Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames, hulpppp nodig!!

MssZakelijk
01-01-2008, 15:15

dames, ik wil graag afvallen. maar niet zoals veel dames, gewoon heel het lichaam. ik wil alleen me kont laten afvallen. ik heb net zo een kontje als J.Lo, misschien wel ietsje groter. en dat vind ik niet leuk en het is echt iritant:moe: ik kan niet meer met een mooie nette rokje lopen, omdat dan anders me kont er helemaal uitsteekt:traan1: dus ik wil graag tips, om wat minder kont te krijgen, alles is welkom:goedzo:

MssZakelijk
01-01-2008, 15:32
waar zijn de dames, als je ze nodig hebt??:huil:

Imane_Arab
01-01-2008, 15:48
Bilspieroefeningen doen. Veel sporten.

MssZakelijk
01-01-2008, 15:53
dansen, buikdansen, dansen, dansen, dansen maar hahaha, ik dans al genoeegg

MssZakelijk
01-01-2008, 15:54

Bilspieroefeningen doen. Veel sporten. heb ik ook geprobeert, maar dan val ik overla af, behalve daar:rolleyes:

Imane_Arab
01-01-2008, 15:56
heb ik ook geprobeert, maar dan val ik overla af, behalve daar:rolleyes: Ik denk dat je er dan niet veel aan kunt doen en het gewoon je lichaamsbouw is? Of misschien kun je proberen te gaan fitnessen? En dan al de apparatuur uitproberen. :nerd:

MssZakelijk
01-01-2008, 16:01
Ik denk dat je er dan niet veel aan kunt doen en het gewoon je lichaamsbouw is? Of misschien kun je proberen te gaan fitnessen? En dan al de apparatuur uitproberen. :nerd: pff wat een k.ut lichaambouw heb ik dan, ik wil er zo snel mogelijk van af zijn, het is echt een last geworden:jammer:

MssZakelijk
01-01-2008, 16:03
haha ok vandaar ook die j.lo kontje, moet je trots op zijn, maar je kan ook zoals iemand hierboven al zei, bil spieroefeningen doen, ik ken er 1 die ik kan beschrijven, ga op je buik in je bed liggen, benen bij elkaar en dan allebei omhoog proberen te krijgen, is vermoeiend maar je krijgt een strakke kont als je het volhoudt tenminste, dat moet je rustig opbouwen, dus een paar keer per dag doen. maar als je echt geen kont meer wil hebben, pak shi strijkijzer en strijk hem plat :hihi: of verhonger je zelf en dan moet tie vroeg of laat wel verdwijnen, met de rest van je lichaamsvlees haha trots? ik ben er alles behalve trots op:moe: hahaha maar chokran meid, voor je advies:goedzo: oh ja strijkijzer? dat heb ik al geprobeerd, maar het helpt niet:lekkerpuh ik probeer er gewoon zoveel mogelijk op te zitten:o

MssZakelijk
01-01-2008, 16:10
hahaha gekkerd :p ik heb een ander idee maak een foto van een beetje ver af van je kont, met kleren natuurlijk, mag ook zonder :hihi: (geintje) maar dan moet je aan de heren hier vragen wat ze ervan vinden, dan zie je dat 10 van de 10 gaan zeggen, mooi man, laten zo, lekker kontje :D dan zie je dat je je nergens druk om moet maken :goedzo: hahaha maar schat, dat is het juist! als ik wordt aangesproken op straat, is dat vanwege me dikke ass en dat wil nou juist niet:( shni shna shnappie?:o

MssZakelijk
01-01-2008, 16:17
hahaha ik snap :D serieuze tip: niks van aan trekken, positieve aandacht is altijd goed :goedzo: andere tip: draag burka :o of wijdere kleren, waarop je lichaamsvorm niet zo opvalt als ik een burka wil dragen, moet ik dat uit me hart doen, niet omdat ik me vette ass wil verbergen, dus die tip valt zoiezo af:goedzo: en wijde kleren draag ik zoiezo, je ziet mij dus echt niet met een skinnybroekje opstraat lopen, niet dat dat me zou passen ofzo:hihi:

MssZakelijk
01-01-2008, 16:34
vandaar ook die bloos poppetje, :o ;) haha I Know:D maar ben jij ht op je o.t

Layla_83
01-01-2008, 17:08
Veel Op De Crosstrainer Staan!!!!!!!!!!!!!!!!!