Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft ervaring met valeriaan?

forever123
01-01-2008, 12:43

wie heeft ervaring met valeriaan en helpt het goed. alvast bedankt

ibtissam_007
01-01-2008, 12:53
hoi meid, Valeriaan werk pas echt goed na 1 maand als je het therapie trouw slikt. Als je problemen hebt met slapen probeer eerst overdag actief bezig te zijn en als je koffie drinkt vermeid dat. Dat geld ook voor thee. Drink kruiden thee gouden tip ken je leouza dat wordt als kruid in thee gebruikt in het nederlands heet het verveine thee zakjes kun je bij de alberthein halen. Valeriaan is op kruiden extract gemaakt en dat duurt gewoon voordat je lichaam aan went. groetjes ibtissam

Medinah_2006
01-01-2008, 13:02
Valeriaan is een rustgevend middel en geen slaapmiddel vergeet dat niet! Het werkt op zich wel meteen maar juist wanneer je dit te lang slikt dan helpt het weinig en moet je misschien meer tabletten slikken om hetzelfde effect te krijgen :) Waarvoor wil je het precies hebben? What's your problem?

forever123
02-01-2008, 14:33
Valeriaan is een rustgevend middel en geen slaapmiddel vergeet dat niet! Het werkt op zich wel meteen maar juist wanneer je dit te lang slikt dan helpt het weinig en moet je misschien meer tabletten slikken om hetzelfde effect te krijgen :) Waarvoor wil je het precies hebben? What's your problem? zenuwen en onrust in m'm lichaam

Denya_Henya
02-01-2008, 14:35

Ik had van die druppeltjes. Werkt wel goed, je word er mellow van.

forever123
02-01-2008, 19:15
Ik had van die druppeltjes. Werkt wel goed, je word er mellow van. hoe heten die druppels?

Medinah_2006
02-01-2008, 23:01
zenuwen en onrust in m'm lichaam Valeriaan bestrijdt niet de oorzaak, maar dempt deze als dit tenminste voldoende is hoor! Zoek de oorzaak op van jou onrust en probeer daar wat aan te doen! Je kan ook rooibos thee drinken wordt je kalm van... Reciteer/Beluister/Lees de Qur'an De druppels heten valeriaandruppels, maar zelfde effect...

forever123
03-01-2008, 14:21
Valeriaan bestrijdt niet de oorzaak, maar dempt deze als dit tenminste voldoende is hoor! Zoek de oorzaak op van jou onrust en probeer daar wat aan te doen! Je kan ook rooibos thee drinken wordt je kalm van... Reciteer/Beluister/Lees de Qur'an De druppels heten valeriaandruppels, maar zelfde effect... bedankt voor je reactie, De oorzaak weet ik al, ik ben getroffen door sihr en af en toe wordt ik lastig gevallen. Dan ben ik onrustig en zenuwachtig. Ik luister veel koraan, maar af en toe wordt ik aangevallen door angsten. Vandaar dat ik iets in de homeophatie zoek om even tot rust te komen. ik zal rooibos thee proberen, dankje meid!