Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar gebeurd verhaal

iwan
30-08-2002, 13:39

Misschien hebben de meeste van jullie het wel gehoord. Dit is een waar gebeurd verhaal, en is juli van dit jaar gebeurd. Er zat een meisje in de bus en naast haar zat een man van -/+ 65 jaar oud. Dat meisje was half bloot, topje etc. De oude meneer sprak haar aan, en zei tegen haar; heb een beetje respect voor je medemensen en voor alah, je weet dat het niet goed is hoe je erbij loopt, en denk aan de dag desoordeel. Deze meneer bedoelde hier niets mee, en zei dit op een rustige manier zodat niemand hen horden in de bus. Het meisje reageerde zo: Hier heb je mijn telefoon; en bel ALAH op en vraag aan hem of ik naar de paradijs ga. Dom aantwoord natuurlijk. Het meisje stapte lachend de bus uit en werd na geen 20 sec. doodgereden door een auto tijdens het oversteken. Mensen twijfel niet ALAH is altijd bij je. Wa salama o lekom. bslammma

Said_DH
30-08-2002, 13:55
ik heb het ook gehoord...maar wel dat het in Marrokko gebeurde......

iwan
30-08-2002, 14:09
Klopt het is in Marokko gebeurd van de zomer nog

snoesje
30-08-2002, 14:32
salaam, nee ik had dit verhaal niet eerder gehoord... maar jeetje zo wreed en zo zie je maar weer dat je ook elk moment kunt doodgaan wel bedankt voor het plaatsen van dat verhaaltje..... thalla mensen.. dikke kus

Said_DH
30-08-2002, 14:39

Origineel gepost door Rasheeda12 Sorry hoor,maar als je iets vertel vertel het dan goed.Het was de meisje die zei Hier de telefoon praat met god .En toen was ze doodgevallen in de bus dus niet doodgereden .Het stond zelfs in de marokkaanse krant zo ,dus. juist...dat hoorde ik.....en ik zocht zelf naar de krant om het zelf te lezen...maar helaas kon ik geen krant vinden....

snoesje
30-08-2002, 14:46
Origineel gepost door Rasheeda12 Sorry hoor,maar als je iets vertel vertel het dan goed.Het was de meisje die zei Hier de telefoon praat met god .En toen was ze doodgevallen in de bus dus niet doodgereden .Het stond zelfs in de marokkaanse krant zo ,dus. salaam, maar in het verhaal dat iwan heeft geplaats staat er tog ook dat het meisje der telefoon aanbood??? Kun jij dan ook gelijk dat verhaal vertellen wat er precies in de krant staat?? alvast bedankt... thalla mensen en een dikke kus

Obiwan_kenobi
30-08-2002, 14:52
was ze zo kwaad dat ze er kapot van ging? :D Of werd ze gestraft omdat ze geen beltegoed had :hihi:

Imaan
30-08-2002, 14:53
salaaaaam deze zomer nog was het gebeurd maar bij mij was het anders ze vertelden het zo een meisje was halfbloot en een man zei je moet er niet zo bij lopen anders hebben mensen geen respect voor je warop het meisje een gsm uit haar zak haalde en zei hier bel naar je god en zeg dat hij mij uit de poorten van de hemel weghaalt en jou naar de hemel stuurt het meissje had haar zin nog niet af of ze was dood elke mens in die bus want ze kwamen van de zee was geschokt zo had ik het gehoord

Imaan
30-08-2002, 14:55
oh ja gsm is mobiel let niet op mij ik kom van belgie :-) ma selema mensen

jay
30-08-2002, 15:20
Origineel gepost door Obiwan_kenobi was ze zo kwaad dat ze er kapot van ging? :D Of werd ze gestraft omdat ze geen beltegoed had :hihi: ooh jij bent slecht je weet toch dat ze in marokko met BEN prepaid geen bereik hebben.

Sultana16
30-08-2002, 23:31
Ewa!!!!! Astagfiroellah!!!!!!!!!!!!!!!!!