Bekijk originele versie : Enige recht=aanrecht!
sihammetje_zina
15-11-2003, 20:22
dit krijg ik vaak van mijn broers te horen, maar ja als je dan kijkt naar de opleiding die ik nu aan het doen ben en hoop af te maken, kun je erop aan dat ik zeker hoger dan hen terecht kom later :nerd:
maar is dit iets wat jullie allemaal te horen krijgen??
VirtualAngel
15-11-2003, 23:03
Yep ik krijg dat ook te horen... :jammer:
maar ik trek me er niets van aan. Ik ga ze later uitlachen als ik een goedbetaalde baan heb en ze bij mij komen smeken om mijn BMW te mogen lenen :melig:
die broers die zo denken zijn allemaal :nerd:
:zwaai:
laydeeh2die4
17-11-2003, 00:45
Heb geen Broers Maar Mijn Mammie Zegt Dat Wel
misSanae
17-11-2003, 12:56
Bij mij zeggen ze het gelukkig niet, toen ik 2 jaar geleden wilde stoppen heeft me broer me overgehaald om verder te gaan. Maar dat komt denk k omdat ze weten hoe belangrijk het is, ze hebben zelf ook een goede baan en dat willen ze dan ook voor ons. Maar ja gewoon niks van aantrekken, later zullen ze wel stikjaloers worden:D
Origineel gepost door sihammetje_zina
dit krijg ik vaak van mijn broers te horen, maar ja als je dan kijkt naar de opleiding die ik nu aan het doen ben en hoop af te maken, kun je erop aan dat ik zeker hoger dan hen terecht kom later :nerd:
maar is dit iets wat jullie allemaal te horen krijgen??
Ja maar ik laat ze in hun waan..:nerd:
VirtualAngel
17-11-2003, 14:59
Hoor deze dan!! afkomstig van mijn broer :nerd:
Vrouwen hebben 1 recht: aanrecht :auw:
Vrouwen hebben 1 plicht: zwijgplicht :stomp:
Vrouwen hebben 1 rol: deegrol :zweep:
:D :zwaai:
He ik weet niet wat jou broer zit te rollen ,ik zal je wat vertellen ik denk dat jou broer zelf later gaat rollen, ik heb een goei opleiding gehad en zit nog steeds achter de boeken ,en ik ben ook getrouwt,ik en mijn man hebe het goed geregeld.dus ik denk straks dat hij die schort om moet doen.
Mocro4eva
03-12-2003, 20:19
mijn bro zegt dat ook altijd tegen mij :D gewoon om me te pesten..vind er nix ergs aan hoor, vind het wel leuk als hij me pest! :p
Origineel gepost door VirtualAngel
Hoor deze dan!! afkomstig van mijn broer :nerd:
Vrouwen hebben 1 recht: aanrecht :auw:
Vrouwen hebben 1 plicht: zwijgplicht :stomp:
Vrouwen hebben 1 rol: deegrol :zweep:
:D :zwaai:
zulke dingen krijg ik ook naar me kop geslingerd......maar owwwwwww wweeeeee als er iemand in de buurt van zijn zusje komt......dan ben ik toch weer hte liefste zusje van de wereld! :D
salaaaaam dames en heren onder ons
ik krijg juist het tegnovergestelde te horen van mijn enige broer waar ik zoveel van houd hij zegt mij dat ik verder moet gaan met school enzo en hij vertlt omdat die vanzichzelf heeft vergooit voor voetbal
SaBRiNaRiF
04-12-2003, 22:47
Ik krijg ook het tegenovergestelde te horen.
En als je broer of je man (of dergelijk) er zo over denkt dan is het echt ongelijkwaardig. Vrouwen zijn niet alleen goed in de keuken of weet ik veel waar. Ik vind het gewoon super dom als mannen er zo over denken.
Moeten ze is tegen mij zeggen, lach ik ze meteen vierkant uit!...
Ik heb altijd als antwoord klaar dat zeg je maar tegen je wijf later en niet tegen mij.....
AlHoceima_Leila
05-12-2003, 18:29
dat is wat de meeste jongens denken
soms krijg ik ook de vraag waarom doe je vwo je gaat toch na je bruiloft niet naar school of werken maar dan denk ik TAZZZZZZZZZZZZZZ]
dus
Origineel gepost door deheks
Ik heb altijd als antwoord klaar dat zeg je maar tegen je wijf later en niet tegen mij.....
:eek: :eek: woooow...WARNING ..WARNING...
dat moet je dus NOOIT, maar dan ook NOOIT zeggen
heb k een keer gedaan..en kwam niet veel goeds van terucht :( :zweep: :hihi:
xx hanoa
Nope wordt niet tegen mij gezegd en het is maar goed ook anders ga ik ... :zweep:
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.