Bekijk originele versie : TV kijken met videokaart?
mOcRo_VeDeTTe
31-12-2007, 18:54
Ik heb een Radeon 7000 serie, wie weet hoe ik er tv op kan kijken?
Je koopt een Tv kaart, je hebt PCI kaarten en USB sticks.
mOcRo_VeDeTTe
31-12-2007, 20:50
Je koopt een Tv kaart, je hebt PCI kaarten en USB sticks.
:confused: Ik heb al een tv-kaart, er zijn 2 ingangen. Net zulke die je aan de achterkant van je tv ziet, die 2 gaatjes.
gabriel1890
31-12-2007, 20:52
als jij nu een van deze ATI HD 2600 en 2900 en 3850 en 3870 video kaarten en er bij een HDMI LCD/TFT BEELDSCHERM neemt.
Kun jij HD beeldkwaliteit films en tv kijken.
mOcRo_VeDeTTe
31-12-2007, 20:59
als jij nu een van deze ATI HD 2600 en 2900 en 3850 en 3870 video kaarten en er bij een HDMI LCD/TFT BEELDSCHERM neemt.
Ik heb een ATI Radeon 7000 serie, en ik heb een 19'' TFT scherm.
:moe:
Je zorgt steeds voor verwarring met je antwoorden !! Iemand die zo weinig weet van pc en stelt een vraag over tv kijken op pc, jij komt aanzetten met nieuwe videokaart en HD films en weet ik veel allemaal!!!!
:confused: Ik heb al een tv-kaart, er zijn 2 ingangen. Net zulke die je aan de achterkant van je tv ziet, die 2 gaatjes.
Mag ik misschien de naam van je tvkaart!?
Heb je de pc in je woonkamer geplaatst?
Hoveel Tv's heb je thuis?
Gebruik je de kabel van casema/UPS of Home?
gabriel1890
31-12-2007, 23:22
:moe:
Je zorgt steeds voor verwarring met je antwoorden !! Iemand die zo weinig weet van pc en stelt een vraag over tv kijken op pc, jij komt aanzetten met nieuwe videokaart en HD films en weet ik veel allemaal!!!!
Nou nou nou, niet overdreven graag ! zo moeilijk is het ook niet.
In ieder geval weet hij nu wel hoe hij HD kwaliteit kan bekijken op zijn pc en met welke videokaarten.
Je vertelt hem niet een de helft van wat moet hij weten. Zoiets leg je niet uit in een paar zinnen.
Is niet ingewikkeld voor je maar voor hem wel...Help hem tenminste met zijn vraag over tv kijken op Pc.
gabriel1890
31-12-2007, 23:26
Ik heb een ATI Radeon 7000 serie, en ik heb een 19'' TFT scherm.
nee, je videokaart is klasse 6.
zwaar laag ! en je beeldscherm kun jij daar wat over vertellen, zo als aansluitingen
mOcRo_VeDeTTe
31-12-2007, 23:35
Mag ik misschien de naam van je tvkaart!?
Heb je de pc in je woonkamer geplaatst?
Hoveel Tv's heb je thuis?
Gebruik je de kabel van casema/UPS of Home?
PC is in de woonkamer, ik heb 1 tv thuis en ik gebruik volgens mij UPC.
Ik heb een ATI Radeon 7000 serie.
mOcRo_VeDeTTe
31-12-2007, 23:36
zwaar laag ! en je beeldscherm kun jij daar wat over vertellen, zo als aansluitingen
Gewoon, de normale aansluitingen voor een monitor.
mOcRo_VeDeTTe
31-12-2007, 23:44
Hoeveel kost een goede videokaart van ongeveer 128 mb videogeheugen?
Om bv spellen erop te spelen als PES2008?
gabriel1890
31-12-2007, 23:50
Hoeveel kost een goede videokaart van ongeveer 128 mb videogeheugen?
Om bv spellen erop te spelen als PES2008?
hier kan ik heel erg moeilijk op antwoorden omdat ik niet weet tot welke Gamer ik nu praat.
In jou geval zal ik gewoon wat door sparen en gaan voor de Nvidia 8800GT.
E250,- maar geloof me,
dan zit jij goed in elke vorm en maat.
P.s niet vergeten om te kijken of je moederbord wel geschikt is voor de videokaart.
PC is in de woonkamer, ik heb 1 tv thuis en ik gebruik volgens mij UPC.
Ik heb een ATI Radeon 7000 serie.
Koop een tv splitter-kastje en liever eentje met netvoeding bij praxis of gamma, ze kosten iets van 15 euro.
De eerste coax-kabel gaat van de muur-kabelaansluiting naar de splitter, tweede coax-kabel gaat van splitter naar je tv en derde coax-kabel gaat van splitter naar je ingang van je tvkaart.
Als dat allemaal lukt, download je christv lite versie, de programma zoekt automatisch naar de kanalen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.