve
IS DAT ECHT WAAR IK KAN HET NEIT GELOVEN
WAAROM HEB JE HAAR GEEN KANS GEGEVEN OM HAAR VERHAAL TE VERTELLEN MISSCHIEN WAS HET HELEMAAL NIET WAAR???????????????
STERKE MARO
Iam in shock :schok:...............Echt erg voor je, maar had je niet eerst met haar een gesprek kunnen aangaan??.....Nu blijft zij zich altijd afvragen WAAROM?
tony_tbs
16-11-2003, 13:51
Origineel gepost door farah77
Iam in shock :schok:...............Echt erg voor je, maar had je niet eerst met haar een gesprek kunnen aangaan??.....Nu blijft zij zich altijd afvragen WAAROM?
ze weet wel waarom via via is haar verteld waarom
stel dat die neger jaloers was en zijn verhaal een grote leugen was. je moest dat meisje de kans geven om haar verhaal te vertellen. ben je haar nog tegengekomen?
Lady_moi
16-11-2003, 14:52
ge zijt aant zevere jong :D
Ismahane82
16-11-2003, 15:00
ik geloof er niks van, dit verhaal bevat een te hoog Bold and the beautiful gehalte
thalla
tony_tbs
16-11-2003, 15:12
Origineel gepost door Lady_moi
ge zijt aant zevere jong :D
:melig: :hihi: :melig:
bullshit..:giechel:
Ciao..
Lady_moi
16-11-2003, 15:24
kwsit et :)
:melig: :hihi: :melig:
MissBlaBla
16-11-2003, 15:27
Heb je niks beters te doen jongen?
BlaBla
tony_tbs
16-11-2003, 15:32
Origineel gepost door MissBlaBla
Heb je niks beters te doen jongen?
BlaBla
ik niet :) jij wel dan :)
MissBlaBla
16-11-2003, 15:45
ik niet :) jij wel dan :)
Ga zo door jongen, je doet het goed. Dat je dit als vermaak ziet :jammer: Allah ister. Moge allah je interesses ergens anders op vestigen insha allah.
BlaBla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.