Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn mannen zooooooooo.............

Pagina's : [1] 2

sneakynawal
16-11-2003, 00:04

..... hard, misleidend, en strontvervelend!!!..... Wat me enorm boos maakt de laatste tijd, is dat er zoveel meisjes gekwetst worden door deze hufters (ik weet dat nie alle mannen zo zijn .. ) Maar waar is hun verstand? Zijn ze dan zo gemeen? Als je eenmaal een vriendin hebt.. waarom blijf je dan niet bij haar? Dit kan ik en zal ik nooit begrijpen, het stoort me enorm!!!! Zie tegenwoordig véél jongens zo bezig, de ideale vrouw te vinden.... De perfecte vrouw bestaat niet :D Ik weet niet hoe jullie daar over denken, hoor graag jullie mening daarover (Choco... van wie is deze?) BACK!!!!!!! :D

Lady_moi
16-11-2003, 00:20
de meiskes zijn gewoon naif :rolleyes: jongens veranderen nie :) :zwaai:

ChOcOtOfFfF
16-11-2003, 00:23
wahahahah als je wil weten hoe ik hier over denk lees: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=169397 :melig:

ChOcOtOfFfF
16-11-2003, 00:42
Origineel gepost door Lady_moi :watte?: wat is er belginnetje?

LadyCurly
16-11-2003, 01:28

Ik weet het niet lievie ik heb er geen ervaringen mee...ik heb een soort muur voor mezelf gebouwd :D ................ik verspil mn tyd niet aan die vuile ratten :zwaai:

Lady_moi
16-11-2003, 11:39
nix :engel: :zwaai: Origineel gepost door ChOcOtOfFfF wat is er belginnetje?

sneakynawal
16-11-2003, 11:59
Origineel gepost door LadyCurly Ik weet het niet lievie ik heb er geen ervaringen mee...ik heb een soort muur voor mezelf gebouwd :D ................ik verspil mn tyd niet aan die vuile ratten :zwaai: Ik geef je groot gelijk!!! Ik ben ook bezig met een muur... alleen ik metsel nie zo graag :D en je tijd verspillen aan vuile ratten, doet niemand graag :zwaai:

sneakynawal
16-11-2003, 12:00
Origineel gepost door Djafar HoHo niet alle jongens zijn zo of vind je van wel beda er zijn ook meisjes die zich zo gedragen Als je goed leest staat er tussenhaakjes, dat niet alle jongens zo zijn!!! Je hebt je berichtje verspild :p

samia01
16-11-2003, 12:09
nee weet je wat het is als het meisje slim is gata ze zich niet helemaal aan di ejongen hechten dus als er wta gebeurt mogen we geen traantjes zien mara een pay backkkkkkkkkkkkkkkk they play witch us we will play back all those muther f*ckerssss zo hoort het leven van een biatchhhh te zijn we are no merci soldiersssssss

Bachelorette
16-11-2003, 12:17
Origineel gepost door samia01 nee weet je wat het is als het meisje slim is gata ze zich niet helemaal aan di ejongen hechten dus als er wta gebeurt mogen we geen traantjes zien mara een pay backkkkkkkkkkkkkkkk they play witch us we will play back all those muther f*ckerssss zo hoort het leven van een biatchhhh te zijn we are no merci soldiersssssss ja, wraak is zoet maar je hebt alleen jezelf ermee. niet doen dus, het is maar een moment waar je van gaat genieten. bovendien gaan die traantjes alsnog komen. maar goed, het zal wel met leeftijd temaken hebben :)

Najib26
16-11-2003, 13:16
Origineel gepost door SnEakyNaWaL ..... hard, misleidend, en strontvervelend!!!..... Wat me enorm boos maakt de laatste tijd, is dat er zoveel meisjes gekwetst worden door deze hufters (ik weet dat nie alle mannen zo zijn .. ) Maar waar is hun verstand? Zijn ze dan zo gemeen? Als je eenmaal een vriendin hebt.. waarom blijf je dan niet bij haar? Dit kan ik en zal ik nooit begrijpen, het stoort me enorm!!!! Zie tegenwoordig véél jongens zo bezig, de ideale vrouw te vinden.... De perfecte vrouw bestaat niet :D Ik weet niet hoe jullie daar over denken, hoor graag jullie mening daarover Wanneer gaan jullie het nou begrijpen? Dat soort jongens is helemaal niet bezig met het vinden van de perfecte vrouw. Ze zijn er alleen maar op uit om met haar te spelen. Soms vinden ze na een paar maanden nog spannend. En anders dumpen ze haar na een paar weken. En dan weer de volgende. En de meiden zijn zo dom en stom en zo dwalend om er in te trappen. Eigen schuld. Ze laten het zelf toe. Ze worden toch niet gedwongen?

sneakynawal
16-11-2003, 13:18
Origineel gepost door Najib26 Wanneer gaan jullie het nou begrijpen? Dat soort jongens is helemaal niet bezig met het vinden van de perfecte vrouw. Ze zijn er alleen maar op uit om met haar te spelen. Soms vinden ze na een paar maanden nog spannend. En anders dumpen ze haar na een paar weken. En dan weer de volgende. En de meiden zijn zo dom en stom en zo dwalend om er in te trappen. Eigen schuld. Ze laten het zelf toe. Ze worden toch niet gedwongen? Jammer dat ze zo zijn... het kan zooo mooi zijn... Liefde!

Najib26
16-11-2003, 13:21
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Jammer dat ze zo zijn... het kan zooo mooi zijn... Liefde! Nee niet zoals de meeste Marokkaanse jongeren het doen (net als de kuffar met hun verkering). Dat leidt altijd tot verdriet. Mooi is als twee mensen elkaar op een halalwijze leren kennen en dan gaan trouwen.

sneakynawal
16-11-2003, 13:23
Origineel gepost door Najib26 Nee niet zoals de meeste Marokkaanse jongeren het doen (net als de kuffar met hun verkering). Dat leidt altijd tot verdriet. Mooi is als twee mensen elkaar op een halalwijze leren kennen en dan gaan trouwen. Dus meteen in het diepe springen? Maar wat als het niets wordt... Je kan toch nie met de eerste de beste die om je hand gaat vragen, trouwen (zonder mekaar goed te kennen).... Of is dit nou weer een kuffar reactie die ik je geef?

Najib26
16-11-2003, 13:31

Origineel gepost door SnEakyNaWaL Dus meteen in het diepe springen? Maar wat als het niets wordt... Je kan toch nie met de eerste de beste die om je hand gaat vragen, trouwen (zonder mekaar goed te kennen).... Of is dit nou weer een kuffar reactie die ik je geef? Dat laatste klopt. De Marokkaanse jongeren van tegenwoordig denken alleen in uitersten: of een haramrelatie of uitgehuwelijkt worden. Wie zegt dat je gelijk met hem moet trouwen? Je mag hem leren kennen. Je kunt thuis vragen aan hem stellen. En daarna nog bellen en mailen. Of wil je zijn lichaam beter leren kennen? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2