Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De Marokkaanse wapenindustrie op volle toeren!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

mocro_casa4life
04-01-2008, 22:43

er hebben wel 400.000 soldaten koninklijke garde(arabieren) de Riffijnse rebellen in 1925 onder de Franse vlag afgeslacht. en in 1958 niet te vergeten. dat zit in de Riffijnen voor altijd gegraveerd. daar tegen hebben wij arabieren nooit wat aangedaan. mischien dat je begrijpt waarom mijn reactie. 400.000 soldaten zeg je he, van mij mogen ze allemaal branden in de hel. dat zijn dingen die de koning veroorzaakt heeft, net zoals hij ook bij ons in casa duizenden mensen heeft laten verdwijnen en heeft afgeslacht. dat is niet iets van arabieren, maar iets waar de koning voor zorgt

mocro_casa4life
04-01-2008, 22:45
blabla kijk ze praten die rifgeiten . hou een keer je kop over wat er 100 jaar geleden is gebeurd :moe: jullie algerijnen moeten ons dankbaar zijn zonder ons waren de fransen nooit meer weggegaan uit algerije :hihi:

mocro_casa4life
04-01-2008, 22:46
:moe: hoeveel man neem je mee.............. voor jou ?? ik neem me rechtse vuist mee en die heeft nog een broertje de linker..en nog 2 neven me benen

Everloving
04-01-2008, 22:46
:moe: hoeveel man neem je mee.............. Het is een marokkaan he! Dus ga maar uit van minimaal een stuk of 6..

mocro_casa4life
04-01-2008, 22:49

Het is een marokkaan he! Dus ga maar uit van minimaal een stuk of 6.. eendracht maakt macht.

mocro_casa4life
04-01-2008, 22:56
enja ik weet hoe dat gaat. ze komen met 20 man in 4 gestolen auto/s. als ze uit stappen komen ze schreeuwend er uit om indrukt te maken. maar zodra ze voor je staan. gaan ze in het marokkaans praten ewa man we zijn broedes toch dit dat. en als je er 1 een ram geeeft rent de rest weg. ik heb zo veel marokkanen inelkaar geslagen joh . doe nou niet stoer via internet lay n3el li ma kee hshem, indruk maken op de hollanders zehma

mocro_casa4life
04-01-2008, 23:03
blijf bij de topic knul ;) zehma algerijn ik hoef maar 1 klein legertje straatratten van casablanca naar algiers te sturen en ze zetten heel algerije op zn kop :hihi:

zzzzzz
05-01-2008, 17:55
er hebben wel 400.000 soldaten koninklijke garde(arabieren) de Riffijnse rebellen in 1925 onder de Franse vlag afgeslacht. en in 1958 niet te vergeten. dat zit in de Riffijnen voor altijd gegraveerd. daar tegen hebben wij arabieren nooit wat aangedaan. mischien dat je begrijpt waarom mijn reactie. Général de corps d'armée Abdelaziz Bennani, geboren in Taza 1934 Général de devisions (3 sterren generaal) Ahmed Harchi uit provincie Nador was jarenlang de plaatsvervangend commandant van DGED, Amazigh (opper)officieren en onderofficieren: Generaal Hammou Amahzoune; Generaal Mohamed Oufkir; Generaal Kyari Bougrine; Generaal Mustapha Amharech; Generaal Abdarahmane Habibi; Generaal Mohammed Gharbaoui, Kolonel Abdelkader Chenna; Kolonel Hassan Lyoussi, Kolonel Laarbi Chelouati, Adjudant-chef Harroch Akka, officieren en onderofficieren uit Rif: Maarschalk Mohammed Ameziane; Generaal Mohamed Medbouh; Generaal Ahmed Harchi; Luitenant kolonel M’Hamed Ababou; Luitenant kolonel Mohammed Ababou; Luitenant kolonel Mohammed Amaqurane; Commandant El Wafi Kouera; Generaal Mohamed Temsamani, een van de beste piloten van de Marokkaanse luchtmacht (tot 2001 was hij nog in dienst bij FAR). Generaal Mohammed Achahbar uit de provincie Al-Hociema een van de vertrouwelingen van Hassan II, hij heeft belangrijk functie vervuld in leger zoals Algemene Inspecteur van het leger, en de verantwoordelijke persoon voor het defensie departement . Voordat Hassan II is gestorven werd Achahbar met pension uit het leger wegstuurde. Kolonel Majoor Mohamed Abarchane uit de provincie Nador hij is een van de beste parachutisten in hele Marokko. Kolonel Amar, uit Nador, hij was in de jaren ‘80 en ‘90 de commandant van het leger in Al-Hoceima. Tijdens de opstand van 1984 was hij tegen de inzet van leger bij het onderdrukken van die opstaand, pas nadat hij uitdrukkelijk orders uit rabat krijg heeft hij tegen ermee in gestemd.

