Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gaan we romantisch doen ?

Pagina's : [1] 2

Soutje
30-08-2002, 16:10

Iets romantischer dan de zonsondergang bekijken met je maatje bestaat volgens mij niet. Wat vinden jullie ? gaat jullie goed

mack_379
30-08-2002, 16:13
Origineel gepost door Soutje Iets romantischer dan de zonsondergang bekijken met je maatje bestaat volgens mij niet. Wat vinden jullie ? gaat jullie goed Hier sluit ik me bij aan.........

VersaceGirl
30-08-2002, 16:14
yep ik ook :Iluvu: liefs

jay
30-08-2002, 16:20
Ja kan geen kwaad maar een heldere nacht volle maan en schiterende sterren aab het water is ook niet mis he :stout:

Teaser
30-08-2002, 16:24

Origineel gepost door Soutje Iets romantischer dan de zonsondergang bekijken met je maatje bestaat volgens mij niet. Wat vinden jullie ? gaat jullie goed commerciele onzin, komt omdat je dat op tv hebt gezien, het is net zo romantisch als ik met mijn vrouwtje naar een zonsopgang kijk. Maar omdat het zovaak op tv en over geschreven is, vind men het romantisch........... Romantisch moet je zijn voor je vrouwtje, want het geeft haar een speciaal gevoel telkens als je iets "romantisch" voor haar doet. en wat is er leuker dan je vrouwtje telkens een speciaal gevoel te geven. het is een soort voorspel voor the real work, waar de man naar toe streeft die avond hehehehehehhehehehe, waar de man dan een speciaal gevoel krijgt binnen max 5 minuten. hehehehehheehheheh

Soutje
30-08-2002, 16:26
Commerciele onzin ??? Ik moet gaan werken teaser anders had ik op je gereageerd. Maar ik kom er nog op terug Gaat jullie goed.

Obiwan_kenobi
30-08-2002, 16:34
Jah aan het strand en dan ...... genieten van de sterren die binnen handbereik liggen :stout:

Schorpioentje
30-08-2002, 16:43
Origineel gepost door Obiwan_kenobi Jah aan het strand en dan ...... genieten van de sterren die binnen handbereik liggen :stout: 3ela Psycho.......:hihi: :p

SweetxBaby
30-08-2002, 16:46
weet je wat echt romantisch is je belt je lover op.....hij ligt in zijn bedje en jij in de jouwe. je vraagt hem om op te staan en naar het raam te lopen. jij doet dat ook.. en terwijl je bij het raam staat zeg je kijk naar de maan. en ik zal dan ook kijken..en dan lijkt het net of we toch bij elkaar zijn. met andere woorden ze zijn ver van elkaar maar toch heel dichtbij omdat ze toch samen naar de maan kijken kijk dat vind ik nou super romantisch vind je niet? :Iluvu:

Schorpioentje
30-08-2002, 16:49
Heee baby......volgens mij ben jij verliefd.....yek ;)

mack_379
30-08-2002, 16:49
Origineel gepost door sweetbaby weet je wat echt romantisch is je belt je lover op.....hij ligt in zijn bedje en jij in de jouwe. je vraagt hem om op te staan en naar het raam te lopen. jij doet dat ook.. en terwijl je bij het raam staat zeg je kijk naar de maan. en ik zal dan ook kijken..en dan lijkt het net of we toch bij elkaar zijn. met andere woorden ze zijn ver van elkaar maar toch heel dichtbij omdat ze toch samen naar de maan kijken kijk dat vind ik nou super romantisch vind je niet? :Iluvu: Mooi, ga ik onthouden..........alleen moet het wel mooi helder zijn en moet je het geluk hebben dat je een vallende ster ziet.......dat zou nog vetter zijn..........

Obiwan_kenobi
30-08-2002, 16:50
Origineel gepost door sweetbaby weet je wat echt romantisch is je belt je lover op.....hij ligt in zijn bedje en jij in de jouwe. je vraagt hem om op te staan en naar het raam te lopen. jij doet dat ook.. en terwijl je bij het raam staat zeg je kijk naar de maan. en ik zal dan ook kijken..en dan lijkt het net of we toch bij elkaar zijn. met andere woorden ze zijn ver van elkaar maar toch heel dichtbij omdat ze toch samen naar de maan kijken kijk dat vind ik nou super romantisch vind je niet? :Iluvu: Zo zie je maar wat wetenschap allemaal niet kan doen :D

SweetxBaby
30-08-2002, 16:51
Origineel gepost door Schorpioentje Heee baby......volgens mij ben jij verliefd.....yek ;) zoiets ja :D

Hindaatje
30-08-2002, 16:51
Origineel gepost door sweetbaby weet je wat echt romantisch is je belt je lover op.....hij ligt in zijn bedje en jij in de jouwe. je vraagt hem om op te staan en naar het raam te lopen. jij doet dat ook.. en terwijl je bij het raam staat zeg je kijk naar de maan. en ik zal dan ook kijken..en dan lijkt het net of we toch bij elkaar zijn. met andere woorden ze zijn ver van elkaar maar toch heel dichtbij omdat ze toch samen naar de maan kijken kijk dat vind ik nou super romantisch vind je niet? :Iluvu: ben ik helemaal mee eens :Iluvu: ;)

SweetxBaby
30-08-2002, 16:53

Origineel gepost door Obiwan_kenobi Zo zie je maar wat wetenschap allemaal niet kan doen :D :melig:

Pagina's : [1] 2