Bekijk originele versie : Bin Laden is een mythe, die doorgeprikt moet worden.
Bin laden lijkt een held te zijn maar is dat zo?
Ik kan me wel voorstellen dat sommigen de aanslagen in Amerika romantiseren, maar niet mag worden vergeten dat talloze mensen, zoals jij en ik hierbij gedood zijn.
Had de man niet beter een amerikaanse vliegdekschip of een vloot in de haven kunnen vernietigen?
Dat had getuigd van intelligentie, en militair inzicht!
Maar nee, de lafbek koos de twin towers, met burgers erin!
Hieruit blijkt de volkomen onverschilligheid voor mensen, en hun leven, zo iemand is dus gewoon een terrorist met meedogeloze trekken, en geen religieuze idealist.
Ook in Afghanistan had hij de Taliban en Mullah Omar kunnen bevrijden van hun middeleeuwse opvattingen over de Islam, maar onze grote Mythe interesseerde het geen lor, dat vrouwen niet meer de deur uitmochten, ook als ze weduwe waren met kinderen, en werken moesten voor hun inkomen, en dus de deur uit wilden.
Vrouwelijk medisch personeel, en leraressen werden ook gelijk weer terug achter het aanrecht gejaagd, en onze grote Mythe vertrok geen spier.
Zo gezien is het dus niet zo slim om Bin [Laden te veridealiseren.
Ook in Hitler Duitsland dachten de mensen dat Hitler gezonden was door God om de meest ideale samenleving te realiseren, maar toen het april 45 was, werden ze wakker..
Bin Laden is een mythe, die doorgeprikt moet worden.
dat het westen een myte van hem gemaakt heeft en blijft maken is een reeel gevaar.
bin laden is niet meer dan een mujahedeen die strijd voor gerechtigheid.
wat het westen nu doet zal alleen maar averechts werken van wat zei bereiken willen.
leugens over deze mujahedeen verspreiden is erg gemakkelijk, luister je wel naar je eigen president?
satire maken over iemand die geen weerwoord kan geven is erg gemakkelijk.
heb jij al een bewijs gehoord dat deze man achter al de aanslagen zit waarvan amerika beweert dat ie zit?
het is niet gemakkelijk om de waarheid te lezen achter alle ellende die zich voordoet in deze tijd en waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden, allahoearlem. desalniettemin is het grootste gevaar amerika die van deze man een mythe maakt die een steun kan wezen voor de armen en onderdrukte (moslims) in de wereld. hij heeft alleen maar meer steun gekregen en ik vermoed dat die steun alleen maar groter word naarmate amerika volhard in zijn leugen.
het word eens tijd het probleem bij de naam te noemen en dat is geen osama bin-laden of al-qaida, nee, dat is ipv het woord moslim extremisme, terrorisme of fundamentalisme te gebruiken gewoon het woord terrorisme, dan vat je alles samen zonder de moslims bij voorbaat in het verdom hoekje te plaatsen.
elke dag lijkt het erger te worden en elke dag vreet ik me meer en meer op over het woord moslim voor het woord gespeld waar het echt om gaat TERRORISME.
geloof het of geloof het niet, het westen creeert zelf een zelf-censuur en een anti-westerse houding bij de moslims.
MELILLENSE
16-11-2003, 02:14
Origineel gepost door wolfowitz
Bin laden lijkt een held te zijn maar is dat zo?
Ik kan me wel voorstellen dat sommigen de aanslagen in Amerika romantiseren, maar niet mag worden vergeten dat talloze mensen, zoals jij en ik hierbij gedood zijn.
Had de man niet beter een amerikaanse vliegdekschip of een vloot in de haven kunnen vernietigen?
Dat had getuigd van intelligentie, en militair inzicht!
Maar nee, de lafbek koos de twin towers, met burgers erin!
Hieruit blijkt de volkomen onverschilligheid voor mensen, en hun leven, zo iemand is dus gewoon een terrorist met meedogeloze trekken, en geen religieuze idealist.
Ook in Afghanistan had hij de Taliban en Mullah Omar kunnen bevrijden van hun middeleeuwse opvattingen over de Islam, maar onze grote Mythe interesseerde het geen lor, dat vrouwen niet meer de deur uitmochten, ook als ze weduwe waren met kinderen, en werken moesten voor hun inkomen, en dus de deur uit wilden.
Vrouwelijk medisch personeel, en leraressen werden ook gelijk weer terug achter het aanrecht gejaagd, en onze grote Mythe vertrok geen spier.
Zo gezien is het dus niet zo slim om Bin [Laden te veridealiseren.
Ook in Hitler Duitsland dachten de mensen dat Hitler gezonden was door God om de meest ideale samenleving te realiseren, maar toen het april 45 was, werden ze wakker.
Nochtans is Hitler democratisch verkozen...zoals Sharon democratisch is verkozen.
Het heeft 6.000.000 joden het leven gekost onder Hitler....hoeveel joodse levens zal het kosten vooraleer de kiezers van Sharon wakker worden? Ben jij al wakker geworden, wolfowitz...jouw naamgenoot met zwavelgele tanden blijkbaar nog niet.
