Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom, waarom en nogh eens waarom???

hoofddoekje17
30-12-2007, 23:36

WAAROM,,, Bestaan er nietsgunners en haters, Kan iemand me helpen me vriendin gaat al een maandje stuk, bijna een jaar relatie met een jongen waar van zij houdt en hij van haar, komt er een stuk vuil, wejemaa als ik haar pak ik eet haar rauw op, wie me vriendin pijn doet doe mij ook pijn, Alleen serieuse reactie's

casa_rules
31-12-2007, 18:14
een reden: jaloezie: when two people come 2gether, the third party is the devil

Gussiej
31-12-2007, 20:58
jah gebeurt nu ook bij mij alleen komt het door zijn vriend! Zo erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jdidija2006
02-01-2008, 21:17
WAAROM,,, Bestaan er nietsgunners en haters, Kan iemand me helpen me vriendin gaat al een maandje stuk, bijna een jaar relatie met een jongen waar van zij houdt en hij van haar, komt er een stuk vuil, wejemaa als ik haar pak ik eet haar rauw op, wie me vriendin pijn doet doe mij ook pijn, Alleen serieuse reactie's ewa ja... je hebt zulke mensen jammer genoeg.. maar ze zegge liefde overwind alles... Inshallah zullen die 2 op n dag weer bij elkaar komen...:D

pretty_angel
20-01-2008, 01:06

ik zou haar figuurlijk bont en blauw slaan...:zweep:

chillster_
20-01-2008, 12:27
WAAROM,,, Bestaan er nietsgunners en haters, Kan iemand me helpen me vriendin gaat al een maandje stuk, bijna een jaar relatie met een jongen waar van zij houdt en hij van haar, komt er een stuk vuil, wejemaa als ik haar pak ik eet haar rauw op, wie me vriendin pijn doet doe mij ook pijn, Alleen serieuse reactie's Als die twee zoveel van elkaar houden dan gaat het echt niet kapot! Ze zeggen: Liefde overwint alles. En weetje het beste is om je er niet in te mengen:goedzo: . Believe me;) .. Het is tussen hun. En als hun gevoelens naar elkaar toe oprecht zijn, dan begrijp ik niet wat het probleem is, want dan kan niemand het verpesten tog:confused: .. Do0egg:)

hoofddoekje17
20-01-2008, 18:46
Hij wil weer terug maar zij wil niet meer, omdat zij zegt hij is der achter gekomen dat ze niet maagd is, daarom wil hij terug, hij wou graag die meisje ontmagen of hoe je het ook maar noemt, Maar ze gaat nu trouwen op haar 17 en ze gaat naar italie, met een hele lieve jongen:traan1: :traan1: Ik zal der heel ergh missen, aanstaande zaterdag is verlovingsfeest:banana: