Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een smsje voor de man van mijn dromen

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
15-11-2003, 21:15

Hoi allemaal, ik ben Sara, nicht van Nadina, en zij is nu ff koffie aan het zetten. Lekker hoor. We houden ervan om gezellig koffie te drinken en koekjes erbij en dan lekker gezellig te kletsen, roddelen. Dit doen we elke weekend, dan blijf ik bij haar slapen of zij bij. Doordeweeks zien we elkaar niet omdat we het allebei te druk hebben met onze baan. Iniedergeval, ik mocht even gebruik maken van haar pc terwijl zij de koffie aan het zetten is en ondertussen ook de afwas doet. En ik heb een vraagje voor jullie en ik hoop dat julle me kunnen helpen. De jongen waar ik zo gek op ben heb ik al 2 maanden niet meer gesproken, hij heeft mij helemaal niet meer gebeld. Ik weet dat ik dan ook zo trots moet zijn en 10 x zo hard ook niets van me te laten horen. Toch heb ik me even voorgenomen op hem even een smsje te sturen, en dat smsje wil ik eerst even aan jullie lezen, ik wil eerst weten wat jullie er van vinden, en dan pas als jullie akkoord gaan stuur ik hem op. Hier komt ie IK HOU VAN JE, ZOVEEL DAT HET PIJN DOET IK MIS JE, LAAT ALSJEBLIEFT IETS VAN JE HOREN AL IS HET MAAR EEN SMSJE, IK WIL WETEN OF JE NOG AAN ME DENKT OF DAT JE ME VERGETEN BENT. IK HEB ME BEST VOOR JOU GEDAAN OM JE TE VERGETEN, MAAR HET SPIJT ME ZO, IK KAN HET NIET... Nou mensen ik hoor het wel van jullie,alles mogen jullie plaatsen, adviezen, meningen, jullie mogen zelfs schelden. Maar reageer iniedergeval. Shokran en Beslama.

sakina24
15-11-2003, 21:26
kan je beter op zijn telefoontje wachten,als ik jou was stuur ik geen smsje als hij van jou hield had hij al lang gebeld.ga verder met je leven en zijn genoeg manen .....! P.S loop niet achter jongens,jongens moeten achter jou lopen!!

Najib26
15-11-2003, 21:32
Origineel gepost door NadinaaNadinaa IK HOU VAN JE, ZOVEEL DAT HET PIJN DOET IK MIS JE, LAAT ALSJEBLIEFT IETS VAN JE HOREN AL IS HET MAAR EEN SMSJE, IK WIL WETEN OF JE NOG AAN ME DENKT OF DAT JE ME VERGETEN BENT. IK HEB ME BEST VOOR JOU GEDAAN OM JE TE VERGETEN, MAAR HET SPIJT ME ZO, IK KAN HET NIET... Hij heeft mij net zijn antwoord gemaild. Waarom ga je niet naar de dokter als je pijn hebt? Ik mis jou niet. Mijn beltegoed is op. En ik was je vergeten. Nu niet meer door dat stomme SMS-je.

boss
15-11-2003, 21:49
Misschien is hij al verloofd, in 2 maanden kan je hoop doen.

boss
15-11-2003, 22:39

Origineel gepost door NadinaaNadinaa En ben jij ook al verloofd? Groetjes Nadina ik wacht op een sms

boss
15-11-2003, 22:48
Origineel gepost door NadinaaNadinaa Geef je nummer dan stuur sms naar me email

boss
15-11-2003, 22:55
stuur maar prive mail

hichammokro
15-11-2003, 22:55
al deze mensen geven je helaas geen hoop dame maar ik wel, het kan toch zijn dat hij 9 dagen ziek is geweest en 5 dagen moest werken omdat zijn collega op vakantie was en of is zijn mobiel mischien gestolen maar als hij jou echt leuk vind en of van je houdt laat hij jou dat wel weten alleen heeft het tijd nodig want liefde is iets heel groots, groetjes hicham en sterkte

boss
15-11-2003, 23:15
Origineel gepost door NadinaaNadinaa Hij heeft 2 maanden niets van zich laten horen. En zijn mobiel is niet gestolen want die gaat nog steeds over en hij neemt gewoon op. Maar is het nou echt zo dat als een jongen zoals in dit geval niets van zich laat horen, dat hij dan ook echt geen moer om je geeft, of hoeft dat niet altijd zo te zijn? Jij bent een man, vertel me daar wat over aub. Liefs Sara mischien is hij zijn stem kwijt geraakt!

MAROC_SENIORITA
15-11-2003, 23:22
Origineel gepost door boss mischien is hij zijn stem kwijt geraakt! Hhahahah, ewa anders reageer je nog harder.. :rolleyes: Meid accepteer het nou maar, al hij daadwerkelijk 2 maanden niets van zich heeft laten horen dan weet je voor jezelf toch wel voldoende ??? Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er uberhaupt ook maar aan hebt gedacht dit smsje aan hem te zenden... Waar is je ZELFRESPECT ???? Sorry, maar het feit dat je contact met hem hebt is eigenlijk al erg genoeg.... En dan ook nog eens jezelf verlagen tot dit niveau waar je momenteel in bent beland...W allah echt TRIEST !! Nou gaat hij je zeker serieus nemen....

boss
15-11-2003, 23:27
Origineel gepost door NadinaaNadinaa Graag serieuze reacties aub, ik ben niet in de stemming om grappen te maken. Sara is geen grap, ik zoek alleen maar een reden. :confused:

Esita
15-11-2003, 23:50
GEPOST DOOR NADINANADINA Waarom zijn marokaanse wijven altijd zo bitcherig??? Je bent zelf triest a hopeloze strontwijf. ANTWOORD: Wil je weten waarom? Omdat als zij zo een topic openen ze juist dezelfde "opmerkingen" krijgen als jij nu van hun krijgt. What goes around, comes around, zou ik zeggen. Ik zelf heb geen advies voor je omdat ik het zo onnuttig vindt erop te antwoorden: 1ste ken de jongen in kwestie niet 2de ken het hele verhaal niet Waarom vraag je niet aan je lieve vriendin waar je nu bij zit, die kan er wat van hoor "reageren" ge moet haar bezig zien op andere topics. Greetzzzzzzzzzzzz Van iemand die nooit advies geeft op topics gelijk deze.

turkgirl
16-11-2003, 00:27
Ik vind het wel raar dat je een sms die prive voor een prive persoon is geschreven gewoon hier zet :confused: Verder moet je het gewoon aan de tijd overlaten denk ik.

turkgirl
16-11-2003, 00:36
Nou meer raar in de zin van, als ik op een site de sms-bericht die naar mij is gestuurd zou zien, zou ik dat niet leuk vinden. Dus misschien dat hij dat ook vind. Maar advies vragen is altijd beter, denk je meer over dingen na.

Esita
16-11-2003, 01:21

Ik vind het echt fijn van je dat je er nog mee kon lachen, en hopelijk loopt het goed af. Groetjes

Pagina's : [1] 2 3 4