Bin Laden is blijkbaar een mythe waar het machtigste leger van de wereld tegen optornt...zonder resultaat. Wie is hier de onnozelaar...deze mythische figuur of een heel leger dat tegen een mythe vecht en alleen maar meer ellende als resultaat bekomt.
MELILLENSE :belgie:
Nou, geen weerwoord kan geven? Die engerd doet niet anders.
"satire maken over iemand die geen weerwoord kan geven is erg gemakkelijk.
heb jij al een bewijs gehoord dat deze man achter al de aanslagen zit waarvan amerika beweert dat ie zit?"
Maar beste jongen, bin Lader heeft de aanslagen op New York toegeven in zo'n videoband. En nieuwe aangekondigd.
Deze man moet onmiddellijk onklaar worden gemaakt. "Doorprikken?" Fijn, maar dan wel eerst "opblazen"!
Scottie.
HeyoanQT
16-11-2003, 15:22
Dat die bin laden het gedaan heeft staat buiten kijf, hij zei het zelf op die echte video band van hem. Maar ik ben het ermee eens, dat Bin Laden twee torens vol men onschuldige mensen vermoord is niet slim. Die man is onbewust dat je het leven van Allah niet mag vernietigen onder geen beding. Zulks soort mensen belanden in het dal der smarten. :jammer:
MELILLENSE
16-11-2003, 15:57
Origineel gepost door HeyoanQT
Dat die bin laden het gedaan heeft staat buiten kijf, hij zei het zelf op die echte video band van hem. Maar ik ben het ermee eens, dat Bin Laden twee torens vol men onschuldige mensen vermoord is niet slim. Die man is onbewust dat je het leven van Allah niet mag vernietigen onder geen beding. Zulks soort mensen belanden in het dal der smarten. :jammer:
Hayawan,
Laat het oordeel over aan Allah(swt)...onschuldige burgers doden is inderdaad verboden in de Islam, maar nogmaals je kunt hem het genie achter deze daad niet toeschrijven. Het is te gemakkelijk, het is te perfect...piloten die amper met een Cesna kunnen vliegen, slagen er in om met een haast chirurgische precisie twee commerciële vliegtuigen in gebouwen te vliegen na het uitvoeren van een zeer moeilijk draaimanoeuver.
Dit plan lijkt te perfect om toe te schrijven aan één enkel individu en hopelijk komt de echte waarheid wel eens aan het licht.
Trouwens van al deze onschuldige mensen, hoeveel hadden een joodse achtergrond? Bestaan er hier statistieken van? Correcte informatie is immers zeer belangrijk, dus waarom al niet beginnen met de meest fundamentele gegevens vrij te geven...
The truth is out there and nothing happens without a reason.
MELILLENSE
16-11-2003, 16:01
Origineel gepost door Scottie
Nou, geen weerwoord kan geven? Die engerd doet niet anders.
"satire maken over iemand die geen weerwoord kan geven is erg gemakkelijk.
heb jij al een bewijs gehoord dat deze man achter al de aanslagen zit waarvan amerika beweert dat ie zit?"
Maar beste jongen, bin Lader heeft de aanslagen op New York toegeven in zo'n videoband. En nieuwe aangekondigd.
Deze man moet onmiddellijk onklaar worden gemaakt. "Doorprikken?" Fijn, maar dan wel eerst "opblazen"!
Scottie.
Videomontage-apparatuur is tegenwoordig verkrijgbaar in de betere vakhandel. Zelfs Mickey Mouse kun je tijdens de State of the Union een toespraak laten voeren voor het Amerikaanse publiek...and they'll probably love it.
Nou, Melisense, wat heeft het feit dat iemand misschien het joods geloof aanhing te maken met het feit dat z'n iemand een onschuldig slachtoffer is van de zieke geest van een rijke Arabier?
Citaat: "Trouwens van al deze onschuldige mensen, hoeveel hadden een joodse achtergrond? Bestaan er hier statistieken van? Correcte informatie is immers zeer belangrijk, dus waarom al niet beginnen met de meest fundamentele gegevens vrij te geven..." einde citaat.
Jood-zijn is net als moslim-zijn geen misdaad in de Westerse samenleving.
Jouw verdachtmakerij en volksmennerij zijn even verbijsterend als weerzinwekkend. dat zie jevaerk bij mensen die geen argumenten meer hebben, die gaan dan gooien.
Scottie.
MELILLENSE
16-11-2003, 16:54
Origineel gepost door Scottie
Nou, Melisense, wat heeft het feit dat iemand misschien het joods geloof aanhing te maken met het feit dat z'n iemand een onschuldig slachtoffer is van de zieke geest van een rijke Arabier?
Citaat: "Trouwens van al deze onschuldige mensen, hoeveel hadden een joodse achtergrond? Bestaan er hier statistieken van? Correcte informatie is immers zeer belangrijk, dus waarom al niet beginnen met de meest fundamentele gegevens vrij te geven..." einde citaat.
Jood-zijn is net als moslim-zijn geen misdaad in de Westerse samenleving.