zzzzzz
05-01-2008, 18:06
:nerd: :rolleyes: :jammer: ????????????????? om te huilen jou kijk op de wereld. NEEE jou kijk op de wereld is lekkerrrrr... marokko heeft spanje, portugal en een gedeelte van frankrijk eeuwen lang bezet...... nederland ging naar landen die niks hadden, ha ha ha marokkanen hebben zelfs in vietnam gevochten met de fransen

zzzzzz
05-01-2008, 19:09
maakt marokko die f 16's zelf dan? nee!! dan kan je dus niet over een wapenindustrie spreken. ik las in een krant dat Marokko de vs vroeg om hem te steunen in de west sahara zaak en als beloning kocht marokko die vliegtuigen van de vs. Frankrijk werd toen boos, en wat deed marokko? hij heeft getekend voor TJV treinverbinding geteknd ( iets van 3 miljard euro) terwijl de aardbevingslachtoffers nog steeds in tenten wonen. wapenindustrie? laat me aub niet lachen marokko is een dumpplaats van oude franse wapens die bedoeld zijn om het volk te terroriseren alleen een trein? Morocco to Buy a French FREMM Frigate volgens mij zat deze en meerdere dingen bij? jij leest alleen dingen die jij wil lezen de rest sla je over.... Trouwens marokko heeft gewoon moderne wapens met je oude franse wapentuig marokko neemt aan verscheidende vrede missies MONUC, ONUCI, EUFOR, KFOR and MINUSTAH. ze doen zelfs mee met navo missie binnenkort zullen ze ook lid zijn van de navo marokko staat op de 25e van s'werelds grootste leger ik zou zeggen bekijk deze site lekker rustig http://www.aeronautique.ma/Des-F16-Block-50-52-pour-********_a689.html of deze http://www.aeronautique.ma/FRANCE-TRAINS-MOROCCANS-IN-MILITARY-SYSTEMS_a63.html http://www.defenseindustrydaily.com/?s=morocco daar helemaal onder kan je de verdere ontwikkelingen zien, als je daar interesse hebt ewa jah tenten, krotte wijken, armoede, corruptie maar als ik marokko vergelijk met algerije of andere delen van afrika dan behoort marokko zeker boven aan... armoede blijft in afrika

Boaz
05-01-2008, 19:40
Het is een marokkaan he! Dus ga maar uit van minimaal een stuk of 6.. Wat doe jij hier. Ga maar je klompen gaan kuisen :moe: De onnozele racistjes komen hier elkers kontje likken. :kots: sticht dan een site ofzo: antimarokko.nl of zo

master_at_work_
11-01-2008, 17:22
NEEE jou kijk op de wereld is lekkerrrrr... marokko heeft spanje, portugal en een gedeelte van frankrijk eeuwen lang bezet...... nederland ging naar landen die niks hadden, ha ha ha marokkanen hebben zelfs in vietnam gevochten met de fransen dat waren de moren(berbers). toen bestond marokko niet eens.

flexyman
11-01-2008, 20:23

De Marokkaanse wapenindustrie op volle toeren!:rolleyes: Een wapenindustrie hebben zou wel erg mooi voor Marokko zijn. Ik verwacht niet dat zij in staat zijn om gevechtsvliegtuigen, tanks of schepen te bouwen. Maar als ammunitie, vuurwapens, motieren etc wel alvast in Marokko zouden worden gemaakt. Dan ben je tevens niet afhankelijk van derden in een echte conflict. Bovendien het Westelijke Sahara zit vol met fosfor die als basis wordt gebruikt in veel producten waaronder munitie;) Ook zal Marokko meer wapens moeten inkopen vooral gevechtsvliegtuigen, onderzeeboten en zware tanks. Want nu zijn de verhoudingen in de voordeel van Algerije en die steunt met alle liefde de Polisaria. Laten we hopen dat er geen oorlog uitbreekt want dan zullen aan beide zijden moslims sterven. Maar wees wel voorbereid op het ergste en hoop op het beste:goedzo:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]