Bekijk originele versie : Ghassoul voor huid / haar ?? Ervaringen..?
Arabische_Meid
01-01-2008, 23:51
Wie gebruikt er ghassoul voor het huid of haar en wat zijn jullie ervaringen?
Een vriendin van me gebruikte het ook voor haar haren maar ze kreeg er heel droog haar van?? Dat heb ik absoluut niet nodig:hihi:
XxmeninaxX
02-01-2008, 00:23
Je hebt twee verschillende soorten Ghassoul. De witte is voor je huid en de donkere is voor je haar. Misschien gebruikte ze de verkeerde.
bentoujda00
02-01-2008, 01:02
ik gebruik ghassoul voor mn gezicht mix het met rozenwater.
drapje maken opsmeren die handel heerlijk voor je huid!! je laat het een kwartier je voelt het hard worden trekkerig en als je je gezicht heb gewassen woow superr schoon naturel glazende huid.
me ma is in marokko ik heb gelijk gezegd dat ze een paar pakken voor me moet halen en een flesje rozenwater.
ghassoul voor me haar heb ik niet gebruikt, wel in marokko maar dat is een heel gedoe. blijkt veeel resjes in je haar achter..
heb wel laatst gezien dat za3ter goed is voor je haar.
beetje koken in water laten afkoelen en als haarspoeling gebruiken.
Arabische_Meid
02-01-2008, 01:02
Je hebt twee verschillende soorten Ghassoul. De witte is voor je huid en de donkere is voor je haar. Misschien gebruikte ze de verkeerde.
Ik heb hier een groene zak liggen die zowel voor je haar als voor je huid te gebruiken is.. gebruik jij het in je haar ?
challissa
02-01-2008, 04:32
waar kan je het kopen?
en heet het ook ghassoul? weten ze dan wat ik bedoel? wil het voor m ijn haar gebruiken
lela_Hanan
02-01-2008, 12:11
Waar is Ghassoul verkrijgbaar?:o
_Parker_Ster_
02-01-2008, 12:20
Wat is Ghassoul*?:kweetnie:
*Komt me bekend voor, maar kan er nu niet opkomen.
Arabische_Meid
02-01-2008, 12:43
http://www.trpp.nl/Ghassoul.htm
Hier staat wat meer uitleg over Ghassoul dames,
En je kan het kopen in marokkaanse winkeltjes of in Marokko :)
_Parker_Ster_
02-01-2008, 12:48
http://www.trpp.nl/Ghassoul.htm
Hier staat wat meer uitleg over Ghassoul dames,
En je kan het kopen in marokkaanse winkeltjes of in Marokko :)
Bedankt.:)
ik gebruikt al 10 jaar, kan niet meer zonder. heerijk zacht worden mn haren ervan
Brokensmile
02-01-2008, 17:02
ik gebruikt al 10 jaar, kan niet meer zonder. heerijk zacht worden mn haren ervan
Waar haal je t vandaan?:o
Arabische_Meid
02-01-2008, 17:25
En hoelang laat je het intrekken? Meng je het met olijfolie of gewoon puur?
En hoelang laat je het intrekken? Meng je het met olijfolie of gewoon puur?
Ik laat het 10 min ofzo intrekken. Nee ik meng t met niets dan water. Het is echt de pure ghasoel uit marokko zelf door mn tante gestampd.
Arabische_Meid
02-01-2008, 22:34
Ik laat het 10 min ofzo intrekken. Nee ik meng t met niets dan water. Het is echt de pure ghasoel uit marokko zelf door mn tante gestampd.
En wordt het echt niet droog? Ik las namelijk dat het ontvettend is.. dus veronderstel dat wanneer het vet uit je haren verdwijnt het ook droger wordt?? of niet
En wordt het echt niet droog? Ik las namelijk dat het ontvettend is.. dus veronderstel dat wanneer het vet uit je haren verdwijnt het ook droger wordt?? of niet
Geen idee of dat droog haar veroorzaakt. Ik moet sowieso na het wassen iets mn haar doen want heb droog haar van mn zelf.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.