Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is chatten haram???

ogens_traan
15-11-2003, 22:59

ik hoorde van een vriendin van mij dat chatten haram is ??!!!! klopt het?? :confused: graag wil een serieus reactie hierover? :zwaai:

Melalia
15-11-2003, 23:04
Het is Haraam als je chat met de intentie om de hort op te gaan via de chat.En als je het over dingen hebt die Allah verboden heeft. Ik chat zelf ook ( Msn ) , maar dan heb ik het alleen over de Islam.Informatie uitwisselen met andere broeders en zusters.

ogens_traan
15-11-2003, 23:57
thnx voor jou reactie :) :Iluvu: :zwaai:

maro
16-11-2003, 16:26
ZE MAKEN ALLES HARAM WARNEER ZE UIT KOMT GR MARO

MiZzYDouNia
16-11-2003, 17:54

ligt eraan op welke manier je chat..zoals hierboven staat...als je met iemand vriendschappelijk chat..dus hoi alles goed blablaba...is het goed als je de intentie hebt om meer dan vrienden te zijn en dat op een respectloze manier doet..jah dan is het haram..maar dat had je zelf denk ik ook wel kunnen bedenken.. ma3a salam

AdamX
17-11-2003, 07:24
chatten is haraam, maar met mij i si het wle halal :D chatten is net als praten op straat met iemand, als je roddelt dan is het haraam, zeg je slechte digen dan is het haraam, zeg je goede dingen dan mag het............ het ligt dus aan jou TV en Radio kan ook halal en haraam zijn, hangt af wat je kijkt en waar je naar luistert hoop dat het nu duidelijk is

AdamX
17-11-2003, 07:30
Origineel gepost door MzOuJDiA WhuAhaHAhahhaa gLa SliMerD :p :zwaai: hi snotaapje :stout: chek je cu2, ik ga zo wat achter laten :D