Jouw verdachtmakerij en volksmennerij zijn even verbijsterend als weerzinwekkend. dat zie jevaerk bij mensen die geen argumenten meer hebben, die gaan dan gooien.
Scottie.
Een gewone, rationele vraag...niet meer, niet minder. Je hoeft geen waanideeën te creëren en paranoïde gedachten de wereld in te sturen.
Kun je niet gericht antwoorden op de vraag, zwijg dan gewoon.
Feit is dat de waarheid nog steeds niet aan het licht is gekomen en het is dan ook niet meer dan normaal dat elke weldenkende en kritische geest zich vragen begint te stellen naar de ware toedracht van de betreurenswaardige gebeurtenissen op 9/11.
SabroenDjamiel
16-11-2003, 19:14
Origineel gepost door HeyoanQT
Nou nou, dr is nooit duidelijk bewijs geleverd dat Osama achter die aanslagen zou zitten....Maar dat ff terzijde, eerlijk is eerlijk heb alleen maar respect voor die man....Een man die internationaal wordt gezocht waar de CIA en de FBI hun handen vol aan hebben, maar die zich niet laat vinden, die een leventje leidt ergens in de bergen van Tora Bora....Een man die alleen vrees heeft voor Allah swt, een man die de Amerikanen doet watertanden bij het zien van zijn levende beelden waarbij hij geniet van de mooie natuur leunend op zn wandelstokje....Neen voor deze man kan je alleen maar respect hebben :cool: ....
Origineel gepost door ABD
bin laden is niet meer dan een mujahedeen die strijd voor gerechtigheid.
Dit is iets wat ik steeds weer hoor.
Maar voor welke gerechtigheid vecht deze man eigenlijk?
Wat is het onrecht waar hij tegen denkt te moeten vechten?
De bewijzen die toch nog toe allemaal verzameld zijn over de aanslagen van 11 september , met betrekking tot de 20 kapers die vlieglessen hebben gevolgd en die op 11 september in de vier verschillende vliegtuigen zaten zijn allemaal stukken duidelijker en beter verifieerbaar dan alle complottheorieën die ik hier op het forum al allemaal voorbij heb zien komen.
Ik heb nog nooit een duidelijk bewijs gezien dat de vrijmetselaars, de CIA of de Mossad achter deze aanslagen hebben gezeten.
Mensen die dit soort theorien aanhangen op basis van geruchten en wazige conspiracy-websites heb ik nog nooit met enig tastbaar bewijs (zoals namen en foto's van mogelijke daders gezien.
Ik zal nu wel weer het aloude verwijt gaan krijgen dat ik me laat verblinden door de media. Maar ik ben niet verder verblind door de media, dan de complottheorie-aanhangers verblind zijn door de meest vreemde (en ongefundeerde) verhalen die hun verwrongen wereldbeeld in stand moeten houden.
Ach daar hebben we Achmad weer. Meester van de complottheorie.
Sorry hoor Achmad, maar jou neem ik al lang niet meer serieus.
SabroenDjamiel
16-11-2003, 19:54
Origineel gepost door Peej
Dit is iets wat ik steeds weer hoor.
Maar voor welke gerechtigheid vecht deze man eigenlijk?
Wat is het onrecht waar hij tegen denkt te moeten vechten?
Dat je dat nog durft te vragen....Mister Osama vecht tegen het "as van 't kwaad ", hij vecht tegen de duivels op aarde; Amerika en Israel....Want als hij moet wachten totdat de Arabische leiders in actie komen, dan kan hij lang wachten dus neemt hij het heft in eigen handen om de dominante rol van Amerika en Isreal in de wereldpolitiek uit te schakelen, of beter gezegd te doen wankelen....Kan dit niet goedschiks, dan maar kwaadschiks....In tijden van oorlog vallen er altijd onschuldigen, dus daarvoor hoeft hij het nie te laten.....
En 11 september 2001 heeft ook iets goeds teweeg gebracht, namelijk dat velen mensen zijn wakker geschud ( en velen zijn bekeerd tot de Islam, mooi he :) ), mensen zijn anders gaan denken over Amerika en de Joden....Men is erachter gekomen dat niet de Islam de grote boosdoener is, maar Amerika en bondgenoten....
MELILLENSE
16-11-2003, 20:17
Origineel gepost door Descartes
Ga je mond eens spoelen! En dan voor straf 2 uur knielen op je matje (en zonder eten naar bed).
Wat is er, Descartes, een te gevoelige vraag? Nochtans een zeer realistische en belangrijke vraag, waar schijnbaar niemand graag een antwoord op wil geven omdat dit teveel zou vertellen; om paranoïa te vermijden en gevoelige zielen niet te kwetsen, ziehier de vraag anders gesteld,
Hoeveel onschuldige mensen met respectievelijk de volgende achtergronden bevonden zich op het moment van de aanslag op 9-11-2001 in de WTC torens in NY,
a. christelijke achtergrond
b. joodse achtergrond
c. islamitische achtergrond
d. atheïstische achtergrond?
Kun je hierop antwoorden, Descartes?
Het is een eerlijke vraag dat een eerlijk antwoord vereist.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.